[inwave_heading title=”چگونه خدمات برندینگ در سازمان شما تحول ایجاد می‌نماید؟” sub_title=”با دقت بخوانید” heading_type=”h1″ style=”style4″ align=”center”][/inwave_heading]

برند هر سازمان , تجارت و کسب و کاری , بیانگر هویت آن مجموعه است و ارتباط مستقیمی با اهداف آن سازمان در راستای بازاریابی , ارتباط با مشتریان و در نهایت فروش محصول و یا خدمات دارد . به همین سبب خدمات برندینگ , انتخاب نام و نشان تجاری مناسب و بازاریابی برنامه ریزی شده از درجه اهمیت بالایی بر خوردار می باشد .

پروسه برندسازی یا برندینگ نیازمند راهکارهای تفکر محور و مشخصی است که تعاملی بهینه فی ما بین تمام فعالیت های مرتبط بـا مشتری را برای هر ســازمان ایجاد نمـاید در غیر این صــورت می تواند تاثیر منفی بر روی مخاطبین برند شما داشته باشد .

[inwave_heading title=”مراحل خدمات برندینگ را در زیر به شما نشان خواهیم داد” heading_type=”h2″ style=”style4″ align=”center”][/inwave_heading][inwave_heading title=”طراحی و خدمات برندینگ با مطالعه بازار هدف و ایجاد شخصیت برند شما آغاز خواهد شد :” sub_title=”1″ heading_type=”h4″ style=”style4″ align=”center”][/inwave_heading][inwave_simple_list style=”angle-right”]

  • مشتریان این بازار چه تفاوتی برای شما با دیگر رقبایتان قائل هستند ؟
  • محصولات و یا خدمات شما در چه زمان و یا مکان هایی با مشتریانتان ارتباط برقرار می نماید ؟
  • مواد و محتوای ایجاد و یا ساخت خدمات و محصولات شما چیست ؟
  • در 5 سال آینده برند خود و ابعاد سازمانی خود را چگونه تصور می نمایید ؟
  • پاسخ سوالات فوق و تجزیه و تحلیل آنها آغاز فرایند طراحی و برندینگ برای شما خواهد بود ، در این مرحله طرح ابتدایی شخصیت اصلی برند شما به تصویر خواهد آمد

[/inwave_simple_list]

[inwave_heading title=”طراحی Object ها و هویت درون سازمانی شما :” sub_title=”2″ heading_type=”h4″ style=”style4″ align=”center”][/inwave_heading][inwave_simple_list style=”angle-right”]

  • طراحی لوگو و نشانه – ست اداری – کارت ویزیت – طراحی بسته بندی و ….

[/inwave_simple_list]

اولین قدم در طراحی لوگو معمولاً اتود زدن های دستی بر روی کاغذ می باشد .

که شاید این طرح ها 10 ها بار تعویض شوند ، تا جوهره وجودی در طراحی برندینگ شما شکل پیدا کند ، در این مرحله می باشد ، که یک گرافیست با تجربه می تواند عرض اندام نماید .

[inwave_simple_list style=”angle-right”]

  • طراحی هویت درون سازمانی :

[/inwave_simple_list]

هویت درون سازمانی شما باید مانند یک معمای ساده در لوگوی برند شما نمایان شود . آنگاه مخاطب شما فقط با کمی تامل کردن پی به طرز تفکر شما خواهد برد .

فقط و فقط 3 عنصر ” شکل ” ، ” فونت ” و ” رنگ ” هستند که هویت درون سازمانی شما را در طراحی لوگو نشان خواهد داد .

[inwave_heading title=”خدمات و طراحی برندینگ و خلق تمامی Object ها :” sub_title=”3″ heading_type=”h4″ style=”style4″ align=”center”][/inwave_heading][inwave_simple_list style=”angle-right”]

  • این مرحله به تعداد Object های برندینگ شما تکرار خواهد شد .
  • Object هایی مانند :”طـراحی لوگو و نـشـانه” ، “طراحی ست اداری” ، “طراحی کارت ویزیت” ، “طراحی بسته بندی” ، ” خدمات پس از فروش ” و ” نمونه کارها “

[/inwave_simple_list]

[inwave_heading title=”خدمات طراحی و برندینگ با مطالعه بازار و به روز نگه داشتن برند شما ادامه خواهد یافت :” sub_title=”4″ heading_type=”h4″ style=”style4″ align=”center”][/inwave_heading][inwave_simple_list style=”angle-right”]

  • در نهایت به مهمترین قسمت فرآیند طراحی و خدمات برندینگ می رسیم ، حال شما باید رفتار این نوزاد نوپا را با مشتریانتان خود رصد نمایید ، آیا این کودک توانایی ارتباط با مشتریانتان را دارد ؟ سعی نمایید در گذشت زمان آن نوزاد را تربیت نمایید تا بزرگ شود . این را بدانید که ” برند ” شما تا زمان حیات سازمان شما نیاز به تربیت و پشتیبانی دارد .

[/inwave_simple_list]