طراحی وب سایت در کرج
026-34204893
09101013858

۵ نکات جستجوگرفته تست شده SEO

۵ نکات جستجوگرفته تست شده SEO

۵ نکات جستجوگرفته تست شده SEO

مقدمه – اگر هنوز در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یاد می گیرید، احتمالا کمی در مورد تفاوت بین استراتژی های جستجو در سایت و خارج از سایت اشتباه گرفته اید. تاکتیک های روی سایت برای مبتدی بهتر است و احتمالا در مورد بیشترین نوشته شده است.

فکر کردم یک مقاله را بنویسید و آنچه را آموخته ام را پوشش دهم. این پلت فرم از اطلاعات جستجوگرها از کار با حدود ۱۰ مشتری و ۱۰ سایت دیگر شخصی در طی یک دوره ۱۸ ماهه است.

مقدمه – اگر هنوز در مورد جستجوهای جستجوگرها (SEO) یاد بگیرند، احتمالا کمی در مورد تفاوت بین استراتژی های جستجو در سایت و خارج از سایت اشتباه گرفته اید. تاکتیک های روی سایت برای مبتدی بهتر است و احتمالا در مورد بیشترین نوشته شده است. من فکر کردم یک مقاله را بنویسید و آنچه را که به من آموختی را پوشش دهم. این پلت فرم از اطلاعات جاسوسی از کار با حدود ۱۰ مشتری و ۱۰ نفر دیگر شخصی در طی یک دوره ۱۸ ماهه است.

 

۱) Title Tags – برچسب عنوان در متا کد HTML خود، برچسب است که به مرورگر چه چیزی را در عنوان پنجره در بالای صفحه نمایش نشان می دهد. از آنجا که این متن برای کاربر بسیار قابل مشاهده است، گوگل دوست دارد به شدت به این متن به عنوان یک سرنخ به عنوان آنچه در مورد خود را در مورد است.

در نتیجه، یک استراتژی بسیار مهم SEO است که برچسب عنوان شما با کلمات کلیدی مناسب برای محتوای صفحه وب پر شود. علاوه بر این، شما واقعا نمی خواهید برچسب عنوان همان در هر صفحه. این برای جستجوگرها خوب نیست.

در عوض، شما می خواهید عبارات کلیدی مختلف در برچسب های عنوان خود را که به درستی موضوع موضوع آن صفحه خاص را شناسایی کنید. به یاد داشته باشید، شما در تلاش برای کمک به موتورهای جستجو به راحتی محتوای خود را هضم کنید.

اساسا SEO چیست؟ شما می خواهید به آنها در درک آنچه در مورد این صفحه واقعا کمک می کنید کمک کنید.

 

۲) اولین تگ H1 – همانند تگ عنوان، گوگل به اولین متن H1 که در صفحه شما ظاهر می شود، به عنوان یک سیگنال قوی درباره آنچه در مورد آن است، نگاه می کند. از آن عاقلانه استفاده کنید.

باز هم شما می خواهید عبارات کلیدی را در اینجا قرار دهید که به لحاظ موضوعی مربوط به آنچه که اطلاعات در صفحه به کاربر نهایی می دهد مرتبط است.

 

۳) meta tag keyword – این برچسب برای گرفتن یک تن از بازی برای SEO، اما در حال حاضر عمدتا توسط موتورهای جستجو نادیده گرفته شده است. من اعتقاد دارم که از دستکاری و سوء استفاده استفاده می شود.

این یک برچسب است که توسط کاربر نهایی دیده نمی شود، بنابراین وبسایت های بی دقت وب سایت آن را مورد آزار و اذیت قرار می دهند و برای SEO بسیار اهمیت دارد. تاکتیک های واقعی جستجوگرها سوء استفاده یا فریب نمی کنند.

من همچنان تگ کلمات کلیدی خود را می پوشانم زیرا اعتقاد دارم که آنها هنوز به دنبال آن هستند، اما من اعتقاد ندارم که آنها بسیار حیاتی هستند. اگر هیچ چیز دیگری نیست، این نمونه دیگری از کلمات کلیدی شما است. همه آنها به SEO کمک می کنند.

۴) توضیحات متا تگ – این برچسب هنوز مفید است، اما احتمالا بیشتر برای یاهو و MSN. از آنجا که در این قسمت از وب سایت شما به درستی عنوان Title را می بینید، می توانید این تغییر را نیز انجام دهید و توضیحات مربوط به صفحه را ایجاد کنید. باز هم، این نمی تواند به SEO آسیب برساند.

۵) Density Keyword – این برای SEO بسیار مهم است. به یاد داشته باشید که موتورهای جستجو تنها برنامه های بزرگ کامپیوتری هستند که سایت شما را هضم می کنند و سعی می کنند از آنچه در مورد آن است، بفهمند.

یکی از ساده ترین کارهایی که انجام می دهید این است که تمام کلمات را شمارش کنید و برای تکرار دنبال کنید. سپس آنها درصد یا تراکم را از عبارات خاص ۱ کلمه، ۲ کلمه و ۳ کلمه که در متن شما یافت می شود محاسبه می کنند.

با نگاه کردن به رایج ترین عبارات کلیدی، برنامه های خود را در درک موضوعات مهم صفحه خود درک می کنند. اگر شما نوشتن خود را در یک موضوع خاص مشاهده می کنید، الگوها را نیز خواهید دید.

من توصیه نمیکنم که صرفا به دلیل تراکم کلمه کلیدی در ذهن خود بنویسید، زیرا به محتوای با کیفیت پایین منجر خواهد شد. با این حال، من همچنین توصیه نمیکنم که کل محتوای کلمات کلیدی را در ایجاد محتوای شما به طور کامل نادیده بگیرد.

رویکرد ترجیح داده شده برای نوشتن مقالات برای نخستین پیش نویس باشد. سپس، همانطور که برای گرامر، ثبات و وضوح ویرایش می کنید، همچنین برای تراکم ویرایش کنید. محتوای خود را از طریق یک چاکرنده چگالی اجرا کنید و بیشترین استفاده از عبارات را ببینید.

تنظیمات را مطابق به طوری که تم های بالا و کلمات کلیدی شما بین ۲ تا ۴ درصد از زمان نشان داده می شوند. اما این کار را تا حدی که چیزی غیر طبیعی به نظر می رسد انجام ندهید. شما همیشه باید مخاطبان خود را در نظر داشته باشید.

 

پست مرتبط
ترفند SEO در سال ۲۰۲۰ بخش اول

از آنجا که رقابت آنلاین همچنان در حال افزایش است و وب سایت های جدید راه اندازی می شوند ، وقت آن است که در استراتژی بازاریابی محتوای خود تجدید نظر کنید( ترفند SEO). تغییر فناوری به سرعت در حال وقوع است ، بنابراین شما باید وب سایت خود را راه اندازی کنید تا از […]

ادامه مطلب
رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی و رشد کسب و کار شما

صنعت جستجو همیشه در مورد اینکه چگونه رسانه های اجتماعی می توانند بر سئو تأثیر بگذارند ، ناراحت هستند.رسانه های اجتماعی برای SEO بسیار مهم هستند. این نه تنها باعث می شود بر فعالیت های سئو شما مؤثر باشد بلکه پر سود هم می باشد. بله، رسانه های اجتماعی و سئو ممکن است متفاوت به […]

ادامه مطلب
سئو در کرج
سئو چیست؟ | سئو در کرج

SEO مجموعه ای از ابزارها و بهترین شیوه ها است که به وب سایت شما کمک می کند رتبه برتر در نتایج موتورهای جستجو را بدست آورد و بدین ترتیب ترافیک بیشتری را به سمت سایت شما و به طور بالقوه مشاغل بیشتری هدایت کند.(سئو در کرج) با این حال ، اگرچه SEO یک بار […]

ادامه مطلب

پاسخی بگذارید