متا تگ ها در جستجوگر ها چه اهمیتی دارند ؟

متا تگ ها در جستجوگر ها

استدلال های زیادی در بهینه سازی موتورهای جستجو وجود دارد، به خصوص وقتی که به جنبه های فنی بهینه سازی سایت برای رتبه بندی به شدت بر روی کلمه کلیدی خاصی می آید.

افکار زیادی در مورد کمک به یک فرد باید صفحه جستجو در صفحه خود را انجام دهند. واقعیت این است که فردی که شروع به تلاش برای مدیریت خود را در جستجوگرها می کند، فردی است که پیش از این افرادی هستند که بیش از حد می ترسند مدیریت کمپین های خود را انجام دهند.

با این حال، یکی از بخش های نادرست بهینه سازی موتورهای جستجو، متا تگ است.

در روزهای بزرگتر بهینه سازی موتورهای جستجو، تراکم کلمات کلیدی، متا تگ ها و برچسب های عنوان بسیار مهم تر بود. این به این دلیل است که اینترنت خیلی جوان بود و اکثر مردم هنوز نمیدانند چه اتفاقی می افتد.

در واقع، بسیاری از SERPs نمی دانستند چگونه محتوا را دقیقا محکوم کنند تا بهترین نتایج را برای کاربران خود ارائه دهند.این یکی از مهمترین موتورهای جستجو است.

این شرکت تصمیم گرفت که بهترین راه برای تقسیم کردن نتایج بدست آید که کدام وب سایت بیشترین پیوندها را به صفحه نشان می دهد. این پیوندها به عنوان استناد و رأی برای سایت معتبری در مورد این کلمه کلیدی خاص مورد استفاده قرار گرفتند.

این پایان دادن به سلطنت در صفحه SEO به عنوان مهمترین چیزی است که هر کسب و کار باید برای رسیدن به ترافیک آلی انجام دهد.

این باعث شد که همه در جستجوی موتورهای صفحه بهینه سازی موتور جستجو را متوقف کنند و بسیاری از مردم توانایی دریافت سایت خود را دارند. یکی از این موارد که هنوز درک نشده، این است که چگونه از مواردی استفاده کنید که با برچسب های متا تطابق داشته باشند.

این به این دلیل است که بزرگترین شرکت رتبه بندی وبسایت که هر کس از آن استفاده می کند گفته است که به این اطلاعات توجه نمی کند، با توجه به اینکه چه کسی به شدت رتبه بندی شده برای یک کلمه کلیدی یا عبارات خاص است.

با این حال، این کاملا درست نیست. در اغلب مطالعات بهینه سازی موتورهای جستجو، وب سایتهایی که شامل برچسب های متا بر اساس بهینه سازی موتورهای جستجو هستند بهتر از وب سایت هایی هستند که متا تگ ها را در بهینه سازی موتورهای جستجو وارد نکنند.

این ممکن است به این دلیل است که چگالی کلمات کلیدی پایین است. با این حال، سایت های با اطلاعات و متا اطلاعات در رتبه بندی بهتر از کسانی هستند که متا تگ ندارند.

متا تگ ها همچنین به الگوریتم رتبه بندی کمک می کنند تصمیم بگیرند که چه محتوایی هنگام نمایش سایت در نتایج وب سایت هنگام استفاده از کلمه کلیدی خاص استفاده می شود.

سایت هایی که یک توضیح متا تگ ندارند، به خاطر رفع اشکالات SERPs، به این معنی است که متن مربوط به آن در نتیجه موتور جستجو نشان داده می شود.

بنابراین، برای هر وب سایت هوشمند یک توضیح متا تگ را اضافه می کند زیرا این کار به آنها کمک می کند تا چه زمانی SERPs برای یک کاربر در هنگام جستجو در اینترنت به طور کلی کنترل کنند.

در نتیجه، متا تگ ها در اینترنت همچنان مهم هستند. در حقیقت، حتی اگر عضو اصلی ارزیابی وجود داشته باشد، آنها به اهداف متا اطلاعات و یا بهینه سازی موتور جستجو نگاه نمی کنند، این به این معنی نیست که دیگر SERPs هنوز از متا تگ استفاده نمی کنند.

بنابراین، هر وبسایت باید توضیحات متا تگ و متا کلیدی را به وب سایت خود اضافه کند تا بتواند بیشترین میزان ترافیک را که می توانند در SERPs دریافت کنند.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!