طراحی وب سایت در کرج
026-34204893
09101013858

کیان آرت : تولید و بهینه سازی محتوا در سئو

کیان آرت : تولید و بهینه سازی محتوا در سئو

تولید و بهینه سازی محتوا در سئو طراحی سایت در کرج شرکت کیان تجارت فاوا

تولید محتوا در سئو

گوگل اعلام کرده است که «محتوا» یکی از مهم ترین سه عامل رتبه بندی است ، اما از نظر سئو محتوای “خوب” چیست؟
همانطور که چرخ بدون موتور باعث درجا زدن می شود ، محتوای بدون استراتژی سئو نیز نمی تواند در بازار دیجیتال دوام آورد و درست مانند موتور بدون چرخ ، سئوی بدون محتوا یک ماشین پر زرق و برق است که هیچ جا نمی تواند برود.
محتوا برای اینکه در میان غوغای پست های وبلاگ ها که این روزها اینترنت را به تصرف درآورده اند ، به سئو نیاز دارد و طبق گفته گوگل ، یکی از سه عامل رتبه بندی بالا برای جستجو ارگانیک “محتوا” است.

مرحله اول : محتوای خود را بهینه سازی کنید

بیشتر بازاریابان صبر می کنند تا تولید محتوا تمام شود و بعد آن را بهینه سازی کنند. آنها اول سعی می کنند از محتوایی که تولید کرده اند ، سر درآورند، تا بتوانند چند کلمۀ کلیدی و لینک به آن بچسبانند.
اما یک استراتژی بازاریابی محتوا موثر باید با تحقیق در مورد کلمات کلیدی و قصد کاربر شروع شود. به محض اینکه فهمیدید مخاطبان تان به دنبال چه نوع محتوایی هستند، می توانید یک استراتژی محتوا طراحی کنید که به سوالات خاص آنها پاسخ می دهد و به حرکت آنها در وب سایت کمک می کند.

محتوای با کیفیت:

  1.  بر پایۀ درک درستی از مخاطبان ، کلمات کلیدی و اینکه قصد کاربرچیست ؟ از زبان مخاطبان خود استفاده کنید و اطلاعاتی که آنها واقعا به دنبالش هستند را فراهم کنید.
  2. کمک می کند تا خواننده یک کار خاص را تکمیل کند. محتوای طولانی (بالای ۱۰۰۰ کلمه) در نتایج ارگانیک بهتر رتبه می گیرند ، یکی از دلایلش این است که کامل هستند. به عبارتی ، از هدف محتوا منحرف نشوید و اجازه ندهید که محتوا تمرکز خود بر روی هدفش را از دست بدهد.
  3.  یک محتوا مجذوب کننده بنویسید که مخاطب را در رفتن به گام بعدی هدایت کند. وقتی شما خوانندگان خود و در واقع خریداران خود را بشناسید ، مطالب تان می تواند آنها را بیشتر به سمت آنچه که می خواهند بکشاند.

 

مرحله دوم : طراحی محتوای خوب

تجربه کاربری خوب ، یک سئوی خوب است. هنگامی که کاربران با محتوا درگیر شوند ، محتوای بیشتری می خواهند ، با آن ارتباط برقرار کرده و آن را به اشتراک می گذارند. اطمینان حاصل کنید که محتوایی که طراحی کرده اید ، از ساختار فراگیر گرفته تا جزئیات طرح ، محتوای خوبی است.

یک محتوای خوب شامل :

• ساده / شفاف / مرتبط با وبسایت
• •غیر منتظره
• منسجم
• معتبر / موثق / از روی تجربه
• احساسات کاربر را بر انگیزد
• سرگرم کننده باشد.
• الهام بخش برای کاربر
• آموزشی و پژوهشی باشد
• عمیق و کامل باشد تا نیاز کاربر را برطرف کند
• کاربردی و سیال
• جامع / منحصر به فرد (در ارزش ، نه فقط در محتوا)
• قابل اطمینان

 

مرحله سوم: تولید محتوای صحیح

آیا داشتن خطای تایپی در یک محتوای با کیفیت نگران کننده است؟ جواب من ۱۰۰% مثبت است… اگرچه در حال حاضر هیچ مدرکی مبنی بر اینکه که دستور زبان یکی از سیگنال های موثر در رتبه بندی است وجود ندارد ، اما از دید کاربر و اعتبار سایت اصلا خوب نیست.
علاوه بر این ، استناد به منابع و لینک دادن به سایت های معتبر، نه تنها روش خوبی است ، بلکه از لحاظ سئو نیز تکنیک خوبی است – لینک های خروجی ، به موتورهای جستجو نشان می دهند که شما در حیطه کاری خود سررشته و با افراد درست ارتباط دارید.

 

مرحله چهارم: میزان استفاده از کلمه کلیدی را بررسی کنید

شما در مورد کلمات کلیدی و قصد کاربر تحقیق کرده اید : درست ، اما این تحقیق فقط برای این نبود که بدانید از چه کلمات کلیدی در محتوای مورد نظر خود استفاده کنید. بلکه باید بررسی کنید آن کلمه کلیدی چطور در محتوای مورد نظر استفاده شده است.
درست است که دیگر دورۀ پر کردن محتوا با کلمات کلیدی به سر آمده است. همان موقع هم کار جالبی نبود اما امروزه به لطف گوگل دیگر هیچ تاثیری هم در رتبه بندی ندارد این هم درست است که گوگل در مورد کلمات کلیدی بسیار زیرک است.اما هیچ کدام از اینها به این معنی نیست که استفاده از کلمات کلیدی از دور خارج شده است. بلکه فقط به این معناست که از آنها بهتر استفاده شود.
شایان ذکر است که کاربران کلمات کلیدی را جستجو می کنند. گوگل به اندازه کافی باهوش هست که کلمات مترادف رایج را تشخیص دهد ، اما زمانی که یک کاربر یک کلمه کلیدی را جستجو می کند، مشخصاً به دنبال آن کلمه کلیدی در صفحۀ نتایج است.

 

 

پست مرتبط
خطا 404 | طراحی سایت در کرج | طراحی وب سایت در کرج | کیان تجارت فاوا
۴۰۴ خطا و نحوه کسب درآمد ۴۰۴ خطا چیست؟

۴۰۴ خطا و نحوه کسب درآمد ۴۰۴ خطا چیست؟ خطا ۴۰۴ باعث می شود ۴۰۴ صفحات خطا نمایش داده شود زمانی که بازدید کنندگان وب سایت شما درخواست یک صفحه یا صفحاتی را که وجود ندارد یا وب سایت شما لینک های خراب داشته باشد. استاندارد “Error 404 – File not found” یا یک پیام […]

ادامه مطلب
کلاه سیاه | طراحی سایت در کرج | طراحی وب سایت در کرج | کیان تجارت فاوا
آیا شما باید از کلاه سیاه کلاهبرداری استفاده کنید؟

آیا شما باید از کلاه سیاه کلاهبرداری استفاده کنید؟ همیشه بحث و جدل در مورد کلاه سیاه کلاهبرداری و کلاه سفید سازی لینک ها و غیره وجود دارد، اما آنچه این اصطلاحات واقعا چه معنی می دهد؟ خوب، به من، کلاه سفید نشان دهنده:پیوندها از روشهای معمول و معقول ارتقاءدر حالی که کلاه سیاه کلاهبرداری […]

ادامه مطلب
کلاه سفید سئو| طراحی سایت در کرج | طراحی وب سایت در کرج | کیان تجارت فاوا

کلاه سفید جستجوگرها “در جستجوگرها بهینه سازی (SEO) اصطلاح، کلاه سفید SEO به استفاده از استراتژی های SEO، تکنیک ها و تاکتیک های که بر مخاطبان انسانی مخالف موتورهای جستجو متمرکز است و به طور کامل دنبال قوانین و سیاست موتور جستجوگر اشاره می کند به عنوان مثال، یک وب سایت است که جستجوگرها بهینه […]

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید