طراحی وب سایت در کرج
026-34204893
09101013858

گوگل AdWords

گوگل AdWords

گوگل AdWords

گوگل AdWords یکی از خدمات تبلیغاتی علامت تجاری گوگل است که به عنوان منبع اصلی وب سایت برای درآمد بازاریابی اینترنتی عمل می کند. از سال ۲۰۰۹، حدود ۲۳ میلیارد دلار ارزش درآمدهای تبلیغاتی توسط خود گوگل تخمین زده شده است.

خدمات AdWords ارائه می دهد تبلیغات “Rich Media”، استراتژی های بازاریابی مبتنی بر سایت با استفاده از بنر و متن و همچنین “پرداخت هر کلیک” و یا تبلیغات PPC. برنامه AdWords همچنین توزیع محلی و بین المللی پورتال بازاریابی وب سایت و تبلیغات جستجوی آنلاین را ارائه می دهد.

متن از AdWords شامل یک عنوان است که حاوی خطوط زیر متن است. اداره اصلی و فروش برنامه AdWords برای Google در کالیفرنیا واقع شده است. دفاتر اصلی ثانویه در سایت “Ann Arbor” میشیگان و نیویورک قرار دارند.

گوگل AdWords ابتدا توسط بیل گراس (Bill Gross)، تبلیغ کننده وب سایت ایالت متحده از صنایع Idealab، مفهوم شد. Gross اقتباس از استفاده از استراتژی بازاریابی آنلاین را از خدمات تبلیغاتی “Yellow Pages” سنتی.

گوگل به طور داوطلبانه علاقه مند به خرید ایده های Gross شد قبل از اینکه وبسایت رسمی راه حل AdWords را در سال ۲۰۰۰ راه اندازی کرد. گوگل مدل بازاریابی اولیه Gross را که منجر به اقدام قانونی توسط Gross در برابر گوگل شد، تعدیل کرد.

اختلاف بین Gross و مدیران وب سایت از طریق حل و فصل غیر حکومتی در سال ۲۰۰۲ اخراج شد. Google پیش از استفاده از “وب سایت خود سرویس وب سایت” در سال ۲۰۰۵ در جهان به بازسازی استراتژی های بازاریابی آنلاین خود ادامه داد.

در همان سال، گوگل یک سرویس مدیریت آنلاین اختصاصی به نام «The Jumpstart» ارائه داد. این سرویس به تبلیغ کنندگان حرفه ای و تبلیغ کننده اجازه می دهد تا به طور موثر مدیریت و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی را در جای خود قرار دهند.

همچنین در سال ۲۰۰۵، Google رسما “برنامه حرفه ای Google Advertising” یا برنامه GAP را برای شناختن در میان شرکت های تبلیغاتی و افرادی که با موفقیت برنامه آموزش AdWords را که توسط وب سایت حمایت می شود، شناخته شده است.

گوگل یک پورتال وب سایت ویژه را به نام چالش بازاریابی آنلاین گوگل (GOMC) معرفی کرد. GOMC مجموعه ای از کلاس های درسی کلاس های آموزشی برای بازاریابی و دیگر دانشجویان دوره های مرتبط با کسب و کار در سطح عالی است.

در سال ۲۰۰۸ بیش از ۸،۰۰۰ تا ۹،۰۰۰ دانش آموز برتر از ۴۸ کشور در سال ۲۰۰۸ GOMC Challenge شرکت کردند. حدود ۱۰،۰۰۰ دانش آموز در ژانویه و ژوئن ۲۰۰۹ GOMC Challenge شرکت کردند.

گوگل به تازگی رابط کاربری قدیمی AdWords را بازنویسی کرده است تا راهی برای راه اندازی «تبلیغات تجاری محلی» برای تبلیغات ویدئویی و نقشه های Google ارائه شود. امروزه برنامه AdWords برای Google دارای دو ویژگی اصلی است که از موارد زیر تشکیل شده است:

  • قابلیت “محدودیت فرکانس” اجازه می دهد که AdWords حداکثر تعداد دفعات نمایش تبلیغات آنلاین را از یک کاربر محتوا (GCN) تنها در یک روز نشان دهد. تعویض فرکانس معمولا توسط کاربران GCN در زمان تبلیغات آنلاین یا کمپین بازاریابی فعال می شود.

اگر محدود کردن فرکانس توسط یک کاربر GCN برای یک مبارزات روزانه انجام شود، تعداد محدودی از ظاهرهای آنلاین آنلاین باید به یک گروه محدود از افراد هدف مشخص شود.

  • قابلیت “اجرای پروتکل اینترنت (IP)” اجرای برنامه به AdWords اجازه می دهد تا مکان های تبلیغاتی را از طریق روش های IP مانند “تبادل آگهی و زبان” و “خروج IP آدرس” کنترل و کنترل کند.

 

Tagged
Google AdWords| طراحی سایت در کرج | طراحی وب سایت در کرج | کیان تجارت فاوا

Google AdWords

راهنمای گوگل AdWords

آیا به گوگل راهنمای مناسب گوگل نیاز دارید؟ در اینجا من به شما برخی از راهنمایی های گوگل AdWords خوش آمدید که در طول زمان بازاریابی اینترنت من آموختم. اگر شما برخی از این اسرار Google AdWords را اعمال کنید، مطمئنا موفقیت بیشتری در PPC خواهید داشت.

تنها با استفاده از برخی از آن راهنمایی های گوگل AdWords من فروش بسیار سریع رفت. بنابراین راهنمای راهنمای گوگل راهنمای من را مطالعه کنید و سودآورتر شوید.

Google AdWords چیست؟

در اینجا یک تعریف کوتاه از Google AdWords وجود دارد:

هنگامی که شما در Google جستجو می کنید، احتمالا لیستی از جعبه ها را در سمت راست خواهید دید. این جعبه ها لینک های حمایت می شوند و تبلیغ کنندگان پرداخت می کنند تا تبلیغات خود را در آنجا قرار دهند.

اما زمانی که کسی بر روی آگهی خود کلیک کند، آنها فقط Google را پرداخت خواهند کرد.

به عنوان یک بازاریاب وابسته / اینترنت، کار شما این است که افراد را به سایت بازاریابی ارسال کنید که در آن هرگونه فروشی که به شما کمک می کند، به شما پرداخت می شود.

هنگامی که آنها به طور فعال اطلاعات خود را در مورد محصولات و خدمات خود به صورت آنلاین جستجو می کنند، می توانید به مردم برسید و به طور مستقیم به آنچه که شما ارائه می دهید، بازدید کنندگان هدفمند را ارسال کنید.

به همین دلیل مهم است که برخی از اسرار Google AdWords را بدانیم.

برای راه اندازی یک حساب AdWords، به صفحه AdWords بروید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

یک محصول را برای فروش انتخاب کنید

راهنمای Google AdWords در مورد انتخاب یک محصول

بسیاری از شبکه های وابسته و برنامه های مستقل وابسته به اینترنت وجود دارد که به شما امکان می دهد تقریبا همه چیز را که می خواهید ارتقا دهید. برای شروع من یکی از شبکه های وابسته زیر را توصیه می کنم:

فقط از سایت ها بازدید کنید و محصولاتی را که فکر می کنید می توانید تبلیغ کنید جستجو کنید.

پیدا کردن کلمات کلیدی سودمند

برای انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی من توصیه رایگان Google Keyword Tool:

* ارتباط کلید واژه بسیار مهم است! به این معناست که یک کلمه کلیدی فقط خوب است اگر آن مربوط به محصولی که شما تبلیغ می کنید، بلکه به صفحه واقعی که شما تبلیغ می کنید. گوگل شما را با دادن قیمت بالاتر کلیک می کند اگر کلمه کلیدی این معیارها را نداشته باشد.

* همچنین تبلیغاتی با استفاده از کلمات کلیدی که شامل محصولی هستند که شما تبلیغ می کنید بسیار موثر است. شما می توانید از نام محصول یا نام شرکت استفاده کنید.

* اگر “خرید” یا “خرید” را به هر محصول اضافه کنید، این یکی از بالاترین کلمات کلیدی تبدیل خواهد شد که شما خواهد شد.

* همچنین مطمئن شوید که از کلمات کلیدی انفرادی و چندگانه استفاده کنید. این باعث می شود که ترافیک بیشتری نیز کسب شود.

* از کلمات کلیدی خود نیز استفاده کنید. اگر چه این کلمات کلیدی مقدار زیادی از ترافیک را دریافت نمی کند، می توانید با آنها ترافیک با کیفیت بالا دریافت کنید.

ایجاد یک کمپین

* اولین کاری که باید انجام دهید این است که شبکه محتوا را خاموش کنید زیرا اکثر محصولات محتوا را به فروش تبدیل نمی کند.

* بودجه روزانه خود را کمی بالاتر از آنچه که شما به طور معمول تنظیم می کنید تنظیم کنید، زیرا بعید است که گوگل به این حد برسد.

* متن واقعی در آگهی شما باید شامل کلمات کلیدی دقیق موجود در گروه آگهی شما باشد. اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی مربوط به تبلیغ و محصول شما هستند.

* همچنین گروه های تبلیغاتی را ایجاد کنید. این فقط یک راه برای سازماندهی کلمات کلیدی شماست، اما خیلی کمک می کند. این گروه ها فقط باید مقدار کمی کلمات کلیدی در آن داشته باشند. من نمی توانم بیش از ۲۰ را بگیرم. این روش CTR شما را افزایش می دهد (از طریق نسبت کلیک کنید).

* برای ایجاد گروه های تبلیغاتی بسیار مرتبط، مهم است که کلمات کلیدی خود را با استفاده از روش “مشترک” کلمه کلیدی دسته بندی کنید. اگر تمام کلمات کلیدی حداقل یک کلمه مشترک داشته باشید قادر خواهید بود از این کلمه در adcopy خود (عنوان و توضیحات) استفاده کنید

نوشتن کپی آگهی

کپی آگهی متن در یک آگهی (عنوان و توضیحات) است.

* با استفاده از کلمه مشترک خود را در اکوپیک تا آنجا که امکان پذیر است، اما مهمتر از آن در عنوان استفاده کنید.

* تمرکز بر ارتباط آگهی در صورتی که آگهی شما دقیقا همان کلمات کلیدی را که شخصی در جستجوی شما انجام داده است، نداشته باشد، احتمالا قصد ندارید بر روی آگهی خود کلیک کنید.

* حذف غیر خریداران قیمت را در تبلیغ نشان می دهد و تنها افرادی را جذب می کند که مایل به صرف هزینه هستند.

* استفاده از عبارات تماس به عمل. این به خواننده اطلاع می دهد که آنها باید برخی از اقدامات را در وب سایت انجام دهند که قرار است بازدید کنند.

 

 

Tagged
jQuery | طراحی سایت در کرج | طراحی وب سایت در کرج | کیان تجارت فاوا

jQuery چیست؟

jQuery چیست؟

jQuery یک چارچوب مفید برای جاوا اسکریپت است. این یک محبوب نیز است که توسط ۵۴٫۷٪ از ۱۰،۰۰۰ وب سایت برتر در جهان استفاده می شود.

اگر میخواهید یک برنامه وب تعاملی مانند یک بازی را ایجاد کنید، jQuery فوق العاده مفید است. شعار این است ‘نوشتن کمتر، انجام بیشتر’ و این دقیقا همان چیزی است که جی کوئری اجازه می دهد تا شما را انجام دهد.

بنابراین این مقاله در حال بررسی همه چیزهایی است که شما باید بدانید تا بتوانید به jQuery راه اندازی کنید.

jQuery یک تابع JavaScript است

jQuery یک زبان برنامه نویسی نیست این یک عملکرد جاوا اسکریپت است یک تابع، اگر فراموش کردید، فقط یک بلوک از کد است، مانند این:

}(function eat(food

    ;(alert(‘Eating ‘+food;

    ‘;return ‘yum

{

jQuery یک عملکرد جاوا اسکریپت است، درست همانند آن. فقط آن بسیار بزرگتر و قدرتمندتر است. شما می توانید یک ایده از این که چقدر بزرگ است با مشاهده کد منبع است.

بنابراین این عملکرد واقعا چه کار می کند؟ انتخابگر به عنوان یک پارامتر طول می کشد و یک عنصر HTML را برمی گرداند. انتخابگر به همان اندازه که یک انتخابگر CSS را بنویسید نوشته شده است. در اینجا یک مثال است:

;(‘var result = jQuery(‘ul li.list-item

تابع عنصر HTML <li> موجود در عنصر <ul> را پیدا می کند و دارای لیست نام کلاس نامیده می شود و آن را به نتیجه متغیر اختصاص می دهد.

در حال حاضر این کاملا بی فایده است. قدرت واقعی jQuery نهفته در روش های آن، که مانند زیر عملکردها در داخل تابع اصلی است.

jQuery به شما امکان می دهد تا عناصر HTML را به راحتی مدیریت کنید

بنابراین هنگامی که یک عنصر HTML را با استفاده از تابع jQuery اصلی انتخاب کرده اید، می توانید با استفاده از روش های آن، آنها را دستکاری کنید.

یک تن از روش های موجود وجود دارد. در اینجا فقط یک مثال است:

$(‘p’).hide();

این تمام عناصر پاراگراف را در صفحه پیدا می کند و آنها را پنهان می کند. خیلی ساده، درست است؟

علامت دلار در آنجا چیست؟

این فقط یک جایگزین کوتاه برای نیاز به نوشتن ‘jQuery’ در همه زمان ها است. اکثر ما از علامت دلار استفاده می کنیم.

روش هایی برای تغییر متن، تغییر شناسه ها و کلاس ها، پنهان کردن و نشان دادن، بررسی رویدادهایی مانند عناصر کلیک، حتی انیمیشن وجود دارد.

تنظیم jQuery در HTML خود

بنابراین در حال حاضر شما احتمالا فکر می کنید “جی کوئری بسیار مفید است”. با این حال، قبل از اینکه بتوانید از جی کوئری استفاده کنید، یک قدم به جلو می رود.

از آنجا که جی کوئری به جاوااسکریپت ساخته نشده است، قبل از اینکه بتوانید از آن استفاده کنید، باید آن را به HTML خود پیوند دهید. شما می توانید این کار را به راحتی با این کد انجام دهید:

<script src=”http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1/jquery.min.js”></script>

این کار کپی جی کوئری گوگل را به دست می آورد. اگر میخواهید کپی خودتان را دانلود کنید، اما اکثر مردم تصمیم به تکیه بر یک کپی متمرکز دارند، بنابراین مرورگرها مجبور نیست بارگیری آن را هر بار که به یک وب سایت که از jQuery استفاده می کند، بارگیری کند.

توجه داشته باشید که این نیز یک نسخه منحصر به فرد از jQuery است، به این معنی که کد را به کوچکترین تعداد کاراکترهای ممکن کاهش داده است.

اطمینان حاصل کنید که پیوند HTML خود را به جی کوئری به دلایل آشكار قبل از اسكریپت های شما وارد می شود.

همچنین لینک خود را به جی کوئری و اسکریپت خود را در پایین صفحه قرار دهید، قبل از تگ body closing. به این ترتیب تمام عناصر هنگامی که اسکریپت شما شروع به اجرا می شود، لود می شود.

 

Tagged
وردپرس | طراحی سایت در کرج | طراحی وب سایت در کرج | کیان تجارت فاوا

آموزش دوره های آنلاین وردپرس ۲

آموزش دوره های آنلاین وردپرس

در مقاله قبل به آموزش دوره های آنلاین وردپرس پرداختیم در این مقاله می خواهیم به ادامه مباحث قبل بپردازیم و این مقاله را به اتمام برسانیم

  1. وردپرس ۱۰۱

همانطور که عنوان نشان می دهد، این اولین دوره برای مبتدیان کامل به پلت فرم وردپرس در نظر گرفته شده است. وردپرس ۱۰۱ تنها ۹۰ دقیقه طول می کشد تا تکمیل شود و به عنوان یک سری از فیلم ها تنظیم شده است.

با معرفی اصول اولیه، مانند داشبورد، تفاوت بین پست ها و صفحات، و نحوه شروع به ایجاد محتوا، شروع می شود. مباحث بعدي شامل سفارشی کردن موضوع شما، استفاده از ویجت ها و نصب افزونه ها می باشد.

برای درک اینکه چه وردپرس ۱۰۱ مانند است، شما می توانید سه فیلم اول در سری را به صورت رایگان تماشا کنید. سپس شما می توانید بقیه دوره را برای ۲۴ دلار خریداری کنید. به همین ترتیب، برای ۴۵ دلار می توانید به تمام دوره های وب سایت WP101 دسترسی پیدا کنید.

اگر شما به وردپرس جدید هستید و می خواهید یک مرور کلی از اصول اولیه، این درس بسیار توصیه می شود.

  1. دوره ی وردپرس Essentials

شبیه به وردپرس ۱۰۱، WP Apprentice وردپرس Essentials Course، از طریق ایجاد وبسایت خود، مبتدی ها را فرا می گیرد. در طول دوره – که حاوی بیش از ۵۰ دستورالعمل فیلم – شما یاد می گیرید که چگونه برای ایجاد محتوا، سفارشی سایت خود، نیشگون گرفتن و کشیدن تنظیمات وردپرس و بیشتر.

تمایز اصلی این دوره این است که فوق العاده جامع است. برای مبتدیان وردپرس که می خواهند به سمت پلتفرم به درستی بروند و همه چیز مورد نیاز برای ساخت یک وب سایت موفق را یاد بگیرند، این یک جای عالی برای شروع است.

شما می توانید این دوره را برای ۴۷ دلار خریداری کنید که شامل دسترسی به یک انجمن اختصاصی می شود. اگر فقط می خواهید آن را امتحان کنید، یک دوره رایگان شروع وردپرس رایگان نیز وجود دارد که شامل ده فیلم مهم است.

  1. مبانی وردپرس در Treehouse

اکنون، اجازه دهید توجه ما به Treehouse را جلب کنیم. آموزش های این سایت بر روی یک مخاطب تمرکز دارد که کمی پیچیده تر از تکنولوژی است و علاقمند به درک عمیق تر در WordPress است.

Treehouse ارائه می دهد مجموعه ای از دوره های وردپرس، اعم از سطح مبتدی تا پیشرفته تر. اگر شما فقط شروع به کار، دوره مبانی وردپرس همه چیز را که باید بدانید، از ایجاد محتوا تا نصب پلاگین ها و تم ها را پوشش می دهد.

هنگامی که لازم است تسلط داشته باشید، می توانید شروع به گرفتن دوره های پیشرفته تر در همان سایت کنید. گزینه ها شامل نحوه ساخت یک سایت تجارت الکترونیک، درک PHP و حتی توسعه تم ها و پلاگین ها می باشد.

شما می توانید به تمام این آهنگ ها (مجموعه ای از دوره ها) برای ۲۵ دلار در هر ماه دسترسی پیدا کنید.

  1.  وردپرس برای مبتدیان در Udemy

در نهایت، بگذارید درباره Udemy صحبت کنیم. این یکی دیگر از پورتال است که در آن شما می توانید درس وردپرس از تمام انواع و سطح دشواری، از انواع سازندگان پیدا کنید.

دوره های Udemy بسیار طولانی هستند – برخی از آنها تنها یک یا دو ساعت است، اما بسیاری از آنها بیش از ده روز طول می کشد. شما می توانید بررسی های کاربر را برای هر درس مشاهده کنید، که ارزشمند است زیرا کیفیت می تواند متفاوت باشد.

شما همچنین قادر به خرید دوره های فردی هستید که از ۲۰۰ تا ۲۰۰ دلار رایگان است.

وردپرس برای مبتدی ها دوره ای است که در سطح ابتدایی قرار دارد که همه اصول را آموزش می دهد. این شامل هشت ساعت ویدیو، همراه با تعدادی از مقالات و منابع مکمل. در انتهای دوره، شما می دانید که چگونه یک وب سایت کارکردی ایجاد کنید و آن را خودتان بسازید.

وقتی آماده یادگیری بیشتر باشید، تبدیل شدن به یک برنامه توسعه وردپرس به عنوان یک مقدمه جامع در مورد موضوعات سطح بالا عمل می کند.

 

Tagged
WordPress | طراحی سایت در کرج | طراحی وب سایت در کرج | کیان تجارت فاوا

دوره های آموزشی آنلاین ورد پرس

دوره های آموزشی آنلاین ورد پرس

این که آیا شما به وردپرس جدید هستید یا سالها از WordPress استفاده کرده اید، همیشه چیز جدیدی برای یادگیری وجود دارد. و در حالی که مرور انجمن ها و خواندن وبلاگ ها مانند ما می تواند مقدار زیادی از اطلاعات مفید ارائه، گاهی اوقات شما می خواهید چیزی کمی بیشتر ساختار یافته است. این جایی است که دوره های وردپرس آنلاین در می آیند

وردپرس آسان است برای شروع، اما بهره برداری از قابلیت های کامل آن می تواند به طور اجتناب ناپذیر پیچیده است. بنابراین در حالی که یک دوره کامل WordPress ممکن است در ابتدا به نظر برسد، در واقع یک راه عالی برای یادگیری نحوه ایجاد بهترین وب سایت های ممکن است.

شما حتی می توانید از این دوره ها برای کشف موضوعات پیشرفته مانند تم و توسعه افزونه استفاده کنید.

گزینه های زیادی وجود دارد، بنابراین در این پست ما چهارکلاس عالی وردپرس آنلاین را که می توانید در حال حاضر انجام دهید معرفی کنید.

چرا دوره های وردپرس آنلاین ارزش سرمایه گذاری دارند

دوره های وردپرس همه چیز را از اصول مطلق به راهنماهای پلاگین در عمق پوشش می دهد. به سادگی ایجاد یک وبلاگ اصلی یا وب سایت با وردپرس آسان است. همانطور که سایت خود را گسترش می دهید و وارد انجمن وردپرس می شوید، اما می توانید یاد بگیرید که خیلی بیشتر است.

این شامل استفاده از پلاگین ها و تم ها، بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، امنیت سایت و غیره می باشد. در نهایت، شما حتی می خواهید در مورد موضوعات توسعه یاد بگیرند.

شما می توانید برخی از این موضوعات را از طریق وبلاگ ها، انجمن ها و غیره تحقیق کنید. با این حال، گاهی اوقات بهترین روش این است که یک دوره وردپرس اختصاص داده شود. دوره های آنلاین وردپرس جامع هستند و موضوعات را به صورت گام به گام معرفی می کنند. بهتر است، آنها کار پیدا کردن آنچه که برای شما مهم است.

بنابراین به جای نیاز به انجام همه چیز خودتان، فقط می توانید یک برنامه آموزشی ساختاری را دنبال کنید تا تمام اطلاعاتی را که نیاز دارید یاد بگیرید.

پنج دوره آموزش عالی برای یادگیری در مورد وردپرس

طیف گسترده ای از دوره های آنلاین وردپرس وجود دارد و تصمیم گیری در مورد تنها می تواند دلهره آور باشد. برای از بین بردن سردرگمی، ما فهرست را به پنج گزینه که احساس می کنیم بهترین هاست، محدود کرده ایم.

هر اکسل در یک منطقه خاص است. مهم نیست که چه چیزی را بخواهید یاد بگیرید، یکی از این دوره ها باید یک مکان عالی برای شروع باشد

ادامه مطالب را در مقاله بعدی مطالعه نمایید.

با ما همراه باشید..

 

 

Tagged