دکمه Promote در اینستاگرام چیست؟
تبلیغات اسپانسر اینستاگرام امکان جذابی که اینستاگرام برای صفحههای Business یا همان صفحات کسب و کار در نظر گرفته است.
با انتخاب این گزینه پست مورد نظر شما در اینستاگرام با توجه به موقعیت مکانی، زبانی و پارامترهای تاثیرگذار دیگر نظیر جنسیت کاربر، رده سنی ، سیستم عامل تلفن همراه ، علاقهمندی و… به صورت وسیع برای کاربرانی که حتی دنبال کننده و فالوور شما نیستند منتشر خواهد شد .
اما تفاوت بارز این نوع تبلیغات در چیست؟
با توجه به این که اینستاگرام اجازهی قرار دادن لینک در پست و مطالب منتشر شده را نمی دهد، در اسپانسر شما می توانید هر لینک دلخواهی اعم از لینک سایت، دانلود نرم افزار، صفحه خرید و … را انتشار دهید و جالب تر اینکه این امکان برای انواع پست از تصاویر گرفته تا ویدئو و استوری در دسترس کاربر خواهد بود .
نحوه اجرای تبلیغات اسپانسر در اینستاگرام
تبلیغات اسپانسر امکانی است که اینستاگرام برای تمامی کاربران صفحات Business در سراسر دنیا در نظر گرفته است، این بدان معناست که شما از هر کجای دنیا که باشید با زدن دکمه Promote میتوانید پست مورد نظر خود را به صورت توسعه یافته انتشار دهید، اما با توجه به محدودیتهای این شبکه اجتماعی برای کاربران ایرانی، ممکن است کاربر با عدم انتشار، حذف و حتی مسدود شدن ارز بینالمللی واریز شده به حساب اینستاگرام روبهرو شود.
ادسنسور با توجه به ظرفیتهای بینالمللی خود، امروز قادر است تا تجربه این امکان جذاب را برای کاربران ایرانی فراهم سازد و همچنین با ارائه گزارش دقیق و کامل از طریق داشبورد خود این تجربه را هیجانانگیزتر خواهد شد .
تیم تحقیقات و مشاوره کیان تجارت فاوا بعد از بررسی چندین و چند کمپین اسپانسرینگ از برندهای بزرگ دنیا و اجرای کمپینهای متعدد دریافته است که، این نوع از تبلیغات مناسب کسب کارهای است که نیاز بهدیده شدن کمپین خود را دارند، یا در اصطالح الیک شدن از سمت کاربران هدف، برای آنها مالک است. همچنین
با توجه به امکان انتخاب کاربر هدف در فرایند ساخت کمپین تبلیغاتی ، احتمال افزایش دنبالکننده صفحه نیزبسیار زیاد است .
تعرفه های ایجاد کمپین اسپانسر اینستاگرام )این کمپین ها طبق قوانین اینستاگرام 42 ساعت فعال می باشد.