Google Trends

Google Trends

وب سایت Google Trends اجازه ورود نام دامنه را در نوار آدرس می دهد، در عرض چند ثانیه از زمان بازدیدهای ترافیکی، جستجو و بازدید جغرافیایی برای آن سایت. مقایسۀ اصطلاحی خاص در برابر کل جستجوی جستجو در مناطق مختلف جهان، شهرها و زبان ها نشان داده خواهد شد.

Google Trends بر اساس تخمین کار می کند که تعداد بازدیدکنندگان از وبسایت خاص یا کلمه کلیدی در طول زمان بازدید کرده و آن را در شکل نمودار گرافیکی نشان می دهد. نمودار را می توان با منطقه و دوره زمانی تصحیح کرد.

محور گراف نشان دهنده زمان (از سال 2004) و تعداد کل جستجوها در سطح جهانی است. Google Trends به بررسی برخی از جستجوهای خاصی که در موتور جستجوی محبوب Google طی چند ساعت گذشته انجام شده است، برای تعیین مقدار دقیق زمانی که یک موضوع خاص جستجو شده است را بررسی می کند.

هنگامی که این نتایج نمایش داده می شود، گراف با بسیاری از جزئیات مهم در مورد درخواست نمایش داده می شود. گام های جستجوی کلمات کلیدی می تواند بر روی نمودار نمایش داده شود تا مقایسه یا تجزیه و تحلیل بین سایت ها را به سایت ها یا کلمات کلیدی به کلمات کلیدی نشان دهد. حداکثر پنج اصطلاح اصطلاحات جستجو را می توان با استفاده از جداسازی کاما جستجو کرد.

Google Trend ابزار ایده آل تحقیق است که به تجزیه و تحلیل آمارهای جستجو در تعدادی از اصطلاحات مرتبط با وبسایت شما کمک میکند. Google Trends برای جستجوگرها، بازاریاب یا توزیعکننده محصول برای تمرکز بر کشورهای مختلف از آنجا که حجم جستجوها بالا است، مفید خواهد بود.

در این کشورها خلاصه شهر همچنین می تواند در بعضی موقعیت ها مفید باشد، زیرا اطلاعاتی در یک منطقه خاص ارائه می دهد که باعث می شود تا توزیع کنندگان محلی این شهرها را به جای کل کشور تمرکز کنند.

مقالات باید برای ترویج وب سایت ها، محصولات در اینترنت برای به دست آوردن بیشتر ترافیک استفاده دیگر از Google Trends است که برای فروشندگان اینترنت نیز مخصوصا مهم است.

برای بازاریابان اینترنتی، Google Trends به جابجایی هدف کمک خواهد کرد. قبل از نوشتن مقالات برآورد روند برای داغترین کلمات کلیدی، و ایجاد لیستی از کلمات کلیدی برای تمرکز بر آخرین مقاله.

لیستی از لینکهای سمت راست نمودار روند وجود دارد که مقادیری را نشان می دهد که برای کلیدواژه ای که جستجو می شود بالاست. چند ایده را بیابید و سپس آن را به روش مورد نظر چرخانید.

Google Hot Trends یکی دیگر از سرویس های جداگانه است، زمانی که نیاز به محتوا و چیزی مربوط به مخاطبان است که با رویدادهای جاری جهانی هماهنگ است یا چیزی که واقعا مرتبط با آن است.

Trends داغ در استفاده زیاد نیست، زیرا نشان می دهد که فعلی است و اطلاعات همواره متفاوت است.

یکی از نقاط ضعف Google Trends برای وب سایت ها این است که این محصول جهانی در سراسر جهان است اما تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند. مسئله دیگری در Google Trends این است که فقط مقادیر نسبی نشان داده شده است، تاریخ خاصی را نمی توان برای نمایش آمار مشخص کرد، هر روز گراف ها قطعا متفاوت خواهد بود. “.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!