مشکلات SEO

مشکلات سئو

موتورهای جستجو معمولا علاقه مند نیستند که یک سرویس جستجوگر را تبلیغ کنند یا پیشنهاد دهند، زیرا درآمد خود را از دست می دهند و زمانی که شرکت جستجو در یک کار بد کار می کند، مسئولیت پذیر است. سازمان های SEO به دلیل مبارزات قدرت بین بازاریابان مختلف کار نمی کنند.

چرا موتورهای جستجو SEO را دوست ندارند

موتورهای جستجو به سرعت می توانند با خدمات جستجوگرها موافقت نکنند چون ارائه دهندگان خدمات جستجوگرها ممکن است یا من می توانم بگویم که به طور مستقیم تاثیر می گذارد موتورهای جستجو درآمد خود را از طریق برنامه های پرداخت هر کلیک که آنها ارائه می کنند.

بنابراین، هیچ دستورالعمل رسمی برای چگونگی جستجو در SEO وجود ندارد. موتورهای جستجو همیشه دستورالعمل مختصر را ارائه می دهند، اما هرگز نیازی به ارائه دقیق مورد نیاز ندارند.

از آنجا که اگر آنها قوانینی مستقیم داشتند، کسی می تواند یک تکنیک مشابه را برای دستکاری نتایج جستجو پیدا کند یا آن را ترک کند، هنوز هم تحت قوانین کتاب TOC خود بودند. آنچه در صنعت جستجوگرها اهمیت دارد نتایج است. چگونه سایت برتر در آنجا یافت شد؟ چگونه می توان سایت خود را در بالای صفحه قرار داد؟

چرا شما نمی توانید براساس رتبه بندی آنها بر اساس جستجوگرها اعتماد کنید

یک سایت متعلق به یک جستجوگر است که به خوبی و برای شرایط رقابتی کار می کند، به خوبی رتبه بندی می شود، هنوز هیچ تضمینی وجود ندارد که موتور جستجو کار خوبی برای آنها انجام دهد.

از آنجا که من در مورد بسیاری از صاحبان وب سایت که خرید خدمات جستجوگرها خرید پول از دست داده و دوباره خدمات متفاوت از یک SEO مختلف خریداری شده است. برخی از SEO ها دارای ویژگی های خارج از جعبه هستند و باعث می شود آنها محبوب شوند و به انتشار پیام ها کمک کنند.

این کمک به این معنا نیست که این بچه ها در ارتقاء وب سایت های شما خوب هستند، فقط این که در ارتقاء وب سایت هایشان خوب هستند.

کیفیت SEO همیشه گران است و طول می کشد زمان بیشتری. اما به دلیل سوءاستفاده های ناگوار در بازار، کل جستجوگرها با همان قلم مو برای اعمال برخی از افراد بد بدل می شود. بعضی از شرکت ها PPC به عنوان SEO به طور منظم. اما یک چیز همیشه در ذهن داشته باشید که SEO آلیاژی همیشه با بازاریابی PPC متفاوت است.

مشکل با برچسب گذاری جستجوگرها

یک وبسایت مهم است یا نه، اما وظیفه اصلی جستجوگرها این است که موتور جستجو را بر این باور داشته باشیم که سایت مهم است. مهم نیست که چگونه این کار را انجام می دهید، کار جستجوگرها بهبود رتبه بندی و رانندگی ترافیک است.

این بستگی به وب سایت به وب سایت دارد که چه تکنیک هایی برای ارتقا استفاده می شود. از آنجایی که دسته های خاصی وجود دارند که بسیار رقابتی هستند، بنابراین SEO ها باید در خارج از راهنمای SEO (از جعبه فکر کنند) که توسط موتور جستجوی عمده مانند Google، Yahoo یا MSN به کار می روند.

بنابراین، در نهایت به مصرف کننده خدمات جستجوگرها بستگی دارد که مسیر وی برای دستیابی به اهداف خود برای تبلیغ وب سایت خود چه اقداماتی را دنبال کند.مشکلات دیگر با جستجوگرها.

برخی از SEO های احمقانه چیزهای احمقانه ای را انجام می دهند که وبسایت شما را از موتورهای جستجو ممنوع می کند. این تنها مشکل در صنعت جستجوگرها وجود ندارد برخی از SEO های تنبل برای انجام یک کار خوب است.

اگر مطمئن نیستید که سایت شما محرمانه نیست، مطمئن شوید که سایت شما ممنوع است. برای SEO بسیاری از کلمات کلیدی نیاز به تحقیق، بارهای تلاش و ساختمان لینک گسترده است.

برای مثال ساخت لینک بیشترین وقت و گرانترین بخش جستجوگرها است. اما اغلب آن ها توسط بسیاری از اعضای جامعه جستجوگر به درستی انجام نشده است.بنابراین توصیه من این است که قبل از سرمایه گذاری در وب سایت خود برای یک جستجوگر، یک شرکت را بررسی کنید تا با کسی مشورت کنید.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!