آیا شما باید از کلاه سیاه کلاهبرداری استفاده کنید؟

کلاه سیاه

همیشه بحث و جدل در مورد کلاه سیاه کلاهبرداری و کلاه سفید سازی لینک ها و غیره وجود دارد، اما آنچه این اصطلاحات واقعا چه معنی می دهد؟

خوب، به من، کلاه سفید نشان دهنده:پیوندها از روشهای معمول و معقول ارتقاءدر حالی که کلاه سیاه کلاهبرداری سعی دارد سیستم را بازی کند و موتورهای جستجو را احمق کند.

اعتقاد شخصی من، که من بارها و بارها ثابت کرده ام که روش موثر جستجوگرها محتوا و محتوای زیادی است، به طور گسترده ای برگزار می شود، اما مردم هنوز فکر می کنند که می توانند یک سایت ضعیف ایجاد کنند، و سپس هنگامی که آنها شکست خورده، آنها موتورهای جستجوی “بد” را سرزنش می کنند.

همیشه وجود دارد برخی از doofus که معتقد است که ساختمان هر لینک کلاه سیاه است، اما این کاملا مضحک است.بدون موتور جستجو بدون توجه به چگونگی استبداد، کسی انتظار دارد که یک کسب و کار آنلاین را ایجاد کند و آن را تبلیغ نکند.

این روش تبلیغاتی است که شما استفاده می کنید، که گوگل دوست ندارد. عادی (و با هر بحث SEO، این عقیده برگرفته از تجربه است) ساختمان لینک شامل:

بازاریابی مقاله

سندیکای ماده

بازاریابی تصویری

نشانه گذاری اجتماعیارتقاء رسانه های اجتماعیاین لیست به هیچ وجه دقیق نیست، فقط به شما طعم تفاوت بین بازاریابی نرمال و غیر اخلاقی را می دهد که شامل موارد زیر می شود:

اظهار نظر در باره نظرات کپی رایت

لینک های انجمن پروفایل (بسیاری از این ها را انکار می کنند، اما باعث می شود که مالکین انجمن ها جهنم شوند)بازی کردن با تنهایی یا دلسوزی مردم برای متقاعد کردن آنها برای پر کردن پیشنهادات CPAلیست بی پایان است خیلی چیزهای دیگر که ممکن است فرد دیگری را در معرض خطر قرار دهد، کلاه سیاه است.

در حالی که همه در عشق عاشقانه و جنگ (و کسب و کار) عادلانه است، دلیل خوبی برای عدم استفاده از کلاه سیاه در SEO و استفاده از تکنیک های سفید کلاه وجود دارد.

طول عمر

شما در حال ساخت یک کسب و کار در اینجا هستید. شما یک شرکت را در دنیای واقعی شروع نخواهید کرد و فقط 18 ماه به طول می انجامد که زیرساخت های کافی داشته باشید.

خوب، شما نمیخواهید وبسایتهایی را که در رتبه بندی قرار میگیرند، پس از اینکه پیوندهای شما تخفیف یافته یا سایت شما کشف شد و یا وحشتناک است یا روش شما دارای یک عمر کوتاه است، ایجاد میکند.لطفا توجه داشته باشید که این خوب است.

اکثریت قریب به اتفاق زمانی که مردم شکایت دارند که گوگل سایتهای خود را از بین برد، درست نیست. این فقط ترکیبی از:

یک سایت ضعیف

QDF (کیفیت نیاز به طراوت) پارادایم است که به سایت های جدید و صفحات افزایش موقت است. هنگامی که این کار به پایان می رسد رتبه بندی شما ممکن است سقوط کند، به خصوص اگر سایت شما / صفحه ارزش را ارائه نمی دهد.

گاهی اوقات این به دلیل یک الگوریتم جدید است، اما گوگل هیچگاه کیفیت را مجازات نخواهد کرد. این احمقانه است و در برابر همه چیزهایی است که برای آنها ایستاده است.

انتشار سایت های با کیفیت، ارسال مطالب عالی و مفیدی و ترویج خودتان از طریق اخلاقی و در دستورالعمل های گوگل و پیدا کنید که سایت های خود رتبه بندی بالا خود را حفظ می کنند.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!