طراحی وب سایت در کرج
026-34204893
09101013858

رسانه های اجتماعی و رشد کسب و کار شما

رسانه های اجتماعی و رشد کسب و کار شما

صنعت جستجو همیشه در مورد اینکه چگونه رسانه های اجتماعی می توانند بر سئو تأثیر بگذارند ، ناراحت هستند.رسانه های اجتماعی برای SEO بسیار مهم هستند.

این نه تنها باعث می شود بر فعالیت های سئو شما مؤثر باشد بلکه پر سود هم می باشد.

بله، رسانه های اجتماعی و سئو ممکن است متفاوت به نظر برسند ، اما شکی نیست که آنها به یکدیگر کمک می کنند.

با این حال ، برخلاف تصور رایج ، رسانه های اجتماعی به طور مستقیم در سئو کمک نمی کنند. به عبارت دیگر ، سیگنالهای اجتماعی به طور مستقیم به رتبه بهتر کمک نمی کنند.

پیوندهایی که در توییتر ، فیس بوک و پینترست با آنها به اشتراک می گذارید ممکن است به برند شما کمک کند تا در معرض دید بیشتری قرار بگیرد ، اما توسط Google به عنوان یک سیگنال رتبه بندی دیده نمی شوند.

رسانه های اجتماعی

اکنون این مسئله وجود دارد: حتی اگر رسانه های اجتماعی عامل رتبه بندی در سطح سطحی نباشند ، اگر عمیق تر به نظر برسند ، اهمیت دارد.

به طور غیرمستقیم ، تأثیر مثبتی در رتبه بندی یک صفحه دارد. بنابراین ، بله ، بین موقعیت یک سایت در SERP ها و تعداد سیگنال های اجتماعی آن ارتباط مستقیمی وجود دارد.

اگر وب سایت هایی را که دارای رتبه های برتر در Google هستند مطالعه می کنید ، بسیاری از آنها دارای سیگنال های اجتماعی قوی هستند.

بنابراین ، اگر در حال بازاریابی در رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری می کنید ، در اصل شما نیز در حال بهبود شانس خود برای عملکرد خوب در موتورهای جستجو هستید.

چرا Google سیگنال های اجتماعی را نادیده می گیرد

آیا گوگل پروفایل / صفحات شبکه های اجتماعی از فیس بوک ، توییتر و لینکدین را خزیده و نمایه می کند؟ البته چنین می کند

آیا محتوا و پیوندهای منتشر شده بر روی آنها متفاوت است؟ نه ، با آنها مانند صفحه HTML معمولی یک وب سایت رفتار می کند.

با مراجعه به سیگنال های اجتماعی ، Google هنگام رتبه بندی یک ویژگی وب ، تعداد اشتراک کنندگان یا دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی را در نظر نمی گیرد. زیرا برای هر کسی تقلب در این سیستم بسیار آسان خواهد بود.

همچنین ، توجه به این نکته که اشتراک رسانه های اجتماعی سریعتر از آنجایی که گوگل بتواند به موفقیت برسد اتفاق می افتد. که باعث می شود خزنده و پیگیری آنها برای غول موتور جستجو دشوار باشد.

ما نمی دانیم که Google از چه میزان داده های مهم رسانه های اجتماعی “must-login” به Google دسترسی دارد ، و ما مطمئن نیستیم که آنها برای اهداف رتبه بندی استفاده کنند.

آنچه می دانیم رسانه های اجتماعی نقش غیرمستقیمی در کمک به افراد برای یافتن برند شما در نتایج موتور جستجو دارند. و در حال حاضر ، این همه مهم است.

رسانه های اجتماعی

۳ دلیل بالا بردن بازی رسانه اجتماعی شما

بهینه سازی موتور جستجو به معنای دید بیشتر و جذب افراد بیشتر به صورت ارگانیک به وب سایت شما است. از طرف دیگر، بازاریابی رسانه های اجتماعی به دنبال استفاده بیشتر از شبکه های اجتماعی و یافتن افراد مناسب توسط آنها است.

هر دو ممکن است متفاوت به نظر برسند اما دارای اهداف همپوشانی هستند. در اصل ، آنها با هم کار می کنند. به همین دلیل موتورهای جستجو اجتماعی تر می شوند و شبکه های اجتماعی به موتورهای جستجوگر با ارزش تبدیل می شوند.

یک استراتژی مؤثر در رسانه های اجتماعی باید یک برنامه جامع سئو را در دست داشته باشد ، زیرا هر دوی آنها دست به دست هم می دهند.

بگذارید به سه دلیل معتبر بپردازیم که چرا می خواهید اگر می خواهید نتایج SEO خود را ارتقا دهید ، تلاش های خود را در رسانه های اجتماعی متمرکز کنید.

دلیل شماره ۱: محتوای رسانه های اجتماعی نمایه می شود

نوع صحیح محتوای رسانه های اجتماعی که بطور منظم منتشر می شود ، می تواند تفاوت عمده ای در تبلیغات کلی شما در بازاریابی داشته باشد.

و وقتی می فهمید که پست های رسانه های اجتماعی می توانند توسط عنکبوت های موتور جستجو خزیده شوند و ایندکس شوند ، اوضاع بهتر می شود.

اکنون ، این بدان معنی نیست که هر صدای جیر جیر یا پستی را که می دهید ، به فهرست گسترده Google پیدا کند. این باید به اندازه کافی مرتبط باشد تا افرادی که در جستجوی مطالب مشابه هستند ، در آنها پیدا شوند.

به عنوان مثال ، اگر Oprah Winfrey را جستجو کنید ، می توانید بیشترین نتایج را در پروفایل ها و صفحات رسانه های اجتماعی وی مشاهده کنید. زیرا مربوط به جستجوی جستجو است.

نکته بهتر این است که شبکه های اجتماعی به دلیل نحوه برخورد موتورهای جستجو با محتوای رسانه های اجتماعی می توانند به شما کمک کنند تا محتوای وب سایت خود را سریعتر فهرست بندی کنید.

اگر پست وبلاگ شما در فیس بوک یا توییتر مورد توجه زیادی قرار بگیرد ، در نهایت با سرعتی سریع وارد این فهرست می شوید.

عنکبوت های موتور جستجو به دلیل فاکتور اجتماعی قادر به یافتن چنین محتوا به راحتی هستند.

بنابراین اگر پست شما در رسانه های اجتماعی ویروسی می شود ، امواج را می توان در صفحات نتیجه موتور جستجو حس کرد.

رسانه های اجتماعیدلیل شماره ۲: رسانه های اجتماعی به ایجاد اقتدار کمک می کنند

موتورهای جستجو وزن زیادی به اختیار یک وب سایت می دهند و این امر به یک عامل مهم SEO برای تمرکز تبدیل می شود. از نظر موتورهای جستجو ، اگر صفحه یا دامنه شما از ارزش بالایی برخوردار است ، از قدرت بالایی برخوردار است.

اقتدار یک صفحه وب یا سایت با گذشت زمان رشد می کند. همانطور که همچنان محتوای برتر درجه یک را منتشر می کنید و بک لینک های مرتبط بیشتری به دست می آورید ، اقتدار شما در حال رشد است.

محتوایی که منتشر می کنید ، اگر ارزشمند باشد ، آنچه را که به دنبال آن هستند به مخاطبان شما می دهد.

که به نوبه خود به شما بک لینک می دهد ، به شما  آرا مثبت می دهد.

هنگامی که رسانه های اجتماعی وجود نداشتند ، دنیای پیوند متفاوت بود. به سرعت به جلو بروید ، نمی توانید رسانه های اجتماعی را هنگام صحبت در مورد ایجاد بک لینک بپیوندید.

چرا؟ زیرا بخش خوبی از مطالب در وب از طریق رسانه های اجتماعی توزیع می شود.

این بزرگترین موتور توزیع محتوا است. این بدان معناست که تأثیر یا اختیار شما در سایت های شبکه های اجتماعی تأثیر مستقیمی بر میزان اقتدار دارد.

با تمرکز بر ایجاد شبکه مشغول دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی ، محتوای شما مکانهای مرتبط تری برای زندگی دارد. و هرچه مکانهای مرتبط تری در آن زندگی کند ، قدرت بیشتری کسب خواهید کرد.

به عنوان مثال ، اگر درباره یوگا محتوا ایجاد کنید و از وبلاگهایی که به طور خاص درباره یوگا می نویسید ، پیوندهایی دریافت کنید ، امتیازات قهوه ای بیشتری از Google و سایر موتورهای جستجو دریافت می کنید.

آنها می دانند که شما محتوایی را منتشر می کنید که به مخاطبان مربوطه می رسد.

دلیل شماره ۳: رسانه های اجتماعی افراد واقعی را درگیر می کند

در حالی که SEO از آن جنبه فنی دارد ، این تنها چیزی نیست که باید روی آن متمرکز شوید. اکثر شیوه های blackhat یا غیر اخلاقی جستجوگرها از نظر ماهیت فنی هستند ، اما در نتیجه نتایج طولانی مدت ندارند زیرا “کاربر” را از معادله خارج می کنند.

این روش ها مربوط به افراد نیست ، هنگامی که موتورهای جستجو به طور خاص به دنبال لمس انسان هستند.

موتورهای جستجو همیشه سعی کرده اند راهی بهتری برای خدمت رسانی به کاربران و فراتر از موارد فنی پیدا کنند.

اگر می خواهید یک ویژگی وب را در سال ۲۰۱۹ رتبه بندی کنید ، فقط نمی توانید به عوامل فنی مانند بهینه سازی کلید واژه وابسته باشید.

SEO شما برای دستیابی به نتایج در دنیای واقعی باید یک عنصر انسانی در آن داشته باشد. یا در غیر این صورت توسط کسی که زمان خلق مطالب با ارزش را گرفته ، مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.

با رشد رسانه های اجتماعی با سرعت پیچیده ، به بخشی اجتناب ناپذیر از SEO تبدیل می شود ، به خصوص به دلیل این که از افراد واقعی تشکیل شده است.

پس از محتوا ، رسانه های اجتماعی می توانند به عنوان یک عامل انتگرال در جستجو تلقی شوند.

این امکان را به شما می دهد تا مخاطبان خود را از هم جدا کرده و افرادی را که می خواهید هدف گذاری کنید. در واقع ، شبکه های اجتماعی یکی از سریعترین راه ها برای آشنایی مخاطبان خود است.

این گروه ، کانال پشتیبانی مشتری یا صفحه تبلیغاتی باشد – هدف شما در خدمت کسب و کار شما ، گرفتن بازخورد برای شما آسان خواهد بود. این منظره پرنده را از همه چیز به شما می دهد.

شما می دانید محتوای شما در کجا قرار دارد ، چه کسی در حال مصرف و اشتراک گذاری است و نوع تأثیر آن را دارد. که اگر از ما بپرسید ، از نظر سئو بسیار زیاد است.

حتما مطالعه کنید:مدیریت شبکه های اجتماعی در کرج | عنوان های شغلی در شبکه های اجتماعی

منبع مقاله :lyfemarketing.com

 

 

 

پست مرتبط
شرکت سئو در کرج
شرکت سئو در کرج

SEO مخفف “بهینه سازی موتور جستجو” است. این روند دریافت ترافیک از نتایج جستجوی “رایگان” ، “ارگانیک” و “طبیعی” در موتورهای جستجو است.(شرکت سئو در کرج) کلیه موتورهای جستجوگر اصلی مانند گوگل ، بینگ و یاهو نتایج جستجوی اولیه را دارند که در آن صفحات وب و سایر مطالب مانند فیلم ها یا لیست های […]

ادامه مطلب
رسانه های اجتماعی و رشد کسب و کار شما
ترفند SEO در سال ۲۰۲۰ بخش اول

از آنجا که رقابت آنلاین همچنان در حال افزایش است و وب سایت های جدید راه اندازی می شوند ، وقت آن است که در استراتژی بازاریابی محتوای خود تجدید نظر کنید( ترفند SEO). تغییر فناوری به سرعت در حال وقوع است ، بنابراین شما باید وب سایت خود را راه اندازی کنید تا از […]

ادامه مطلب
محتوای رسانه های اجتماعی
محتوای رسانه های اجتماعی

نوع صحیح محتوای رسانه های اجتماعی که بطور منظم منتشر می شود ، می تواند تفاوت عمده ای در تبلیغات کلی شما در بازاریابی داشته باشد. و وقتی می فهمید که پست های رسانه های اجتماعی می توانند توسط عنکبوتهای موتور جستجو خزیده شوند و ایندکس شوند ، اوضاع بهتر می شود. اکنون ، این […]

ادامه مطلب

پاسخی بگذارید