طراحی وب سایت در کرج
026-34204893
09101013858

آنچه در مورد رتبه بندی الکسا باید بدانید

آنچه در مورد رتبه بندی الکسا باید بدانید

آنچه در مورد رتبه بندی الکسا باید بدانید

آیا می خواهید وب سایت خود را به فروش برسانید و بیشترین پول را برای آن کسب کنید؟ یا شاید شما مایل به افزایش درآمد وب سایت خود با فروش تبلیغات در آن هستید؟ یا فقط می خواهید احساس خوبی برای کارایی موتورهای جستجو بهینه سازی موتور خود داشته باشید. سپس شما باید درباره رتبه بندی الکسا بدانید.

مانند آن یا نه (و بسیاری از مردم بسیار از رتبه بندی انتقاد می کنند)، رتبه بندی الکسا اغلب آمار استفاده می شود برای ارزیابی محبوبیت سایت و ترافیک. بر خلاف PageRank گوگل، که تنها صفحه وب خاص را ارزیابی می کند، رتبه بندی ترافیک Alexa برای یک کل وب سایت اعمال می شود.ر

تبه بندی ترافیک الکسا به عنوان عملکردی از آنچه الکسا “رسیدن” می نامد، و همچنین “نمایش صفحات” آنها محاسبه می شود. هر دو آمار مربوط به داده های ارائه شده توسط کاربرانی هستند که نصب نوار ابزار الکسا را ​​دارند. الکسا نشان می دهد که بیش از ۱۰ میلیون نفر نوار ابزار خود را دانلود کرده اند.

دانلود نوار ابزار الکسا، از آنجایی که شامل یک مسدودکننده پنجره (طولانی قبل از مرورگرهای اصلی) و یک جعبه ورودی موتور جستجو است، پیوند به هر دو آمازون و الکسا و اطلاعات الکسا در مورد یک سایت است.

پس از رسیدن (درصد از کاربران دسترسی به سایت) و نمایش صفحات (تعداد صفحات منحصر به فردی که توسط یک کاربر در یک روز مشاهده می شود)، رتبه بندی ترافیک محاسبه شده و لیست Alexa از محبوب ترین سایت ها ایجاد می شود. سایت با بالاترین رتبه به عنوان # ۱ ذکر شده است، دومین بالاترین # ۲ و غیره است.

انتقاد از نوار ابزار الکسا و رتبه بندی الکسا ناشی از نوار ابزار نفوذ، حفظ حریم خصوصی نوار ابزار و تعصب رتبه بندی الکسا است. در واقع، برخی از برنامه های جاسوسی نوار ابزار را به عنوان مشکل ساز می کند.

سوءاستفاده از رتبه بندی از این واقعیت است که داده ها فقط از کاربران نوار ابزار می آید. در حالی که نوار ابزار موجود برای مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، مرورگرهای موزیلا فایرفاکس و ناتکسی و همچنین کاربران ویندوز، مکینتاش و لینوکس، برخی از کاربران قابل توجه اینترنت مانند کاربرانی از مرورگر AOL / Netscape وجود ندارد.

به طور معمول، اما نادرست، تصور می شود که تعصب به این دلیل رخ می دهد که نوار ابزار تنها برای اینترنت اکسپلورر در دسترس است. حتی قبل از اینکه Alexa با نوار ابزار خود برای فایرفاکس ظاهر شد، دیگر افزونه های فایرفاکس وجود داشت که همان تابع جمع آوری اطلاعات را فراهم می کرد.

با این حال، ناشناخته است که تعداد افراد در واقع از نوار ابزار استفاده می کنند. مقاله ویکیپدیا در «نوار ابزار الکسا» به یک پست ۲۰۰۳ فروم اشاره دارد که تخمین تعداد واقعی کاربران نوارابزار در ۱۸۰،۰۰۰ را دارد.

در حالی که برخی از آنها در مورد رتبه بندی الکسا صحبت کرده اند که نمونه گیری آماری نظیر رتبه بندی تلویزیون های Nielsen است، شاید تنها چیزی که مشترک آنهاست، این است که هر دو نمونه هستند، و تخمین های بزرگتری از محبوبیت بر مبنای نمونه گیری ها استوار است.

Nielsen، در بهترین سنت رای گیری و نمونه گیری آماری، “خانه های نیلسون” خود را با دقت انتخاب می کنند. الکسا نه تنها این کار را نمی کند، کاربران خود را انتخاب می کنند.علاوه بر این، الکسا نشان می دهد که هر رتبه بندی الکسا زیر ۱۰۰،۰۰۰ نامعتبر است، همانطور که هر سایت با کمتر از ۱۰۰۰ بازدید کننده در هر ماه است.

طبق نظر الکسا، “بیشتر ترافیک یک سایت دریافت می کند (نزدیک تر به موقعیت شماره ۱ می رسد)، رتبه بندی ترافیک آن قابل اعتماد تر می شود.”

کنویوی، بنیانگذار ساختمان وب سایت و شرکت میزبانی وب سایت ساخت آن! به رغم اعتراف به این که “پراکنده” بسیار زیادی وجود دارد، فضایل رتبه بندی الکسا را ​​تحسین می کند.

بدین معنی است که احتمال دارد یک سایت با تنها ۲۰ بازدید کننده در روز بتواند رتبه الکسا ۱۵۰،۰۰۰ را داشته باشد و یک سایت با ۵۰۰۰ بازدید کننده در روز با رتبه بندی ۵۰۰،۰۰۰٫ او بر روی رتبه بندی الکسا قدردانی می کند که ۶۲ درصد از مشتریانش توانسته اند رتبه بندی ترافیک را در بالای ۳ درصد به دست آورند.

بنابراین، چگونه می توانید رتبه ترافیک الکسا خود را افزایش دهید؟ بیشتر بدیهی است، ترافیک بیشتر را دریافت کنید. این را می توان با تلاش های بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها) و همچنین توسط تعداد زیادی از استراتژی های تولید ترافیک دیگر انجام می شود.

با این حال، شما همچنین می توانید رتبه خود را با استفاده از ضعف های رتبه بندی الکسا. به عنوان مثال، تمام بازدیدکنندگان وب سایت شما را تشویق کنید که نوار ابزار الکسا را ​​دانلود و نصب کنید.

وب سایت خود را ببینید! Alexa نمی داند این وب سایت شماست، بنابراین هیچ راهی برای از بین بردن این تعصب وجود ندارد. همچنین تعدادی از ابزارهای نرم افزاری و اسکریپت هایی وجود دارد که می توانند از ۴۹ دلار به صورت رایگان (alexabooster یکی از محبوب ها) باشد، برای کد گذاری در نوشته های فروم نوشته شده است.

در حالی که Alexa با رقبا مانند Compete.com و Quantcast مواجه است، رتبه بندی آن در این صنعت بسیار قوی است. در حالی که ممکن است سوالات منطقی در مورد اعتبار آنها باشد، اگر شما نیاز به تحت تاثیر قرار دادن کسی با محبوبیت و ترافیک سایت خود دارید، توجه به رتبه بندی Alexa هنوز مهم است.

بهترین راه برای افزایش رتبه بندی Alexa ، به سادگی گرفتن ترافیک بیشتر است. با این حال، دیگر ابزار افزایش رتبه بندی Alexa نباید نادیده گرفته شود.

 

پست مرتبط
شرکت سئو در کرج
شرکت سئو در کرج

SEO مخفف “بهینه سازی موتور جستجو” است. این روند دریافت ترافیک از نتایج جستجوی “رایگان” ، “ارگانیک” و “طبیعی” در موتورهای جستجو است.(شرکت سئو در کرج) کلیه موتورهای جستجوگر اصلی مانند گوگل ، بینگ و یاهو نتایج جستجوی اولیه را دارند که در آن صفحات وب و سایر مطالب مانند فیلم ها یا لیست های […]

ادامه مطلب
رسانه های اجتماعی و رشد کسب و کار شما
ترفند SEO در سال ۲۰۲۰ بخش اول

از آنجا که رقابت آنلاین همچنان در حال افزایش است و وب سایت های جدید راه اندازی می شوند ، وقت آن است که در استراتژی بازاریابی محتوای خود تجدید نظر کنید( ترفند SEO). تغییر فناوری به سرعت در حال وقوع است ، بنابراین شما باید وب سایت خود را راه اندازی کنید تا از […]

ادامه مطلب
رسانه های اجتماعی و رشد کسب و کار شما
رسانه های اجتماعی و رشد کسب و کار شما

صنعت جستجو همیشه در مورد اینکه چگونه رسانه های اجتماعی می توانند بر سئو تأثیر بگذارند ، ناراحت هستند.رسانه های اجتماعی برای SEO بسیار مهم هستند. این نه تنها باعث می شود بر فعالیت های سئو شما مؤثر باشد بلکه پر سود هم می باشد. بله، رسانه های اجتماعی و سئو ممکن است متفاوت به […]

ادامه مطلب

پاسخی بگذارید