چگونه فروش بیشتری از سایت داشته باشیم؟

چگونه فروش بیشتری از سایت داشته باشیم؟

همانطور که متوجه شدید بعد از شیوع کرونا کسب و کار های اینترنتی رونق فراوان یافت.سایت های زیادی به منظور ایجاد درآمد راه اندازی شد.اما سوال اصلی اینجاست که چگونه درآمد یا فروش بیشتری داشته باشیم.
در این مطلب به جواب سوال میرسیم…

کلید اصلی هر کسب و کار موفق افزایش فروش است.

حال در ادامه موضوع چگونه فروش بیشتری از سایت داشته باشیم؟ به این نکته میرسیم که :

هر کس در هر شغلی که باشد دوست دارد شغلش رشد کند و درآمد و فروش بیشتری داشته باشد.

برای فروش بیشتر از سایت باید چند عنصر کوچک در سایت را تغییر و آزمایش کرد، تغییرات بزرگ در فروشگاه آنلاین ایجاد کرد که به این کار بهینه سازی می‌گویند.
بهینه سازی سایت به این منظور انجام می‌شود که درصد بازدیدکنندگان و در نهایت فروش بیشتر داشته باشیم.بنابراین بهینه سازی،بازدیدکنندگان و فروش رابطه مستقیم باهم دارند.

چهار عامل مهمی که تاثیر دارند بر افزایش فروش عبارتند از:

•بهینه سازی سایت (سئو)
•تغییرات تکنیکی سایت
•تغییرات در شیوه بازاریابی
•استفاده از همه فضای آنلاین

بهینه سازی سایت (سئو)

قسمت سئو مهم ترین قسمت از فروش آنلاین سایت است.
سایت باید با استفاده از کلمات کلیدی بهتر دیده شود و در لول بالاتر سرچ پیدا شود.سئو کمک میکند سایت بهتر دیده شود.

زمانی که فردی در گوگل کلمه کفش را سرچ میکند و سایت شما اولین سایت باشد و نکات بازاریابی و سئو را رعایت کرده باشید حتما وارد سایت شما می شود و در نهایت خرید انجام می دهد.
پس سئو و بهینه سازی نقش مهمی در افزایش فروش دارد.

نکات مهم در بهینه سازی سایت (سئو)

تکنیکال سئو 👇🏻

  • گرفتن مشاوره رایگان سئو (اگر خودتان نمیتوانید این کار را انجام دهید)
  • تولید محتوای یونیک(کپی نباشد)
  • تولید محتوای با کیفیت برای کاربر(فقط برای بالا آمدن سایت نباشد)
  • استفاده از بهترین کلمات کلیدی برای تولید محتوا

تغییرات تکنیکی سایت

گاهی اوقات شما هزینه راه اندازی سایت را پرداخت کردید،حتی سئو هم روی سایت انجام شده ولی فروشی ندارید.دراین صورت سایت شما مورد پسند کاربر نیست.شما باید تکنیک های سایت و بازاریابی را تغییر دهید
~پرسونا مخاطب
~بالا بردن ترافیک سایت

پرسونا مخاطب

هر چه پیشنهاد داده شده برای کاربر مناسبتر باشد،احتمال مشتری شدن بیشتر است.
در پرسونا مخاطب هدف،شناسایی گروه های مشتری،نیاز ها،خواسته ها و موارد استفاده مشتریان است.
برای مثال برای مشتری که یک لباس مناسب برای کار میخواهد
آیا ترجیح می دهید لباس مناسب محل کار،لباس مناسب جنسیت شما،گروه سنی،وزن و سایز شما طراحی شده باشد،خریداری کنید؟
مسلما جواب بله است این یعنی پرسونا مخاطب
در واقع یعنی پیشنهاد دادن و فروختن به افراد بالقوه و خاص

بالا بردن ترافیک سایت

1-هدف قرار دادن افراد مناسب:برای مثال اگر شما به من که یک ماه است هدفون خریده ام،پیشنهاد خریدن هدفون را بدهید هرچقدر هم که از کیفیت محصول بگویید من نمیخرم،چرا که نیاز ندارم،پس باید سراغ افرادی برویم که نیاز دارند.

2-پیام درست در زمان درست
اگر رسانه مناسب انتخاب کنید و تبلیغات و محتوای مناسبی بگذارید، بهترین گام بازایابی را برای کسب و کارتان برداشته اید. پرسونای مخاطب همراه با رسانه تبلیغاتی مناسب معجزه افزایش فروش فروشگاه اینترنتی شماست.

تغییرات در شیوه بازاریابی

بعد از اینکه سئو و تغییرات اساسی سایت خود را انجام دادید به سراغ شیوه ی بازاریابی.

  • از بازاریابی پیامکی غافل نشوید.
  • پیشنهاد به مشتریان حضوری
  • شبکه های اجتماعی
  • مزایای خرید آنلاین
  • تبلیغات آنلاین
  • بازاریابی تلفنی ویژه

استفاده از تمامی امکانات فضای آنلاین

در حال حاضر اینستاگرام مهم ترین شبکه اجتماعی است که در ایران فعالیت دارد.باید با آگاهی کامل از استراتژی اینستا گرام،در اینستا گرام تولید محتوا کنید.اگر به خوبی بدانید چگونه میتوان افزایش فالوور داشت با تبلیغ در اینستاگرام میتوانید فروش سایت را بالا ببرید.

طراحی سایت زیبا و فوق العاده
زیبا به معنای استفاده از همه نوع افکت و همه رنگ ها و افکت های حرکتی نیست. زیبا، ساده و کاربردی

امیدوارم با خواندن مقاله بتوانید فروش سایتتان را به بالاترین حد ممکن برسانید💜

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!