طراحی وب سایت در کرج
026-34204893
09101013858

تکنیکهای SEO غیرفعال

آفلاین جستجو گرها | طراحی سایت در کرج | طراحی وب سایت در کرج |کیان تجارت فاوا

تکنیکهای SEO غیرفعال

تکنیکهای SEO غیرفعال

off-page seo (آفلاین جستجو گرها) مجموعه ای از تکنیک هایی است که ترافیک را به سایت شما هدایت می کند و رتبه صفحه شما را افزایش می دهد. هدف از آفلاین جستجوگرها، تکمیل تلاش های خود در صفحه ای در زمینه SEO با Google Juice است.

آفلاین جستجوگرها،لینک ها، دوست، سهام، پین، برنده، leans، دوقلوها، blings و هر چیز دیگری وجود دارد، همه نقش خود را در تلاش برای SEO خود را. در پایین شما تکنیک هایی را پیدا خواهید کرد که می تواند SEO شما را از صفحه خارج کند، تلاش های فعلی شما را بهبود بخشد یا فقط به شما ایده هایی بدهد.

من این تکنیک ها را با استفاده از چیزی که فقط با آن مطرح کردم، ارزیابی خواهم کرد: GJS (مقیاس آب گوشت). مقیاس Google Juice این تکنیکهای SEO را از ۱ تا ۱۰ (۱ = OK 10 = Super) رتبه بندی می کند.

تکنیک های جستجوگر خارج صفحه (توسط مقیاس آب گوگل من)

وبلاگ نویسی (GJS = 10)

وبلاگ نویسی بهترین راه برای ایجاد آگاهی از نام تجاری و آوردن بازدید کننده به سایت شما است. همه وبلاگ ها برابر نیستند و شما ممکن است مجبور به صرف وقت کمی برای اطمینان از اینکه محتوای شما با کیفیت است.

کیفیت خوانندگان را به ارمغان می آورد. “آن را بنویس و آنها را بخوان!” داشتن یک وبلاگ عالی است، زیرا شما می توانید ایده های خود را “وجود دارد” و در همان زمان، نام برای نام تجاری خود را! بهترین دوست وبلاگ، علاوه بر خوانندگان، رسانه اجتماعی است.

شبکه های اجتماعی

(GJS = 10)

برخی از محبوب ترین ها عبارتند از فیس بوک، LinkedIn، توییتر، گوگل پلاس، مای اسپیس (فقط شوخی می کنند)، شما همچنین ممکن است برای نامرئی مانند CafeMom (که ~ ۱M بازدید کننده / ماه دریافت می کنید) جستجو کنید.

برای همه عطر و طعم وجود دارد و یک هدف برای هر نام تجاری وجود دارد. هر صفحه ای که نوعی توانایی شبکه است، یک صفحه است که میتواند آگاهی از نام تجاری شما را افزایش دهد و به طور بالقوه PR شما را افزایش دهد.

بازاریابی وبلاگ و انجمن

(GJS = 8)

خواندن وبلاگ های دیگر مورد علاقه و شرکت در انجمن ها یک عمل عالی است. چیزی را با صنعت خود هماهنگ کنید و از خواندن و اظهار نظر شروع کنید. وبلاگ نویسان آن را تشویق می کنند زمانی که کارشناسان دیگر در صنعت حذف یک یادداشت در پست های خود. پس چگونه می توان از این استفاده کرد؟

در هر وبلاگ و انجمن که در آن شما می توانید ثبت نام کنید، یک نمایه دریافت می کنید. در بیشتر موارد، این نمایه یک مکان برای اضافه کردن یک وبسایت را دارد. در انجمن ها، شما می توانید وب سایت و نام تجاری دیگر را به امضا انجمن خود اضافه کنید. به طور بالقوه، هر پاسخ و هر نظر می تواند به یک لینک تبدیل شود!

ثبت دایرکتوری

(GJS = 4)

دایرکتوری های آنلاین از زمان دسترسی به اینترنت وجود دارد. آنها کمی عجیب (به عنوان همسر من می گویند)، با این حال، من می یابم که آنها هنوز هم ارزش واقعی دارند. برای به حداکثر رساندن قرار گرفتن در معرض و اثربخشی لیست خود، یک راهنمای فهرست مربوط به صنعت خود را امتحان کنید.

اشتراک عکس

(GJS = 6)

به اشتراک گذاری عکس می تواند راهی جالب برای ایجاد آگاهی از نام تجاری باشد. اگر شما در طراحی و یا یکی دیگر از صنعت بصری خواستار هستید، می دانید منظور من چیست.

فلیکر، پیکاسا، عکس سطل، پیت، پیک، ضربه محکم و ناگهانی، و غیره سایت های عالی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر خود و گرفتن لینک ها می شود. دو مورد آخر را بررسی نکنید من این کار را انجام دادم

مقاله ارسالی

(GJS = 3)

 همانطور که قبلا ذکر شد، وبلاگ نویسی یکی از بهترین راه های ایجاد صفحات وب است، اما زمان لازم برای تولید یک مطلب را فراهم می کند. فرض کنید شما نیاز دارید که برخی از کشش را درست کنید.

خوشبختانه، برخی از وب سایت های خوب وجود دارد که در حال حاضر نمره PR خوب (حدود ۶ و بالاتر) است که به شما اجازه می دهد محتوای تحریریه خود را ارسال کنید

 

Tagged
Seo | طراحی سایت در کرج | طراحی وب سایت در کرج |کیان تجارت فاوا

نکات و ترفند ها برای رتبه بندی بالاتر در صفحه SEO

نکات و ترفند ها برای رتبه بندی بالاتر در صفحه SEO

بهینه سازی موتور جستجو بخش مهمی از هر وب سایت است. می خواهیم برخی از صفحات راهنمایی و نکات SEO را با شما به اشتراک بگذاریم تا به شما کمک کند تا دیدگاه و عملکرد وب سایت شما را در موتورهای جستجو بهبود بخشیم.

انجام بهینه سازی موتورهای جستجو در وب سایت شما شامل انواع مختلفی از وظایف می شود و می تواند به دو قسمت مختلف تقسیم شود. اولین در صفحه جستجوگرها است، و دوم صفحه SEO نیست.

در صفحه SEO در حال تمرکز است از آنجا که در صفحه جستجوگرها بخش اول استراتژی بهینه سازی موتور جستجو خود را که باید با آن برخورد شود. در صفحه راهنمایی ها و ترفندهای جستجوگرها که امروز با شما به اشتراک می گذاریم

شامل اهداف و وظایف مختلفی می شود که می توانید بهینه سازی وب سایت خود را بهبود بخشید و رتبه بندی موتور جستجوگر وب سایت خود را افزایش دهید.گوگل طی چند سال گذشته تعداد زیادی از به روز رسانی های خود را برای الگوریتم خزنده انجام داده است.

به همین دلیل است که همیشه اطمینان حاصل شود که وب سایت شما و تمام صفحات وب شما با آخرین به روز رسانی هایی مانند Hummingbird، Panda، and Penguin مطابقت دارد.

در صفحه راهنمایی ها و ترفندهای جستجوگرها که در اینجا به اشتراک می گذارم، به شما کمک می کند تا از یک حمله به روز رسانی دور بمانید و به شما کمک می کند که رتبه های خود را پایدار نگه دارید.

۱٫ سرعت وب سایت خود را بهینه کنیداولین چیزی که شما باید انجام دهید هنگام انجام در صفحه SEO در وب سایت شما، بهینه سازی سرعت وب سایت شما است. اگر وب سایت شما برای بارگذاری بیش از حد طول بکشد، بر اساس رتبه منفی موتور جستجوی وب سایت شما منفی خواهد بود.

با چک کردن سرعت فعلی وب سایت خود، سرعت خود را با سرعت وب سایت رقیب خود مقایسه کنید. بارگذاری سریعتر وب سایت شما، بهتر است. اگر متوجه شوید که وب سایت شما برای بارگیری بیشتر از وب سایت رقیب شما طول می کشد، پس باید بهینه سازی کنید تا سرعت بارگذاری وب سایت شما افزایش یابد.

اگر وبسایت شما یک وبسایت مبتنی بر HTML یا PHP است، باید با فایلهای CSS و JS خود شروع کنید. استفاده از یک اسکریپت برای جلوگیری از آنها. این می تواند اندازه آنها را کاهش دهد، که در عوض وب سایت شما را سریع تر می کند.

شما همچنین باید تصاویر خود را در وب سایت خود بهینه سازی کنید – سعی کنید آنها را تا حد ممکن فشرده کنید بدون اینکه از کیفیت بسیار بالا دست بردارید. تصاویر معمولا بیشترین بخش وب سایت را دارند و می توانند مدت زمان بارگذاری وب سایت را چند ثانیه ای تحت تاثیر قرار دهند.

فشرده سازی تصاویر شما اجازه می دهد که وب سایت شما سریع تر بارگذاری شود.وب سایت های مبتنی بر سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس نیز بسیار آسان است برای سرعت بخشیدن

. به سادگی یک پلاگین مخفی که وبسایت شما را به عنوان فایل های استاتیک ارائه می دهد نصب کنید. این به شما کمک می کند سرعت وب سایت خود را افزایش دهید و زمان بارگذاری را کاهش دهید.

۲٫ برچسب های متا را در وب سایت خود وارد کنیدحتی اگر برخی از متا تگ ها بعضی از آنها تخفیف داده شوند، هنوز هم مفید است که آنها را در صفحات وب خود استفاده کنید. مهمترین متا تگ عنوان برچسب وب سایت شماست

– این متن است که در بالای نوار مرورگر نشان داده می شود زمانی که وب سایت شما دسترسی پیدا می کند.شما همچنین باید برچسب های متا برای کلمات کلیدی و شرح در هر یک از صفحات وب خود را شامل کنید.

این موتورهای جستجوگر ایده ای از کلمات کلیدی شما را هدف قرار می دهد و به گوگل و سایر موتورهای جستجو اجازه می دهد که یک توصیف مربوط به وب سایت شما را در نتایج جستجو نمایش دهد.

۳٫ برچسب ها را در صفحات وب خود استفاده کنیدهنگام ساختن یک وبسایت، چه اینکه یک وبسایت مبتنی بر HTML یا پی اچ پی باشد، یا توسط یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس، شما همیشه باید اطمینان حاصل کنید که از برچسب های مناسب در صفحات وب خود استفاده می کنید.

با استفاده از برچسب های مناسب، موتورهای جستجو مانند گوگل توانایی صفحات شما را ساده تر می کنند و رتبه بندی شما نیز می تواند افزایش یابد. این یک پیروزی بزرگ در صفحه SEO است.با استفاده از برچسب های هدر در صورت مناسب شروع کنید. تگهای سرصفحه شامل h1 است که برچسب هدر ۱ است.

این برچسب برای عناوین اصلی استفاده می شود. پس از آن شما باید از h2، h3، و غیره در تگ های زیر هدر خود استفاده کنید. این همچنین به شما کمک می کند محتوای را به قسمت های مختلف تقسیم کنید.تصاویر همچنین باید برچسب های مناسب مانند عنوان و alt را داشته باشند.

این همچنین اجازه می دهد عکس های شما توسط موتورهای جستجو بر اساس کلمات کلیدی خاص فهرست بندی شوند.

۴٫ کلید واژه بهینه سازی محتوای شمابرای رتبه بندی در موتورهای جستجو، شما باید کلمات کلیدی را هدف قرار دهید. کلمات کلیدی را به عنوان عبارات جستجو در نظر بگیرید – شرایط افراد به موتورهای جستجو وارد خواهند شد تا نتایج را پیدا کنند.

قبل از انتشار یا نوشتن هر محتوایی برای وب سایت خود، با تحقیق کلید واژه شروع کنید. بر روی یک موضوع تصمیم گیری کنید، سپس کلیدواژه های مربوطه را جستجو کنید و یک کلمه کلیدی را انتخاب کنید که به بهترین وجه متناسب با محتوای شما باشد.

اطمینان حاصل کنید که کلمه کلیدی رقابت بیش از حد نداشته باشد و اطمینان حاصل شود که حجم جستجو به اندازه کافی بزرگ برای کلیدواژه ای که انتخاب می کنید وجود دارد.

 

Tagged
Google Analytics | طراحی سایت در کرج | طراحی وب سایت در کرج | کیان تجارت فاوا

گوگل آنالیتیک چیست؟

گوگل آنالیتیک چیست؟

آیا به دنبال یافتن عملکرد سایت خود در موتورهای جستجو هستید؟ به غیر از نیاز به دانلود نرم افزارهایی که به دنبال پیگیری عملکرد وب سایت شما در وب سایت خود می باشند، گوگل اکنون سرویس جدیدی را به خصوص برای افراد جستجوگر در خارج از کشور با عملکرد وب سایت خود دارد.

این سرویس ردیابی گوگل به عنوان Google Analytics شناخته شده است. این سرویس قدرتمند است که پیگیری موفقیت وب سایت شما را در نتایج جستجوی آلی و پرداخت می کند. گوگل آنالیتیک به شما می آموزد که چگونه بازدید کنندگان وب سایت شما روی وب سایت شما واکنش نشان می دهند.

این به شما اجازه می دهد هیچ مانعی و تجربه دقیق از بازدید کنندگان وب سایت شما.شما همچنین آگاه هستید و می دانید که کلمات کلیدی کاربران در رابطه با وب سایت شما اغلب استفاده کنید. شما در بهترین متن لینک که چشم انداز به ارمغان می آورد آموزش دیده است.

گوگل آنالیز با نام شما درست است، داده های تحلیلی را با شما به اشتراک می گذارد که به شما در مورد آگاهی از بازدید کنندگان وب سایت شما و تنظیمات مورد نظر بازدید کنندگان کمک خواهد کرد.گوگل آنالیز اطلاعات رایگان را در مورد راه بازدیدکنندگان سایت شما با آن تعامل می کند.

با در نظر گرفتن ارزیابی خوب Google Analytics، مدیران وب متوجه خواهند شد که چگونه یک ابزار ارزشمند هستند که می توانند و باید استفاده کنند، مخصوصا اگر آنها هیچ نوع راهکار ردیابی بازدیدکنندگان را ندارند.

Google Analytics با شما به اشتراک می گذارد که کدام یک از کمپین های SEO شما بهترین ROI را برای شما به ارمغان می آورد یا سرمایه گذاری را به دست می آورید. اگر بر روی نرم افزاری که شما در جستجوی نتایج بازاریابی اینترنتی خود استفاده می کنید اعتماد نکنید،

Google Analytics خوب است که نتایج کمپین های بازاریابی اینترنتی شما را ردیابی کند. در حال حاضر در کنار Google AdWords، می توانید مطمئن باشید که اطلاعات قابل توجهی در مورد وب سایت شما دریافت می کنید.

Google AdWords یک سرویس قدرتمند برای قرار دادن وب سایت شما در نتایج جستجو بر اساس کلمات کلیدی خاص مرتبط با سایت شماست. Google AdWords از کلمات کلیدی وب سایت اصلی شما یاد می کند و به طور موثر تضمین می کند که وب سایت شما در نتایج موتور جستجو ظاهر می شود.

گوگل آنالیز یک بار به عنوان ردیابی بازدید کننده Urchin توسط Google نامگذاری شد. این آخرین ۱۶ نوامبر ۲۰۰۵ بود که گوگل آن را به Google Analytics تغییر نام داد. این رایگان برای استفاده همه و کسانی است که در مراحل اولیه خود ثبت نام کرده اند

با مجموعه ای کاملا جدید از اطلاعات مهم و پی در پی در مورد بازدید کنندگان وب سایت شما ارائه شده است.با این حال، کسانی که دیر هستند در ثبت نام برای این سرویس می توانند صبر کنند تا گوگل ثبت نام جدید را به سیستم Google Analytics ارائه دهد.

گوگل آنالیتیک با کد های ردیابی کار می کند که اطمینان برای ردیابی اطلاعات کاربر مهم برای شما خواهد بود. این کد ها از URL های مقصد استفاده می کند که ماموریت ردیابی بازدید کننده وب توسط Google Analytics را تسهیل می کند.

در اینجا برخی از مهمترین دلایل اینکه شما به گوگل آنالیتیک نیاز دارید به عنوان بخشی از ردیابی بازدید کننده وب سایت شما نیاز دارید و آن را در سایت خود قرار دهید:

۱٫ قابلیت آن برابر با گران ترین خدمات ردیابی بازدید کننده است، حتی اگر آن را رایگان.

۲٫ سرویس راه حل شما برای شناسایی جایی است که بازدیدکنندگان خروج یا ثبت نام خود را ترک می کنند. شناسایی این به شما کمک می کند که فرایند ثبت نام خود را اصلاح و اصلاح کنید که کاربر پسند است. پس از آن شما می توانید از دست دادن منجر شود

۳٫ با استفاده از Google Analytics شما می توانید صفحات را شناسایی کرده و لینک های بازدید کننده وب سایت خود را بیشتر کنید. شما همچنین می دانید که کدام صفحات بازدید کننده ترین وقت خود را صرف می کنند.

بنابراین می توانید این صفحات را به طور صحیح بهبود بخشید و آنها را به طور مناسب و متناسب با لینک خود قرار دهید.

۴٫ آیا می دانید سایت قبلی سایت بازدید کننده سایت شما قبل از ورود به سایت شما وارد سیستم شده است؟ Google Analytics به شما در مورد آن می گوید.

۵٫ شما نیز با محبوب ترین کاربران کلید واژه در جستجوی نوار جستجو در موتور جستجو در پیدا کردن وب سایت های مرتبط با / مربوط به وب سایت خود را فراهم می شود. دانستن این کلمات کلیدی محبوب، افزایش کارآیی و عملکرد SEO شما، حتی در سایر موتورهای جستجو است.

۶٫ تجزیه و تحلیل Google تجزیه و تحلیل بازدید کننده. این طبقه بندی کاربران جدید و بازگشت وب سایت، اطلاعات جغرافیایی و منبع ارجاعی که آنها استفاده می کنند. اگر شما در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک کسب و کار آنلاین جدید هستید، این اطلاعات بینش قابل توجهی را به شما می دهد.

۷٫ برای نتایج تبلیغات جستجو، گوگل آنالیز و گوگل AdWords شما را با دید به پایان می رساند

۸٫ شما حتی می توانید سایر رسانه های بازاریابی غیر موتور جستجوی موتور را ردیابی کنید

۹٫ به طور کلی، اگر شما از نتایج آن استفاده کنید، گوگل آنالیتیک خدمات بسیار ارزان شما را برای به دست آوردن مشتریان بیشتر فراهم می کند.

 

Tagged
Seo | طراحی سایت در کرج | طراحی وب سایت در کرج | کیان تجارت فاوا

۵ نکته سئو

جستجوگرها برای بهینه سازی موتور جستجو است. اکنون زمان آن است که هر کسب و کار (کوچک یا بزرگ، شخصی یا سازمانی) با یک وبسایت در جستجوی نیازمندیهای زیادی است. این باور نکردنی وب سایت شما به شما بهترین نتیجه را بدون SEO می دهد.

برای نشان دادن وبسایت خود در Google یا هر موتور جستجوی دیگر، باید یک پلت فرم قوی SEO ایجاد کنید. به یک کلام، SEO بهترین روش کشف را برای تقویت ظاهر وب سایت خود در نتایج جستجو ایجاد می کند.اگر می خواهید یک پایگاه قدرتمند SEO برای وب سایت خود ایجاد کنید، باید نکات زیر را دنبال کنید.

به عنوان دانش من، پنج نکته مهم سئو که باید دنبال کنید عبارتند از:

۰۱٫ کلمات کلیدی و قرار دادن: آیا تحقیق در مورد بهترین کلمات کلیدی برای توصیف هدف وب سایت خود را انجام دهید. هنگامی که کلید واژه های مناسب را انتخاب کرده اید، در مرحله تقویت وب سایت شما چندین مرحله پیش رو دارید.

پس از انتخاب مجموعه کلمات کلیدی، شما باید از کلمات کلیدی خود در تمام ویژگی های وب سایت آگاهی داشته باشید. شما باید بیشتر در مورد ویژگی هایی نظیر عنوان وب سایت، محتوای غنی، URL ها فکر کنید. مکان های مناسب برای تعیین کلمات کلیدی عبارتند از برچسب عنوان، هدر صفحه و پاورقی صفحه

.۰۲٫ ترکیب پیوندهای داخلی: بهترین راه حل برای ساده ترین و ارزان ترین جستجو برای جستجوگرها ترکیبی از لینک های داخلی به وب سایت است. اطمینان حاصل کنید که تمام لینکهایی که ایجاد کرده اید مناسب و کارائی هستند که باید باشد.

علاوه بر این، شما باید از متن لنگر بسیار پاسخگو به موتورهای جستجو استفاده کنید

.۰۳٫ محتوای غنی: متخصصان SEO اغلب از محتوای وب سایت آگاهی دارند. محتوای وب سایت شما باید منحصر به فرد و تازه باشد. شما باید محتوای سایت و اهداف وب سایت خود را شامل کنید. محتوای باید به طور منظم به روز شود.

شما باید فکر کنید که یک وبلاگ را شروع کنید تا بتوانید محتوای جدید و ضروری را اضافه کنید.

۰۴٫ تصویر و نقشه سایت: با اضافه کردن تصاویر مناسب در سایت خود، می توانید ترافیک بیشتری کسب کنید. هنگام اضافه کردن تصاویر اطمینان حاصل کنید که هر تصویر برای مواد مناسب است.

اگر شما نقشه سایت را در صفحه اصلی وب سایت خود اضافه کنید که حاوی لیست و پیوندهای دیگر سایر صفحه های اصلی است، موتورهای جستجو، راحت تر وب سایت شما را پیدا می کنند.

۰۵٫ روابط خارجی: برای دریافت ترافیک بیشتر در وب سایت خود، روابط خارجی بسیار مهم است. برای دریافت لینک های خارجی به وب سایت شما ممکن است پیشنهاد ویژه ای برای وب سایت های دیگر ارائه کنید. بهتر است اگر شخصا با مدیران وب سایت های دیگر تماس بگیرید تا پیوند به وب سایت خود را درج کنید.

 

Tagged
ppc | طراحی سایت در کرج | طراحی وب سایت در کرج | کیان تجارت فاوا

PPC و SEO: چگونه فقط یکی را انتخاب کنید

PPC و SEO: چگونه فقط یکی را انتخاب کنید

SEO، بهینه سازی موتور جستجو، تبلیغات و بازاریابی یک منبع بسیار قابل اعتماد از بازاریابی آنلاین است. این زمانی است که سایت شما راه اندازی می شود تا اطمینان حاصل کنید که زمانی که یک کلمه کلیدی در یک موتور جستجو وارد شده است، سایت شما یکی از نتایج برتر در آن رده خواهد بود.

مزایای PPC:.

۱٫نتایج بلافاصله – یکی از بخش های سودمند PPC این است که شما می توانید نتایج تقریبا بلافاصله به دست آورید. سایت شما بلافاصله در بالای لیست نتایج جستجو قرار می گیرد و این باعث افزایش میزان ترافیک سایت شما خواهد شد.

۲٫ هزینه محدود – شما می توانید مقدار پولی که شما در برنامه بازاریابی PPC خود صرف می کنید محدود کنید. شما می توانید بر اساس آن یا به سادگی مقدار مبلغی را که می خواهید در برنامه صرف کنید را تنظیم کنید.

۳٫ پیگیری نتایج- شما به راحتی می توانید وضعیت خود را بررسی کنید و دقیقا همانطور که اغلب افراد از پیوند PPC استفاده می کنند برای دسترسی به وب سایت شما مطلع شده اند.

شما قادر خواهید بود تعداد دفعاتی که کسی به سایت شما دسترسی پیدا می کند را مقایسه کنید و آن را با مقدار زمانی که برای پیوند PPC پرداخت می کنید مقایسه کنید.

PPC منفی:

۱٫ نقاط نامعین فضایی PPC در لیست نتایج موتورهای جستجو به دست نمی آیند. آنها در سایت های برجسته نصب شده اند و این به این معنی است که آنها به طور جداگانه پرچم گذاری می شوند.

اکثر افرادی که از یک موتور جستجو استفاده می کنند، به طور مرتب می دانند که این سایت های برجسته برای سایت های تبلیغاتی پرداخت میشوند و ممکن است لزوما دقیقا همان چیزی را که دنبال می کنید مطابقت ندهند و این بدان معناست که آنها ممکن است این سایت ها را از بین ببرند و به نتایج طبیعی دست یابند.

۲٫ هزینه های بلند مدت – نکته اصلی در بازاریابی PPC این است که شما در نتایج جستجوی موتور جستجو خود درآمد ندارید، بنابراین برای ادامه ی دریافت نتایج، باید ادامه دهید. هزینه آن در طول زمان افزوده خواهد شد و در بلندمدت گران خواهد شد

مزایای SEO:.

۱٫قرار دادن درآمد – جایگذاری است که به دست آورده است بسیار طولانی تر از آن است که خریداری شده است. SEO کمک می کند تا صفحه خود را به بازار بفرستید تا به عنوان بهترین نتیجه در تمام موتورهای جستجو برتر به دست آورید.

۲٫ کم هزینه SEO زمان زیادی برای ادغام شدن در سایت شما می گذارد، اما می تواند در قیمت بسیار مقرون به صرفه باشد. جستجوگرها می توانند زمان بیشتری را برای دیدن نتایج به دست بیاورند، اما باید کارآمد باشند و ترافیک متمرکز بیشتری را به سایت شما هدایت کنند.

مناقصه های SEO:.

اختصاصی – SEO به زمان خاصی برای ایجاد سایت شما نیاز دارد. بسیار مهم است که اختصاص زمان خاصی به برنامه بازاریابی خود در جستجوگرها اختصاص دهید. زمان لازم برای نگه داشتن سایت شما تا تاریخ و جاری طول می کشد، و مهم است که وقت خود را کنار بگذارید تا آن را حفظ کنید.

نیازهای هر کسب و کار متفاوت است، و هر دو رویکرد، راه های خوبی برای تبلیغ آنلاین هستند. با توجه به مزایا و معایب، کسب و کار شما می توانید تعیین کنید که استراتژی برای مدل شما بهترین است.

 

Tagged