طراحی وب سایت در کرج
026-34204893
09101013858

ساده سازی جستجوگرها

ساده سازی جستجوگرها

ساده سازی جستجوگرها

 

من در صنعت جستجوگرها تقریبا ۵ ساله کار کرده ام. به برخی از من فقط یک جوان جوان، اما من باید بگویم نتایج ما از کمپین های SEO ما صحبت می کنند برای خود صحبت می کنند.

هنگامی که شما در این زمینه از SEO کار می کنید، تمایل دارید با سایر متخصصان SEO متصل شوید و با آخرین امواج جستجوگر یا به روز رسانی های Google ارتباط برقرار کنید. شما همچنین با سایر متخصصان SEO در انجمن ها و وبلاگ ها تعامل دارید.

هنگامی که شما در این زمینه از SEO کار می کنید، تمایل دارید با سایر متخصصان SEO متصل شوید و با آخرین امواج جستجوگر یا به روز رسانی های Google ارتباط برقرار کنید. شما همچنین با سایر متخصصان SEO در انجمن ها و وبلاگ ها تعامل دارید.

من می خواهم نگرانی خود را نسبت به میزان پیچیدگی اضافه شده به موضوع جستجوگرها ابراز کنم. حدود ۸۰ درصد از اطلاعات در مورد جستجوگرها وجود دارد بسیار عمیق و پیچیده است، با نظرات بسیار افتضاح.

مانند هر تکنولوژی یا روش شناسی، مردم به دنبال قابلیت استفاده هستند. آنها چیزی را می خواهند که کار می کند، یک اثر ایجاد می کند یا تغییر می کند. این همان مفهوم مربوط به SEO است.

استفاده از فناوری نیاز به پایبندی به اصول آن فن آوری دارد. اگر از هزاران منبع “موجود” استفاده می کنید، معمولا می توانید منبع واقعی را پیدا کنید، و این اطلاعات و روش هایی است که باید هنگام استفاده از آن در مورد چگونگی انجام آن استفاده کنید. این روش صحیح یادگیری و اعمال هر چیزی است.

 

من آن را شگفت آور شگفت آور چگونه برخی از متخصصان جستجوگرها نظرات خود را در وبلاگ های قدرتمند خود را، تنها به اشتباه هزار هزار کارشناس جستجوگرها.

این خیلی جالب است که تماشا کنید، و این مثل این است:

SEO Expert Jo، نیاز به “هویج سبز” را در صفحه ۱ Google برای یک مشتری دریافت می کند.

او برای ماه ها کار می کند، نشانه گذاری، شبکه های اجتماعی، لینک ها و غیره

بعد از ۲-۳ ماه او گام به عقب میرود و به بازدید کننده و آمارهای کلیدی خود می پردازد.

تغییر زیادی ندارد، او فقط نتیجه نمی گیرد و مشتری او شروع به تعجب می کند.

ناگهان او متوجه می شود که یک ویدیوی خنک در یوتیوب ممکن است همه چیز را افزایش دهد و این باعث ایجاد آنلاین می شود.

هفته بعد “هویج سبز” در صفحه ۱ است! فوق العاده است، کار می کرد و مشتری همه خوشحال است.

پس از نشستن آرام و نگاه کردن به نتایج خود، ناگهان متوجه می شود که او محتوای صفحه خود را با کلمات کلیدی به اندازه کافی بهینه سازی نکرده است. اوه او فقط یک بار “هویج سبز” را ذکر کرد و همچنان نتایج صفحه ۱ را دریافت کرد. این به نظر او عجیب و غریب است و به نظر می رسد همه چیز را که او درباره بهینه سازی صفحه در SEO می دانست، نقض می کند.

چه اتفاقی می افتد جالب است. متخصص جستجوگر تصمیم می گیرد این اطلاعات و تجربه ارزشمند باشد. او اخیرا قوانین جستجو جدید را در بازی دیده است، که باید با هرکدام از کاربران SEO به اشتراک گذاشته شود:

“گوگل دیگر ارزش چابکی کلمه کلیدی را ندارد. این در SEO نقش ندارد.”

او یک مقاله ۱۰۰۰ کلمه خوب در مورد آن را می نویسد و به خاطر تجربه او، بسیار از یافته هایش مطمئن است. او حتی در Google گوگل را جابجا می کند و هیچ اشاره ای به آن نمی کند. اکنون او برای پیدا کردن این پیش از هر کس دیگری کوته است.

این بسیار ناخوشایند برای هر کسی که می خواهد موضوع جستجوگرها یا حتی متخصصان SEO مدرسه را یاد بگیرد. به همین دلیل این نگرش کوتاه مدت است که وب با میلیون ها صفحه درباره جستجوگرها پر شده است که بهتر است در زباله قرار گیرد.

حالا من اشتباه نکنم، من در مورد بسیاری از مقالات بسیار مفید، هضم و آموزش های خارج از آن صحبت نمی کنم، که می تواند تا حد زیادی به متخصص جستجوگر کمک کند تا کار خود را سریعتر انجام دهد.

من در مورد کسانی که تفاسیر خود را از فناوری بسیار دقیق و منطقی ایجاد می کنند صحبت می کنند. SEO.

چگونه برای ساده سازی SEO

در سمت مقابل این داستان، بسیاری از کارشناسان جستجوگر هوشمند هستند که از منبع جستجوگر خود کار می کنند و هرگز نادیده گرفته می شوند.

اینها بعضی از بهترین شرکتهای جستجوگرها و کارشناسان SEO در جهان هستند.

بنابراین به نقطه بازگشت، سوال ساده ای که در حال حاضر روی ما است، این است: “کد منبع چیست؟”

بیایید نگاه کنیم؟

چه کسی تصمیم می گیرد چه چیزی رتبه خوبی داشته باشد؟

چه کسی تصمیم می گیرد که محتوای شما خوب باشد؟

چه کسی تصمیم می گیرد که کلمات کلیدی شما مطابق با چه افرادی هستند؟

چه کسی تعیین می کند که آیا یک لینک خارجی مجوز یا ارزش دارد؟

پاسخ ساده است: گوگل.

چیز جالبی که در هنگام صحبت با سایر متخصصان SEO پیدا کردم این بود که آنها دوست دارند به خاطر اوراق بهادار، مقالات جذاب و دیگر عوامل درخواست تجدید نظر به کارشناسان دیگر پی ببرند.

اما اگر بخواهید همه چیز را از آن به دست بیاورید، بهتر است شرط بندی کنید که به منبع بازگردید.

مت Cutts از تیم جستجو گوگل صدها نفر از فیلم ها، مقالات و به روز رسانی را فراهم می کند تا کارشناسان جستجوگر اینترنتی مانند شما از افتادن به گودال تاریک از وب سایت های شکست خورده.

گوگل می خواهد کیفیت، آنها نتایج را می خواهند و آنها یک تجربه کاربری عالی می خواهند. تنها راه رسیدن به این هدف این است که شرکت های جستجوگرها و کارکنان انفرادی خود را درک کنند که دیدگاه آنها چگونه است و چگونه کار می کنند.

 

پست مرتبط
سئو | طراحی سایت در کرج | طراحی وب سایت در کرج | هلدینگ کیان تجارت فاوا
سئو چیست؟

سئو چیست؟ زمانی که شما در مرورگر خود کلمه “سئو” یا “سئو چیست” را جستجو می کنید یک لیست از seoو خدمات seoدر اختیار شما قرار می دهد .ما در این مقاله می خواهیم کمی با seo آشنا شویم شما هریک از نتایج پیدا شده (سئو چیست ) را باز کنید در ابتدا توضیح مختصری […]

ادامه مطلب
Page Rank |طراحی سایت در کرج | طراحی وب سایت در کرج | هلدینگ کیان تجارت فاوا
رتبه صفحه گوگل

رتبه صفحه گوگل Page Rank (PR) یک الگوریتمی است که توسط Google برای محاسبه اهمیت نسبی یک صفحه وب خاص در اینترنت و ارزش عددی از ۰ (حداقل مهم) تا ۱۰ (مهمترین) استفاده می شود. این مقدار از طریق تجزیه و تحلیل تکراری از لینک ها به صفحه وب محاسبه می شود. اگر صفحه وب […]

ادامه مطلب
آنچه در مورد رتبه بندی الکسا باید بدانید

آنچه در مورد رتبه بندی الکسا باید بدانید آیا می خواهید وب سایت خود را به فروش برسانید و بیشترین پول را برای آن کسب کنید؟ یا شاید شما مایل به افزایش درآمد وب سایت خود با فروش تبلیغات در آن هستید؟ یا فقط می خواهید احساس خوبی برای کارایی موتورهای جستجو بهینه سازی موتور […]

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید