تاثیر سرعت سایت بر روی سئو

تاثیر سرعت سایت بر روی سئو

تاثیر سرعت سایت بر روی سئو

در مقاله های قبلی سایت کیان آرت به طور مفصل درباره سئو سایت و مراحل آن و نکات مهم در مورد سئو سخن گفتیم اما در این مقاله به صورت تخصصی به سرعت سایت و تاثیر آن بر روی سئو سایت شما می پردازیم.از میان سایر شاخصه های رتبه بندی سایت ها و عوامل موثر در بهینه سازی سایت ها و یا سئو، شاخص سرعت سایت، از رشد شایانی برخوردار بوده است و موضوع بسیار بااهمیتی تلقی می شود. گوگل از سال ۲۰۱۰ به صورت رسمی سرعت سایت را در پاسخ به نیاز مشتریان به عنوان یکی از فاکتورهای ارزیابی و رتبه بندی سایت ها و موثر در سئو سایت اعلام کرده است.همچنین سرعت پایین سایت نه تنها باعث کاهش رتبه بندی در گوگل می شود بلکه کاربران زیادی را از استفاده از سایت شما منع می کند.

هر ثانیه که سایت شما دیرتر بارگذاری شود، ۷ درصد کاربران صفحه سایت شما را می‌بندند. اعدادی که ذکر کردیم اعداد قابل توجهی هستند؛ فرض کنید ۲۰۰۰ نفر می‌خواهند وارد سایت شما شوند اما زمان بارگذاری آن بیش از ۳ ثانیه طول می‌کشد؛ همین باعث می‌شود حدود ۱۰۰۰ نفر سایت شما را ببندند و به سایت شما علاقه ای نداشته باشند.

گوگل با توجه به نظر سنجی داخلی که انجام شده به این موضوع اشاره می کند که باز شدن سریعتر صفحات می تواند به افزایش رضایت کاربران از نتایج حاصل از جستجو منتهی شود. افزایش سرعت بارگذری صفحات می تواند باعث دسترسی کاربران به صفحات بیشتر و در نتیجه افزایش کیفیت خدمات یا فروش محصولات شود.

ابزارهای مهم در سرعت سایت

تاثیر سرعت سایت بر روی سئو

 

گوگل به مدیران سایت استفاده از ابزارهای کاربردی و مهم زیر را برای بررسی و بهبود سرعت سایت پیشنهاد کرده است:

سرویس Page Speed

ابزار و سرویسی از گوگل که میزان سرعت سایت و درصد رعایت استانداردهای مربوط به طراحی سایت توسط یک سایت را با شاخصه های عددی (درصد)، رنگ و توضیحات برای نسخه های موبایل و دسکتاپ به صورت مجزا مشخص می کند و بسیار کاربردی است.

سرویس YSlow

یکی از سرویس های بسیار مناسب و رایگان تحلیل و بررسی صفحات وب است که به صورت افزوده به مرورگرهای مختلف اضافه می شود. این سرویس پس از بررسی فنی صفحه و سایت، گزارشات عددی و نتایج تحلیلی مناسبی ارائه می کند. این سرویس توسط شرکت یاهو برای بهبود کیفیت رعایت استانداردهای وب و استاندارهای شرکت یاهو در طراحی سایت ارائه شده است.

سرویس WebPageTest

این سرویس نتایج تحلیلی شاخصه سرعت مبتنی بر سرورهای مختلف در موقعیت های جغرافیایی سفارشی ارائه می دهد و به سایت شما کمک بسیاری می کند.

هدف گوگل از افزودن این پارامتر به رتبه بندی سایت ها، علاوه بر افزایش میزان رضایت کاربران از نتیجه های به دست آماده در جستجوگر گوگل، افزایش رضایت کاربران در کار با اینترنت است. بنابراین سرعت سایت شما در اینده کسب و کار اینترنتی شما بسیار با اهمیت و کلیدی است.

موتور جستجوی بینگ نیز در ابزار مدیریت وب بینگ خود شاخص PLT / Page Load Time یا همان سرعت بارگذاری صفحات وب سایت را به عنوان یکی از شاخصه های افزایش رضایت کاربر و در نتیجه بهبود رتبه بندی سایت، اعلام کرده است.

تشخیص سرعت سایت

ابزار هاس بسیاری وجود دارند تا علت کم بودن سرعت سایت شما را به شما بگویند از جمله این ابزار ها که کاملا رایگان استفاده می شونندPingdom، WebPageTest، GTmetrix و Google PageSpeed Insights  هستند که در این زمینه به شما کمک شایانی می کند.

شرکت کیان تجارت فاوا با سالها تجربه در زمینه طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل در کرج با همکاری گروهی از متخصصین مجرب در این حوزه آماده ارائه خدمات از جمله مشاوره در زمینه بازاریابی دیجیتال به شما متقاضیان محترم است.

 

 

Tagged
بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال از مباحث تدریس شده در دانشگاه ها است و به طور مفصل به ان پرداخته می شود اما ما در این مقاله سعی داریم شما را با مباحث اولیه در حوزه آشنا کنیم و شما را در بازاریابی دیجیتال همراه کنیم.در دانشگاه ها اصول بازاریابی، چگونگی انجام تحقیقات بازار، اهمیت مشتری مداری را آموزش می دهند اما صحبتی در مورد فضای اینترنتی و دیجیتالی نیست.

در یادگیری بازاریابی دیجیتال مهارت هایی وجود دارد که باید اموزش داده شود که در این مقاله به ان می پردازیم.با رعایت و یادگیری این مهارت ها شما در بازاریابی دیجیتال کمک شایانی به  شما خواهد کرد.

۱- نوشتن و کپی رایت

اولین مورد، مهارت نگارش واضح و قانع کننده است. برقراری ارتباط روشن یکی از مهارت های لازم برای نوشتن پست های وبلاگ، فیس‌بوک و سایر شبکه های اجتماعی است. همچنین یک بازاریاب دیجیتالی باید به قوانین مالکیت معنوی، حق تکثیر و سایر مسایل حقوقی مرتبط با حوزه نگارش نیز اشراف داشته باشد.

۲- وردپرس

هنوز هم برخی از افراد در رزومه شان به مهارت هایی مانند ورد، اکسل یا پاورپوینت اشاره می کنند! اما نیاز امروز تسلط کار با CMS یا مدیریت محتوا هایی مانند وردپرس است. باید بتوانید یک نوشته بسازید یا تصویری مرتبط با آن را مشخص نمایید.

۳- ویرایش تصاویر

یک بازاریاب دیجیتالی باید علاوه بر مهارت خوب نوشتن و توانایی افزودن آن در وردپرس بتواند منابع تصویری نیز تولید کند. حالا نه به اندازه یک گرافیست ولی برای برطرف کردن نیازهای پایه مانند کاهش حجم، تغییر اندازه یا بالانس رنگ ها لازم است به فتوشاپ مسلط باشد.

۴- HTML

بله، HTML ضروری است. برای حل مشکلاتی در متن یک ایمیل یا نوشته ای در وردپرس لازم است تا مفاهیم پایه را بداند و حداقل بتواند تغییر رنگ یک لینک را انجام دهد.

۵- MailChimp

یکی دیگر از مهارت ها تسلط به مفاهیم ایمیل مارکتینگ و ابزارهای مدیریت خبرنامه های ایمیلی است. ساختن یک خبرنامه ایمیلی با ابزارهایی مانند MailChimp یا Aweber برای یک بازاریاب الکترونیکی در بازاریابی دیجیتال  ضروری است.

۶- Google AdWords

تبلیغات کلیکی مانند گوگل ادوردز (Google AdWords) یکی از بهترین راه های افزایش ترافیک است. مدیریت کمپین های تبلیغاتی در AdWords نیاز به آشنایی با این ابزار دارد، گرچه افراد با استعداد می توانند با شرکت در امتحانات آنلاین رایگان گوگل AdWords Certified شوند.

۷- تبلیغات فیس‌بوکی

بازاریابی دیجیتال در شبکه های اجتماعی مانند فیس‌بوک نیازمند مهارت و تجربه است که با توجه به هزینه های این تبلیغات، اشراف به مفاهیم پایه در تبلیغات شبکه های اجتماعی مانند فیس‌بوک از ضروریات است.

۸- بازاریابی شبکه های اجتماعی

این سبک از بازاریابی دیجیتال بسیار مهم تر از راه انداختن یک کمپین تبلیغات فیس‌بوکی است و می تواند مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کند. مدیریت صفحات فیس‌بوک، توییتر یا اینستاگرام و تسلط به نحوه تعامل با مشتریان، حذف هرزنگاری ها و مجموعه از مهارت های ریز و درشت دیگر ضروری است.

۹- بهینه‌سازی موتور جستجو

یکی از مهارت های لازم برای یک بازاریاب دیجیتالی تسلط به مفاهیم سئو یا همان SEO که سرواژه کلمات Search Engine Optimization به معنی بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو است. نیاز به آشنایی با مفاهیمی مانند عناوین، تگ ها، متا ها، چگالی کلمات کلیدی و تأثیر هر کدام بر رتبه سایت در موتورهای جستجو دارد.

۱۰- بهینه سازی نرخ تبدیل

واژه CRO که سرواژه کلمات Conversion Rate Optimization یا بهینه سازی نرخ تبدیل است. مهارت و تجربه یک بازاریاب می تواند تعداد بیشتری از کاربران و بازدیدکنندگان فعلی سایت را به مشتریان یا مصرف کنندگان تبدیل کرده و نرخ تبدیل یا همان نسبت مشتریان به نسبت کل بازدیدکنندگان سایت را افزایش دهد.

شرکت کیان تجارت فاوا با سابقه درخشان در جهت مشاور بازاریابی دیجیتال همراه شما صاحبان کسب و کارهای اینترنتی است.

Tagged
تاثیر تلگرام بر سئو سایت

تاثیر تلگرام بر سئو سایت

امروزه با استفاده از طیف گسترده ای از پیام رسان ها مانند: تلگرام ، وایبر و واتساپ که به نوعی شبکه های اجتماعی جدید هستند رونق بسیاری دوباره پیامرسان ها هدیه داده است.استفاده از این پیام رسان های جدید بر روی تلفن همراه و اینترنت پرسرعت توانسته است طیف گسترده ای از مخاطبان را جذب نماید. این پیام رسان های مبتنی بر موبایل می توانند در صورت رعایت قواعد زیر در افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو نقش مهمی داشته باشند.

اسقبال از پیام رسان های فوری در ایران با یاهو مسنجر آغاز شد. اما امروز، پس از مهاجرت از وایبر، سهم پیام رسان  تلگرام نسبت به سایر پیام رسان های موبایلی و چند سکویی (بر روی اندروید، آیفون، ویندوز موبایل، وب و دسکتاپ) مانند واتس اپ، تانگو، لاین و وایبر در جذب مخاطب بسیار بیشتر است. از آنجا که محتویات تلگرام توسط موتورهای جستجو قابل مشاهده نیست، مهمترین شیوه برای افزایش رتبه کسب و کار از نگاه موتورهای جستجو انتقال کاربران از کانال و ربات تلگرام به سوی سایت است. رعایت نکات زیر می تواند باعث افزایش مخاطبان و بازدیدکنندگان از سایت شود.

برای تاثیر بیشتر تلگرام بر روی سئو چه باید کرد؟

المان های بسیاری در این زمینه نقش دارند که در این مقاله از سایت کیان ارت به انها می پردازیم.

پیشنهاد می شود همه ی پست ها از لحاظ فرم و رنگ ،شکل و متن یکسان باشند.

از تصاویر جذاب استفاده کنید.

یک اندازه قراردادی استاندارد با سایز مربعی مانند ۶۴۰x۶۴۰ یا ۶۴۰x۴۸۰ یا هر سایز قراردادی دیگر

رعایت نسبت قراردادی ۱:۱ یا ۴:۳ یا نسبت های استاندارد دیگر و رعایت همیشگی آن

استفاده از تصاویر با یک قالب گرافیکی یکسان 

ارسال تصاویر کم حجم شده

 استفاه از رنگ برند و حک کردن لوگو در تصویر

حتما تصاویر یا نوشته ها با یک تیتر جذاب در زیر آن (و نه در پست بعدی) همراه شود.

حتما لینک سایت با یک خط، فاصله از تیتر و یک خط فاصله از خط آخر (برندینگ لاین) قرار گیرد. این خط های اضافه از خطای انگشت زدن اشتباهی کاربر جلوگیری می کند.

هر پست با یک خط فاصله از بالا و با علامت @ اسم کانال و یا بات تبلیغ شود. علامت @ باعث تبدیل شدن عنوان کانال یا ربات تلگرام به لینک می شود.

از آنجا که نام کانال همواره در بالای پست درج می شود می توان از خط آخر (برندینگ لاین) برای لینک به ربات تلگرام استفاده کرد.

خط آخر یا امضای اثر باید در همه پیام ها یکسان باشد.

استفاده از لینک ویدیوی آپارات برای مخاطبین ایران یا Youtube برای مخاطبین خارجی

پست ها با توجه به آمار، بهترین زمان جذب مخاطب تعیین شده و در ساعات مشخص ارسال شود. مثلا ۱۲ ظهر و ۶ عصر

در صورتی که آخرین خط با حروف فارسی شروع می شود لازم است بعد از آن در یک خط جدید یک نقطه اضافه شود.

ازجمله نکات مهم در تاثیر تلگرام بر سئو است.

چند نکته مهم

 تگ های Microdata یا Rich Snippets یا Structured Data، باعث بهبود قرائت ماشینی سایت می شوند. با این تگ ها هنگامی که لینک یک خبر در تلگرام قرار می گیرد، تصویر، عنوان و توضیحات آن خبر توسط تلگرام به صورت اتوماتیک از سایت استخراج شده و نمایش می یابد.

با طراحی ربات تلگرام سفارشی توسط کیان تجارت فاوا، به محض اضافه شدن هر خبر در سایت، کانال تلگرام نظیر آن نیز به روزآوری می شود.

با طراحی ربات سفارشی تلگرام توسط کیان تجارت فاوا می توان به کاربران به صورت فرد به فرد خدمات ارائه داد. کاربر با این ربات ها می تواند به جستجوی اطلاعات یا کارکردهای ویژه بپردازد. در این ربات ها، سعی می شود در انتهای هر پاسخ، از کاربر تقاضا شود به لینکی از سایت مراجعه کند.

افزودن تاریخ روز در بالای پست ها

–  استفاده از هشتگ برای دسته بندی مطالب خاص

از مشتریان یا مخاطبان بخواهید با شما مستقیما از طریق یک کاربر تلگرام در ارتباط باشند.

 

Tagged
طراحی سایت

۲نکته مهم در طراحی لوگو

المان ها و موارد بسیاری در موفق بودن یک سایت تجاری و یا کسب و کارآنلاین وجو دارد که مهم ترین آنها گرافیک و زیبایی سایت است که بسیار در سایت کیان آرت به آن پرداختیم در این مقاله قصد داریم تا درباره ۲ اشتباه رایج در طراحی لوگو سایت حرف بزنیم و به افراد طراح لوگو در زمینه طراحی کمک کنیم.

طراحی لوگو

امروزه بسیاری از افراد و مشتریان در مورد نحوه طراحی لوگوی خود سوالات و هم چنین نکات بسیار زیادی دارند که یک طراح لوگو حرفه ای می تواند تمام سوالات مشتریان را پاسخ دهد و همچنین لوگویی متناسب با سلیقه مشتری طراحی کند. همچنین این متخصص میباشد که میتواند با انجام یک کار هنری بسیار خوب به آن مجموعه یک هویت جدید را بدهد. البته در این زمان اشتباهاتی هم ممکن است به وجود بیاید که طراحان لوگو ممکن است آن را انجام دهند. بعضی از آنها بسیار بد میباشند و باعث خواهد شد که طراح برای آن پول زیادی را پرداخت نکند و بعضی از آنها نسبت به مختصات آن پروژه ممکن است بد به نظر برسند.

خواه شما یک طراح باشید و برای بالا بردن مهارتهای طراحی خود کوشش نمایید و یا صاحب کسب و کار هستید و قصد دارید تا در مورد نحوه طراحی لوگوی سازمان خود مواردی را بدانید, این مقاله میتواند به شما کمک بسیار زیادی را نماید و جلوی هدر رفتن زمان و حتی پول شما را خواهد گرفت.

 

طراحی بدون خلاصه سازی

این مفهوم در بسیاری از موارد ممکن اشتباه گرفته شده و حتی پیاده سازی شود, ممکن است بعضی از حرفها که در این لیست به آنها اشاره میکنم کمی برای شما نادرست به نظر برسد, ولی تمامی آنها حقیقت دارد. من این اعتقاد را دارم که بسیاری از پروژه های کاری که ما بر روی آنها کار مینماییم کمی احساسات در داخل آنها وجود دارد و یا حتی احساساتی برخورد نماییم.

اگر چه طراحی بدون خلاصه سازی امکان دارد, بسیاری از طراحان سرخود بسیاری از موارد را حذف مینمایند در حالی که میتواند آن مورد برای طراحی لوگو بسیار ایده آل به نظر برسد.خلاصه سازی میتواند به طراح در طراحی لوگوی مربوطه کمک بسیار زیادی را نماید, و خواسته های شما را از طراحی مشخص سازد. بنابراین این نکته میتواند در شروع یک طراحی خود به خود طراح و مشتری کمک بسیار زیادی را نماید و نبود آن باعث خواهد شد تا طراح به صورت آزادانه طراحی خود را انجام داده که در نهایت شاید کار به درستی از آب در نیاید.

 برای خودتان طراحی کنید

ذات طراحی بیشتر به تجربه و مهارت طراح بستگی دارد و همیشه این سوال به وجود می آید که چه شخصی این لوگو را طراحی نموده است. در صورتی که برای طراحی آن طراح لوگو دشواری های بسیار زیادی را کشیده است. بازدید کنندگان اغلب از این دشواری ها نمیدانند.

شما باید متوجه باشید که هدف ایجاد نمودن لوگو چیست و قرار است چه افرادی را تحت تاثیر قرار بدهد. زمانی که در مورد لوگو مواردی را متوجه شدید و بسیاری از سوالات پاسخ داده شد سپس میتوانید طراحی و تعریف پروژه را آغاز نمایید.

این هشدار برای شرکت های متوسط میباشد: فکر نکنید که لوگو میتواند شما را به تمامی هدفها و ایده هایتان برساند. شما تنها با لوگو میتوانید مفاهیمی را به مخاطبان خود منتق منتقل و با آنها صحبت کنید. بنابراین باید طراح بسیار خوب و حرفه ای را برای این کار استخدام نمایید.

شرکت کیان تجارت فاوا با سابقه درخشان در زمینه طراحی لوگو و نیز طراحی سایت متناسب با اهداف شما آماده پذیرش سفارشات شما در این زمینه و طراحی اپلیکیشن نیز است.

Tagged
بهترین پلاگین های ووکامرس

بهترین پلاگین های ووکامرس ۲

در مقاله بهترین پلاگین های ووکامرس ۱ در سایت کیان تجارت فاوا به لیستی از افرونه های مربوط به ووکامرس پرداختیم. و شروع به بررسی هرکدام و نام بردن ویژگی های آنان کردیم. در این مقاله سعی داریم به ادامهمعرفی این افزونه ها و ویژگی و کاربردهای آنان بپردازیم.

 پلاگین WooCommerce Direct Checkout

حتما شما هم دقت کرده‌اید که در بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی هنگام خرید بعد از انتخاب افزودن به سبد خرید کاربر باید دوباره به سبد خرید مراجعه کند و از آنجا روی تسویه‌ حساب کلیک کند.
یکی از اصول بازاریابی این است که ما فرایند خرید را برای کاربر آسان کنیم، حتی ممکن است کاربرانی بخواهند از سایت ما خرید کنند که زیاد با خرید اینترنتی آشنا نیستند و وجود این قسمت ممکن است آن‌ها را از خرید به علت نا آگاهی منصرف کند.
این افزونه یکی از بهترین افزونه های فروشگاهی است که به ما امکان حذف این صفحه‌ی اضافه را می‌دهد و کاربر را مستقیما به پرداخت متصل می‌کند.

ویژگی های این افزونه

گزینه پرداخت مستقیم را فعال یا غیر فعال کنید

متن دکمه اضافه‌کردن به سبد خرید را به راحتی تغییر دهید

پلاگین WooCommerce Chekout Manager

اگر شما دارای یک فروشگاه اینترنتی بر پایه ووکامرس هستید و به فیلد‌های اضافی در بخش تسویه حساب نیاز ندارید می‌توان از افزونه WooCommerce Chekout Manager استفاده کنید.
با استفاده از این افزونه می‌توانید بخش‌های اجباری را غیراجباری کنید و یا اینکه بخش‌های مورد علاقتان را حذف کنید.

برخی از امکانات این افزونه

قابلیت تغییر عنوان‌ فیلدها

قابلیت تغییر ترتیب فیلدهای تسویه حساب

امکان قرار دادن متن جدیدی در بالا یا پایین فرم

امکان حذف فیلدهای اضافی در فرم

پلاگین WooCommerce Product Gift Wrap

یکی دیگر از بهترین پلاگین های ووکامرس پلاگین WooCommerce Product Gift Wrap است ، فرض کنید می‌خواهید محصولی را به عنوان هدیه برای کسی خریدداری کنید و آن را کادو پیچ کنید و به فرد مورد نظر بدهید، برای این کار باید محصول را خریدداری کرد و نشانی منزل خود را داد و بعد از آن محصول را خودتان کادو پیچ کنید و به دیدن فرد مورد نظر بروید و کادو را به او بدهید، این کار هم وقت را بیش‌تر می‌گیرد و هم یک روش تکراریست.

افزونه‌ای برای ووکامرس به وجود آمده است که به کاربر این امکان را می‌دهد محصول مورد نظر که به عنوان هدیه آن را در نظر گرفته است را خریدداری کند و کادو پیچ شده برای فرد مورد نظر ارسال شود.
یعنی شما می‌توانید امکان ارسال هدیه بصورت مستقیم را برای کاربران در فروشگاه اینترنتی خود ایجاد کنید.

پلاگین YITH WooCommerce Ajax Search

با استفاده از این افزونه می‌توان روند جستجو در فروشگاه اینترنتی را راحت‌تر کرد، این افزونه یکی از بهترین پلاگین‌های ووکامرس است که امکان جستجو زنده و بصورت ajax را برای کاربران فراهم می‌کند. این افزونه امکان نمایش توضیحات کوتاه و تصویر کوچک هم داراست.

شما با استفاده از این افزونه می‌توانید کاربران را بیش‌تر به فروشگاه اینترنتی خود وابسته کنید و فروش محصولات خود را بیش‌تر کنید، چون در بین محصولات شما پیدا کردن آن محصولی که کاربر می‌خواهد ممکن است مشکل باشد اما با استفاده از این افزونه با یک جستجو ساده می‌تواند آن محصول مورد نظر را پیدا کند.

برخی از امکانات این افزونه

امکان جستجو در محصولات با استفاده از برچسب و دسته‌بندی‌ها و …

امکان نمایش توضیح کوتاهی درباره محصول

سازگار با wpml

امکان نمایش قیمت محصول

پلاگین yoast WooCommerce seo

بهترین پلاگین های ووکامرس افزونه yoast seo یکی از بهترین افزونه‌ های سئوی وردپرس شناخته می‌شود، این افزونه با استفاده از معرفی یک‌سری راهکارها و ارائه راهنمایی‌ها به سئوی سایت ما کمک می‌کند.

افزونه تکمیلی دیگری برای ووکامرس به وجود آمده است به نام yoast WooCommerce seo plugin که در واقع شما باید yoast seo را روی وبسایت خود نصب داشته باشید تا این افزونه به عنوان تکمیلی شروع به کار کند. با استفاده از این افزونه می‌توانید فروشگاه اینترنتی خود را برای موتور‌های جستجوگر بهینه‌سازی کنید.

برخی از امکانات این افزونه

آنالیز فروشگاه وب‌سایت

وجود راهنمایی‌ها و راهکارهایی برای سئو ووکامرس

ایجاد خودکار نقشه سایت

شرکت کیان تجارت فاوا با سابقه درخشان و معتبر در زمینه طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن توسط متخصصین مجرب دراین زمینه پذیرای سفارش های شما و همچنین مشاوره رایگان در زمینه تجارت الکترونیک است.

Tagged