تکنیکهای SEO غیرفعال

تکنیکهای SEO غیرفعال

off-page seo (آفلاین جستجو گرها) مجموعه ای از تکنیک هایی است که ترافیک را به سایت شما هدایت می کند و رتبه صفحه شما را افزایش می دهد. هدف از آفلاین جستجوگرها، تکمیل تلاش های خود در صفحه ای در زمینه SEO با Google Juice است.

آفلاین جستجوگرها،لینک ها، دوست، سهام، پین، برنده، leans، دوقلوها، blings و هر چیز دیگری وجود دارد، همه نقش خود را در تلاش برای SEO خود را. در پایین شما تکنیک هایی را پیدا خواهید کرد که می تواند SEO شما را از صفحه خارج کند، تلاش های فعلی شما را بهبود بخشد یا فقط به شما ایده هایی بدهد.

من این تکنیک ها را با استفاده از چیزی که فقط با آن مطرح کردم، ارزیابی خواهم کرد: GJS (مقیاس آب گوشت). مقیاس Google Juice این تکنیکهای SEO را از 1 تا 10 (1 = OK 10 = Super) رتبه بندی می کند.

تکنیک های جستجوگر خارج صفحه (توسط مقیاس آب گوگل من)

وبلاگ نویسی (GJS = 10)

وبلاگ نویسی بهترین راه برای ایجاد آگاهی از نام تجاری و آوردن بازدید کننده به سایت شما است. همه وبلاگ ها برابر نیستند و شما ممکن است مجبور به صرف وقت کمی برای اطمینان از اینکه محتوای شما با کیفیت است.

کیفیت خوانندگان را به ارمغان می آورد. “آن را بنویس و آنها را بخوان!” داشتن یک وبلاگ عالی است، زیرا شما می توانید ایده های خود را “وجود دارد” و در همان زمان، نام برای نام تجاری خود را! بهترین دوست وبلاگ، علاوه بر خوانندگان، رسانه اجتماعی است.

شبکه های اجتماعی

(GJS = 10)

برخی از محبوب ترین ها عبارتند از فیس بوک، LinkedIn، توییتر، گوگل پلاس، مای اسپیس (فقط شوخی می کنند)، شما همچنین ممکن است برای نامرئی مانند CafeMom (که ~ 1M بازدید کننده / ماه دریافت می کنید) جستجو کنید.

برای همه عطر و طعم وجود دارد و یک هدف برای هر نام تجاری وجود دارد. هر صفحه ای که نوعی توانایی شبکه است، یک صفحه است که میتواند آگاهی از نام تجاری شما را افزایش دهد و به طور بالقوه PR شما را افزایش دهد.

بازاریابی وبلاگ و انجمن

(GJS = 8)

خواندن وبلاگ های دیگر مورد علاقه و شرکت در انجمن ها یک عمل عالی است. چیزی را با صنعت خود هماهنگ کنید و از خواندن و اظهار نظر شروع کنید. وبلاگ نویسان آن را تشویق می کنند زمانی که کارشناسان دیگر در صنعت حذف یک یادداشت در پست های خود. پس چگونه می توان از این استفاده کرد؟

در هر وبلاگ و انجمن که در آن شما می توانید ثبت نام کنید، یک نمایه دریافت می کنید. در بیشتر موارد، این نمایه یک مکان برای اضافه کردن یک وبسایت را دارد. در انجمن ها، شما می توانید وب سایت و نام تجاری دیگر را به امضا انجمن خود اضافه کنید. به طور بالقوه، هر پاسخ و هر نظر می تواند به یک لینک تبدیل شود!

ثبت دایرکتوری

(GJS = 4)

دایرکتوری های آنلاین از زمان دسترسی به اینترنت وجود دارد. آنها کمی عجیب (به عنوان همسر من می گویند)، با این حال، من می یابم که آنها هنوز هم ارزش واقعی دارند. برای به حداکثر رساندن قرار گرفتن در معرض و اثربخشی لیست خود، یک راهنمای فهرست مربوط به صنعت خود را امتحان کنید.

اشتراک عکس

(GJS = 6)

به اشتراک گذاری عکس می تواند راهی جالب برای ایجاد آگاهی از نام تجاری باشد. اگر شما در طراحی و یا یکی دیگر از صنعت بصری خواستار هستید، می دانید منظور من چیست.

فلیکر، پیکاسا، عکس سطل، پیت، پیک، ضربه محکم و ناگهانی، و غیره سایت های عالی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر خود و گرفتن لینک ها می شود. دو مورد آخر را بررسی نکنید من این کار را انجام دادم

مقاله ارسالی

(GJS = 3)

 همانطور که قبلا ذکر شد، وبلاگ نویسی یکی از بهترین راه های ایجاد صفحات وب است، اما زمان لازم برای تولید یک مطلب را فراهم می کند. فرض کنید شما نیاز دارید که برخی از کشش را درست کنید.

خوشبختانه، برخی از وب سایت های خوب وجود دارد که در حال حاضر نمره PR خوب (حدود 6 و بالاتر) است که به شما اجازه می دهد محتوای تحریریه خود را ارسال کنید

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!