نکات و ترفندهای بهینه سازی جستجوگرها متا تگ

بهینه سازی جستجوگرها متا تگ

متا تگ ها برای ارائه اطلاعات پیشین به موتورهای جستجو استفاده می شود قبل از بازدید از صفحه وب اشاره شده توسط لینک. موتورهای جستجو از برچسب های متا به راحتی می دانند از چه نوع اطلاعاتی می تواند از صفحه وب ذکر شده انتظار می رود.

برچسب های متا هنگام تنظیم صفحات جدید بسیار مهم هستند.

یک متا تگ برای بازدید کنندگان قابل مشاهده نیست و به طور خاص برای موتورهای جستجو نوشته شده است. موتورهای جستجو با برچسب متا به عنوان مقدمه کوتاه به صفحه وب رفتار می کنند.

اطلاعات متا بسیار مهم است، زمانی که موتورهای جستجوگر می خواهید صفحات وب خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) ارائه دهید. یک متا تگ با استفاده از زبان HTML اضافه می شود. در زیر برخی از راهنمایی هایی که باید در رابطه با برچسب های Meta دنبال کنید.

شما باید کلمات کلیدی را در Meta برچسب که وب سایت خود را تعریف می کنید اضافه کنید. بیشتر موتورهای جستجو همچنان به برچسب متا اهمیت می دهند و از آن به عنوان عامل تعیینکننده برای رتبه بندی وب سایت استفاده می کنند.

بعضی از موتورهای جستجو اهمیت کمتری برای برچسب های متا دارند، اما هنگامی که شما SEO را در نظر بگیرید، بسیار مهم است که هر عامل کوچک و بزرگ را در نظر بگیرید.

شما همچنین باید متن و توضیحات مناسب یک صفحه را در Meta tag قرار دهید. شرح ارائه شده در Meta tag توسط موتورهای جستجو استفاده می شود. شرح زیر لینک در صفحه نتیجه موتور جستجو اضافه شده است.

توصیف خوبی مردم بیشتری را در وب سایت شما جذب خواهد کرد، زیرا اکثر مردم بر اساس توصیف لینک به موتورهای جستجو نشان می دهند.

شما باید یک متا تگ برای هر صفحه وب داشته باشید.

هر صفحه وب دارای کلمات کلیدی مختلف است و بنابراین شما باید به طور جداگانه تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و توصیف آنها را در برچسب متا.

این به شما کمک می کند بهینه سازی هر یک از بخش های وب سایت خود را برای کلمه کلیدی مناسب. این به موتور جستجو کمک می کند تا به بخش خاصی از وب سایت شما اشاره کند.

بنابراین، بازدید کنندگان شما به بخش مناسب وب سایت شما هدایت می شوند و نه تنها صفحه اصلی.

هنگام نوشتن کلمات کلیدی یا توضیحات در یک برچسب متا همیشه توضیح مربوط به محتوای فعلی خود را بنویسید. این کمک به موتور جستجو برای قرار دادن لینک خود را به درستی زمانی که کسی برای یک کلمه کلیدی را جستجو می کند.

هرگز همان کلمه کلیدی را تکرار نکنید زیرا این به عنوان اسپم کردن موتور جستجو و رتبه بندی خود را کاهش می دهد.

از قرار دادن نام شرکت خود در کلمات کلیدی اجتناب کنید. این باید در توضیحات صفحه قرار گیرد. آهنگ عنوان باید با دقت انتخاب شود و برای هر یک از صفحات وب شما باید متفاوت باشد.

شما باید اطمینان حاصل کنید که عنوان با محتوای مطابقت دارد و مهمترین کلمه کلیدی است. شما باید برچسب عنوان خود را بین 15 تا 20 کلمه نگه دارید زیرا اکثر موتورهای جستجو اجازه نمی دهد برچسب های عنوان بزرگ.

این تکنیک ها و همراه با بهینه سازی موتور جستجو مناسب می تواند به شما در مکان یابی بهتر در صفحه نتیجه موتور جستجو کمک کند. گوگل برای برچسب های متا کمتر اهمیت دارد اما هنوز هم برای توصیف لینک در صفحه نتیجه موتور موتور استفاده می شود.

علاوه بر این، موتورهای جستجو مانند MSN و یاهو هنوز اهمیت زیادی برای Meta برچسب دارند. بنابراین، شما باید به راحتی تگ Meta خود را طراحی کنید و اهمیت آن هرگز نادیده نگیرید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!