PPC و SEO

PPC و SEO: چگونه فقط یکی را انتخاب کنید

SEO، بهینه سازی موتور جستجو، تبلیغات و بازاریابی یک منبع بسیار قابل اعتماد از بازاریابی آنلاین است. این زمانی است که سایت شما راه اندازی می شود تا اطمینان حاصل کنید که زمانی که یک کلمه کلیدی در یک موتور جستجو وارد شده است، سایت شما یکی از نتایج برتر در آن رده خواهد بود.

مزایای PPC:.

1.نتایج بلافاصله – یکی از بخش های سودمند PPC این است که شما می توانید نتایج تقریبا بلافاصله به دست آورید. سایت شما بلافاصله در بالای لیست نتایج جستجو قرار می گیرد و این باعث افزایش میزان ترافیک سایت شما خواهد شد.

2. هزینه محدود – شما می توانید مقدار پولی که شما در برنامه بازاریابی PPC خود صرف می کنید محدود کنید. شما می توانید بر اساس آن یا به سادگی مقدار مبلغی را که می خواهید در برنامه صرف کنید را تنظیم کنید.

3. پیگیری نتایج- شما به راحتی می توانید وضعیت خود را بررسی کنید و دقیقا همانطور که اغلب افراد از پیوند PPC استفاده می کنند برای دسترسی به وب سایت شما مطلع شده اند.

شما قادر خواهید بود تعداد دفعاتی که کسی به سایت شما دسترسی پیدا می کند را مقایسه کنید و آن را با مقدار زمانی که برای پیوند PPC پرداخت می کنید مقایسه کنید.

PPC منفی:

1. نقاط نامعین فضایی PPC در لیست نتایج موتورهای جستجو به دست نمی آیند. آنها در سایت های برجسته نصب شده اند و این به این معنی است که آنها به طور جداگانه پرچم گذاری می شوند.

اکثر افرادی که از یک موتور جستجو استفاده می کنند، به طور مرتب می دانند که این سایت های برجسته برای سایت های تبلیغاتی پرداخت میشوند و ممکن است لزوما دقیقا همان چیزی را که دنبال می کنید مطابقت ندهند و این بدان معناست که آنها ممکن است این سایت ها را از بین ببرند و به نتایج طبیعی دست یابند.

2. هزینه های بلند مدت – نکته اصلی در بازاریابی PPC این است که شما در نتایج جستجوی موتور جستجو خود درآمد ندارید، بنابراین برای ادامه ی دریافت نتایج، باید ادامه دهید. هزینه آن در طول زمان افزوده خواهد شد و در بلندمدت گران خواهد شد

مزایای SEO:.

1.قرار دادن درآمد – جایگذاری است که به دست آورده است بسیار طولانی تر از آن است که خریداری شده است. SEO کمک می کند تا صفحه خود را به بازار بفرستید تا به عنوان بهترین نتیجه در تمام موتورهای جستجو برتر به دست آورید.

2. کم هزینه SEO زمان زیادی برای ادغام شدن در سایت شما می گذارد، اما می تواند در قیمت بسیار مقرون به صرفه باشد. جستجوگرها می توانند زمان بیشتری را برای دیدن نتایج به دست بیاورند، اما باید کارآمد باشند و ترافیک متمرکز بیشتری را به سایت شما هدایت کنند.

مناقصه های SEO:.

اختصاصی – SEO به زمان خاصی برای ایجاد سایت شما نیاز دارد. بسیار مهم است که اختصاص زمان خاصی به برنامه بازاریابی خود در جستجوگرها اختصاص دهید. زمان لازم برای نگه داشتن سایت شما تا تاریخ و جاری طول می کشد، و مهم است که وقت خود را کنار بگذارید تا آن را حفظ کنید.

نیازهای هر کسب و کار متفاوت است، و هر دو رویکرد، راه های خوبی برای تبلیغ آنلاین هستند. با توجه به مزایا و معایب، کسب و کار شما می توانید تعیین کنید که استراتژی برای مدل شما بهترین است.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!