گوگل آنالیتیک چیست؟

گوگل آنالیتیک چیست؟

آیا به دنبال یافتن عملکرد سایت خود در موتورهای جستجو هستید؟ به غیر از نیاز به دانلود نرم افزارهایی که به دنبال پیگیری عملکرد وب سایت شما در وب سایت خود می باشند، گوگل اکنون سرویس جدیدی را به خصوص برای افراد جستجوگر در خارج از کشور با عملکرد وب سایت خود دارد.

این سرویس ردیابی گوگل به عنوان Google Analytics شناخته شده است. این سرویس قدرتمند است که پیگیری موفقیت وب سایت شما را در نتایج جستجوی آلی و پرداخت می کند. گوگل آنالیتیک به شما می آموزد که چگونه بازدید کنندگان وب سایت شما روی وب سایت شما واکنش نشان می دهند.

این به شما اجازه می دهد هیچ مانعی و تجربه دقیق از بازدید کنندگان وب سایت شما.شما همچنین آگاه هستید و می دانید که کلمات کلیدی کاربران در رابطه با وب سایت شما اغلب استفاده کنید. شما در بهترین متن لینک که چشم انداز به ارمغان می آورد آموزش دیده است.

گوگل آنالیز با نام شما درست است، داده های تحلیلی را با شما به اشتراک می گذارد که به شما در مورد آگاهی از بازدید کنندگان وب سایت شما و تنظیمات مورد نظر بازدید کنندگان کمک خواهد کرد.گوگل آنالیز اطلاعات رایگان را در مورد راه بازدیدکنندگان سایت شما با آن تعامل می کند.

با در نظر گرفتن ارزیابی خوب Google Analytics، مدیران وب متوجه خواهند شد که چگونه یک ابزار ارزشمند هستند که می توانند و باید استفاده کنند، مخصوصا اگر آنها هیچ نوع راهکار ردیابی بازدیدکنندگان را ندارند.

Google Analytics با شما به اشتراک می گذارد که کدام یک از کمپین های SEO شما بهترین ROI را برای شما به ارمغان می آورد یا سرمایه گذاری را به دست می آورید. اگر بر روی نرم افزاری که شما در جستجوی نتایج بازاریابی اینترنتی خود استفاده می کنید اعتماد نکنید،

Google Analytics خوب است که نتایج کمپین های بازاریابی اینترنتی شما را ردیابی کند. در حال حاضر در کنار Google AdWords، می توانید مطمئن باشید که اطلاعات قابل توجهی در مورد وب سایت شما دریافت می کنید.

Google AdWords یک سرویس قدرتمند برای قرار دادن وب سایت شما در نتایج جستجو بر اساس کلمات کلیدی خاص مرتبط با سایت شماست. Google AdWords از کلمات کلیدی وب سایت اصلی شما یاد می کند و به طور موثر تضمین می کند که وب سایت شما در نتایج موتور جستجو ظاهر می شود.

گوگل آنالیز یک بار به عنوان ردیابی بازدید کننده Urchin توسط Google نامگذاری شد. این آخرین 16 نوامبر 2005 بود که گوگل آن را به Google Analytics تغییر نام داد. این رایگان برای استفاده همه و کسانی است که در مراحل اولیه خود ثبت نام کرده اند

با مجموعه ای کاملا جدید از اطلاعات مهم و پی در پی در مورد بازدید کنندگان وب سایت شما ارائه شده است.با این حال، کسانی که دیر هستند در ثبت نام برای این سرویس می توانند صبر کنند تا گوگل ثبت نام جدید را به سیستم Google Analytics ارائه دهد.

گوگل آنالیتیک با کد های ردیابی کار می کند که اطمینان برای ردیابی اطلاعات کاربر مهم برای شما خواهد بود. این کد ها از URL های مقصد استفاده می کند که ماموریت ردیابی بازدید کننده وب توسط Google Analytics را تسهیل می کند.

در اینجا برخی از مهمترین دلایل اینکه شما به گوگل آنالیتیک نیاز دارید به عنوان بخشی از ردیابی بازدید کننده وب سایت شما نیاز دارید و آن را در سایت خود قرار دهید:

1. قابلیت آن برابر با گران ترین خدمات ردیابی بازدید کننده است، حتی اگر آن را رایگان.

2. سرویس راه حل شما برای شناسایی جایی است که بازدیدکنندگان خروج یا ثبت نام خود را ترک می کنند. شناسایی این به شما کمک می کند که فرایند ثبت نام خود را اصلاح و اصلاح کنید که کاربر پسند است. پس از آن شما می توانید از دست دادن منجر شود

3. با استفاده از Google Analytics شما می توانید صفحات را شناسایی کرده و لینک های بازدید کننده وب سایت خود را بیشتر کنید. شما همچنین می دانید که کدام صفحات بازدید کننده ترین وقت خود را صرف می کنند.

بنابراین می توانید این صفحات را به طور صحیح بهبود بخشید و آنها را به طور مناسب و متناسب با لینک خود قرار دهید.

4. آیا می دانید سایت قبلی سایت بازدید کننده سایت شما قبل از ورود به سایت شما وارد سیستم شده است؟ Google Analytics به شما در مورد آن می گوید.

5. شما نیز با محبوب ترین کاربران کلید واژه در جستجوی نوار جستجو در موتور جستجو در پیدا کردن وب سایت های مرتبط با / مربوط به وب سایت خود را فراهم می شود. دانستن این کلمات کلیدی محبوب، افزایش کارآیی و عملکرد SEO شما، حتی در سایر موتورهای جستجو است.

6. تجزیه و تحلیل Google تجزیه و تحلیل بازدید کننده. این طبقه بندی کاربران جدید و بازگشت وب سایت، اطلاعات جغرافیایی و منبع ارجاعی که آنها استفاده می کنند. اگر شما در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک کسب و کار آنلاین جدید هستید، این اطلاعات بینش قابل توجهی را به شما می دهد.

7. برای نتایج تبلیغات جستجو، گوگل آنالیز و گوگل AdWords شما را با دید به پایان می رساند

8. شما حتی می توانید سایر رسانه های بازاریابی غیر موتور جستجوی موتور را ردیابی کنید

9. به طور کلی، اگر شما از نتایج آن استفاده کنید، گوگل آنالیتیک خدمات بسیار ارزان شما را برای به دست آوردن مشتریان بیشتر فراهم می کند.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!