SEO چگونه منحصر به فرد عمل می کند

SEO چگونه عمل می کند

تمرین جستجوگرها یا بهینه سازی موتورهای جستجو، توسط بسیاری از شرکت های مبتنی بر اینترنت شناخته شده است. به خصوص در اینترنت امروز، که دسترسی به طور تقریبا توسط موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ مایکروسافت به طور کامل تحت نظارت است،

توانایی بهینه سازی صفحه شما برای دستیابی به رتبه بالا، مترادف موفقیت است.

تکنیک های مرتبط با بهینه سازی، مانند لینک های به اشتراک گذاری، استفاده از متا تگ، استفاده قاطع از محتوای کلمات کلیدی و نقشه سایت مناسب برای موتورهای جستجو برای خزیدن، برای هر کارآفرین اینترنتی که می خواهد درآمد کسب کند، ضروری است.

البته، این تکنیک ها برای شرکت های معتبر که به سادگی می خواهند وب سایت خود را در یک بازار رقابتی تقویت کنند، اهمیت دارد.

چرا از سئو منفی استفاده می کنید؟

هر کسب و کار موفقیت آمیز احتمالا تبدیل به هدف بازنگری های منفی، حملات و یا حتی لکه های کاملا منفرد از مشتریان ناراضی، رقابت و یا دشمنان شخصی می شود.

اگر یک بررسی منفی با موتور جستجوگر موثر باشد، می تواند به طور موثر صفحه اصلی Google یا موتور جستجوی دیگر (SE) را هنگامی که مشتریان بالقوه جستجو برای شرکت شما انجام می دهند، ایجاد کنند.

داشتن یک چنین رتبه بندی منفی بسیار عالی، به وضوح بد برای تصویر برند شما وجود دارد. این جایی است که از تکنیک های منحصر به فرد SEO استفاده می شود.

کلمه “منفی” کمتر برای هر مفهومی از “تهاجمی” یا “مبارز” و بیشتر با کاهش رتبه بندی موتور جستجو در صفحه کمتر است. به جای بهینه سازی موتور جستجو، SEO منفی بیشتر شبیه به کاهش موتور جستجو است.

سایر فرمهای جستجوگر منفی

فقط برای روشن شدن، این تکنیک ها تنها راه منفی SEO نمی تواند انجام شود، و نه همیشه برای ایجاد یک رقیب انجام می شود. بعضی از شرکت های جستجوگر اینترنتی، تبلیغاتی از نوع جدیدی از SEO منفی را ایجاد کرده اند که به معنای “مدیریت شهرت” نامیده می شود.

این اصلی از این رویکرد، کار کردن در دفن نظرات منفی و وب سایت ها (مانند پرونده های ضعیف BBB یا پست های پست الکترونیکی مصرف کننده خشمگین) است که به طور همزمان کار می کند تا رتبه بندی این سایت های “منفی” را کاهش دهد و در عین حال تلاش کند تا سایت های “دوستانه” بالاتر از آنها در رتبه بندی.

این ها تنها چند روش استفاده می شوند، برخی از راه های دیگر این می تواند انجام شود هر ترکیبی از موارد زیر است:

  • Tattletale – ممنوع است برای خرید لینک ها از دیگر سایت های معتبر، برای مخفی کردن لینک ها در سایت خود و یا هر یک از صد چیز دیگر. با گفتن یک موتور جستجو که رقیب شما چیزی را ممنوع کرده است، می تواند جریمه شود.
  •  Insulation – با ایجاد یک دسته از مقالات مثبت برای وب سایت یا محصول خود و سپس در حال انجام تکنیک های SEO مناسب در هر یک، آنها می توانند بررسی منفی را در رتبه بندی فشار.
  • اطلاعیه کپی رایت Takedown – اگر شما یک وبسایت را مطلع کنید که یک سایت متخلف را نقض کپی رایت می کند، موتور جستجو نیاز به حذف آن از رتبه بندی های آن ده روز، بدون سؤال پرسیده شود.
  • این می تواند راهی برای بازسازی شهرت آنلاین شما باشد، اما مراقب باشید. اطلاعیه های لغو کپی رایت غیرقانونی می تواند مبنای دعوی باشد.
  • Copy Content – اگر سایت شما در حال حاضر SE دوستانه تر است، شما می توانید یک کپی از مقاله منفی یا سایت را به وب سایت خود منتشر کنید.
  • اگر دو یا چند صفحه اطلاعات مشابهی داشته باشند، بسیاری از SE ها به طور خودکار “صفحات دارای رتبه بالاتر” (که معمولا معمولا بر روی رتبه بندی صفحات “دیگر” تاثیر می گذارد) را ترجیح می دهند.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!