طراحی وب سایت در کرج
026-34204893
09101013858

چگونگی ایجاد مقالات با کیفیت با Inline CSS

css | طراحی سایت در کرج | طراحی وب سایت در کرج |هلدینگ کیان تجارت فاوا

چگونگی ایجاد مقالات با کیفیت با Inline CSS

چگونگی ایجاد مقالات با کیفیت با Inline CSS

وقتی یک مقاله بنویسید – یا هر صفحه وب برای آن موضوع – من دوست دارم از یک اسناد اولیه XHTML که می دانم حاوی کد معتبر است. من اسناد اولیه را به یک ویرایشگر متن کپی / جای گذاری می کنم، محتویات را بنویس، و سپس محتویات را برای CSS نمایش دهید.

به عنوان قدم نهایی قبل از انتشار مقاله، من همیشه سند را در W3C اعتبار می گیرم تا اطمینان حاصل شود که کد بدون خطا است.

هنگامی که یک مقاله جدید ایجاد می کنم، اغلب می توانم کارهای پیشین خود را انجام دهم که با استفاده مجدد از کد و CSS در حال توسعه و تست شده انجام می شود. این به خصوص در هنگام استفاده از CSS درون خطی صادق است:

من می توانم خواص و مقادیر CSS را که از جداول سبک موجود استفاده می کنم، کپی کنم و آنها را به CSS HTML درون مقاله جدید اضافه کنم.چرا از INLINE CSS استفاده کنیم؟شما می توانید به طور چشمگیری اثربخشی مقالات خود را با پوشیدن ارائه بصری خود را بهبود بخشد.

وقتی این کار را می کنید، مقالات شما خواهد بود

  • خواندن آسان تر
  • درک ساده تر
  • بصری خشنود

تگ های HTML برای سازماندهی محتوای مقاله استفاده می شود. CSS برای ارسال مرورگرها به چگونگی نمایش محتوا مورد استفاده قرار می گیرد. به سادگی، کد HTML مشخص می کند * چه * محتوای نمایش داده می شود؛ CSS درون خطی تعریف می کند * چگونه * محتوا نمایش داده می شود.به طور معمول، CSS را به طور کامل از بدن مقاله حذف می کنم و به جای آن از یک ورق سبک خارجی یا داخلی استفاده می کنم.

هدف اصلی CSS، بعد از همه، این است که محتوای را از صفحه نمایش جدا کنیم. W3Schools می گوید کهاین گفته می شود که شما همیشه نمی توانید از یک ورق سبک داخلی یا خارجی استفاده کنید.

به عنوان مثال، دایرکتوری مقاله و خدمات ezine اجازه استفاده از صفحات سبک را نمیدهد. با این حال، حداقل یک دایرکتوری مقاله اجازه می دهد CSS درون خطی.

یکی از مزایای استفاده از CSS درون خطی وجود دارد: CSS درون خطی یک ورق سبک خارجی یا داخلی را برداشته است – بنابراین می توانید مطمئن باشید که ظاهر موردنظر شما به محتوای شما اعمال خواهد شد.

استفاده از یک تکه مقاله

من از یک اسناد XHTML مبتنی بر استانداردها و یک ویرایشگر متن ساده برای نوشتن و تست مقاله های من استفاده می کنم.

این سند شامل کد و یک ظاهر طراحی شده برای عناصر اصلی یک وب سایت XHTML غنی با محتوای محتوا است و زمانی که از طریق آن قالب می شود برای مقالات آینده است. قالب شامل کد های مبتنی بر استاندارد و معتبر برای

 

  •   عنوان
  • کلید واژه ها
  • شرح
  • یک ظاهر طراحی شده جهانی
  • عنوان فرعی
  • سربرگ بخش
  • تصاویر
  •  زیرنویس های تصویر

هنگامی که یک مقاله را به یک دایرکتوری مقاله یا ezine ارسال می کنم، به سادگی، عنوان، کلید واژه ها و توضیحات را در جعبه های ارسال مناسب کپی / چسباندن. همه چیز بین تگ های بدن قالب XHTML بخشی از محتوای مقاله است و می تواند در جعبه متن ارسال مقاله مقاله با کمی یا بدون پاک کردن.

در داخل کد مقاله، بارهای خط (br) را برای ایجاد شکستن خط لازم در مرورگر در هنگام کار بر روی مقاله بر روی مقاله اضافه می کنم. قبل از انتشار این مقاله، حذف خطوط اضافی خط و بازگشت خط که مورد نیاز نیست؛ اگر این کار انجام نشود، ممکن است طرح بندی مقاله به همان اندازه انتظار نداشته باشد که چاپ شود.

من همیشه قبل از کلیک روی دکمه ارسال، پیشینه ای از مقاله را بررسی و اصلاح می کنم.

ایجاد یک محیط مقدماتی (سبک جهانی)

بلافاصله پس از شروع بدنه تگ، کد من نیاز به ایجاد محیط مقاله می گذارد. من از یک متن دوبعدی شروع و پایان را برای تعبیه محتوای کل مقاله استفاده می کنم. سپس از داخل CSS در داخل برچسب دوبعدی استفاده می کنم تا ظاهر جهانی یا ظاهر و احساس را برای مقاله به طور کلی ایجاد کنم.

یک ظاهر جهانی با کد کردن ویژگی سبک HTML در داخل تگ start شروع می شود. هر خصوصیت و مقدار CSS می تواند بین نقل قول از ویژگی سبک استفاده شود.ظاهر جهانی من معمولا استفاده می کند شامل خواص و مقادیر زیر است: 

  • background-color: #fffef2;
  • text-align: left;
  • padding: 1.5em;

این خواص و مقادیر یک مرورگر را برای نمایش یک مقاله با پس زمینه نور (# fffef2)، Verdana به عنوان فونت اولویت با یک فضای (حاشیه) در اطراف محتوای مقاله و متن با متن چپ به نمایش می گذارد.

بهترین روش برای یادگیری نحوه کارکرد یک ظاهر طراحی شده است که ارزش یک ملک را تغییر دهد و سپس نتایج را پیش نمایش دهد. شما ممکن است نیاز به «بازی کردن» با کد داشته باشید تا بتوانید ظاهر و احساساتی را که میخواهید به دست آورید.

این یک راه بسیار خوبی برای یادگیری یک ظاهر طراحی شده در CSS است تا چند پاراگراف را بخواند که توصیف خواص و ارزش ها را انجام می دهد. در حقیقت، من اغلب باید این کار را برای دستیابی به نتایج بصری که می خواهم انجام دهم.

عنوان فرعی

هر یک از بازاریابان ارزش یک تیتر خوب را می داند. یک علامت خوب میتواند حتی یک وبسایت معمولی را نیز مورد توجه قرار دهد. همین موضوع در مورد عنوان مقاله شما صادق است.

در حالت ایده آل، شما باید قادر به توضیح آنچه در مورد مقاله خود را با عنوان ۴۰ تا ۶۰ کاراکتر است. برای یک مقاله در صفحه وب یا وبلاگ من، عنوان را بزرگ و رنگارنگ می کنم. شما همیشه بر روی یک ظاهر از عنوان خود را کنترل نخواهید کرد: دایرکتوری ها و ezines های مقاله عنوان شما را سبک خواهند کرد.

اگر به متن بیشتری نیاز دارید تا پیام اصلی را که بیان شده توسط عنوان شما به طور مناسب انتقال یابد، می توانید از زیرنویس استفاده کنید. من از یک فونت کوچکتر استفاده میکنم و معمولا یک رنگ متفاوت برای زیرنویس است تا اطمینان حاصل کنم که عنوان اصلی هنوز در مقاله قرار دارد.

زیرنویس در خدمت توسعه علاقه بیشتر است و بازدید کننده را عمیق تر به مقاله می کشد. من subtitle را با یک جفت دوم دوگانه پیاده سازی می کنم و آن را درست زیر تگ شروع اولین div (که برای ظاهر جهانی استفاده می شود) قرار می دهم. در اینجا خواص و ارزش های یک ظاهر طراحی شده من اغلب برای زیرنویس هایم استفاده می شود:

  • text-align: center;
  • color: maroon;
  • font-size: 1.25em;
  • font-size: 1.25em;
  • font-size: 1.25em;

بخش سررسید

برای مقالات یا آموزشهای طولانی، من دوست دارم مطالب خود را با استفاده از سرصفحه های بخش سازماندهی کنم. من کد یک سرصفحه را بین دو جفت شروع و پایان پایان می دهم. من هدرهای بخش من را با افزودن خواص و مقادیر CSS زیر بین نقل قول از ویژگی صفت HTML (کدگذاری شده در یک برچسب شروع دوبعدی) سبک میکنم:

  • text-align: left;
  • color: maroon;
  • font-size: 1.2em;
  • font-size: 1.2em;
  • font-size: 1.2em;
  • padding-top: 1em;
  • font-size: 1.2em;

متن برای سرصفحه بخش بین دو برچسب شروع و پایان می رود. هر دو مرز بالا (تقسیم بخش) و متن (نام بخش) براساس خواص و مقادیر طراحی شده است. پدینگ نام بخش را به فاصله مورد نظر در زیر مرز بالا قرار می دهد.

گاهی اوقات شما ممکن است متن را برای سرصفحه بخش نیاز نداشته باشید. شما می توانید متن را ترک کنید (من آن را با یک فضای غیر شکستن جایگزین میکنم، nbsp) و از مقدار جامد برای اموال مرز بالا برای شبیه سازی یک خط افقی (hr) استفاده کنید.

تصاویر و کپی

من دوست دارم از یک ظاهر طراحی شده برای تصاویر و زیرنویس استفاده کنم. من از جفت برچسب جداگانه div برای تصویر و عنوان استفاده می کنم. من کد عناوین را مستقیما در مقابل کد برای یک تصویر قرار می دهم.

برای یک عنوان با موقعیت مرکزی، معمولا از خواص و مقادیر زیر استفاده می کنم:

  • text-align: center;
  • color: #000000;
  • font-size:.75em;
  • margin-bottom: 1em;

برای یک تصویر محور مرکزی، از این ویژگی ها و مقادیر استفاده می کنم:

  • display: block;
  • margin-left: auto;
  • margin-right: auto;

اگر تصویر به صورت محلی ذخیره نشود، از URL کامل به تصویر استفاده می کنم.

تصاویر چپ و راست به سمت راست نیاز به توجه کمی دارند تا آنها را به صورت منظم نمایش دهد – به ویژه اگر مایل به اضافه کردن نوشتن شرح تصاویر هستید. یک تصویر چپ یا راست و عنوان در بالای یک پاراگراف می تواند به صورت منظم نمایش داده شود، اگر توجه به محفظه قرار داده شود. اگر بخواهید یک تصویر کوچک را در زیر قسمت پاراگراف قرار دهید، باید عنوان را بخشی از تصویر اضافه کنید. از آنجا که من از متن چپ گرا استفاده می کنم، متن در اطراف تصاویر راست راست به همان اندازه به صورت یک تصویر چپ گرا باقی نمی ماند. در اینجا کد تصاویر و اسناد سمت چپ و سمت راست من در قالب مقاله من استفاده می شود:

عنوان چپ هماهنگ

  • color: #000000;
  • text-align: left;
  • font-size:.75em;
  • padding-bottom: 1em;

سمت چپ تصویر

 

  • float: left;
  • padding-left:.5em;
  • padding-right: 1.75em;

 

متناسب با راست

  • color: #000000;
  • text-align: right;
  • font-size:.75em;
  • padding-bottom: 1em;

تصویر راست راست

  • float: right;
  • padding-bottom: 1em;
  • padding-bottom: 1em;

قرار دادن و یکپارچه سازی تصاویر و زیرنویس ها اغلب فرآیند آزمایش و خطا برای من است: تنظیم یک ظاهر طراحی شده را انجام می دهم و نتایج را پیش نمایش می دهم تا نگاهی که می خواهم ببینم.

برای تصاویر و زیرنویس هایی که می خواهید در بالای یک پاراگراف استفاده کنید، کد را مستقیما در مقابل کلمه اول پاراگراف قرار دهید. اگر از عناوین با یک تصویر در بالای یک پاراگراف استفاده می کنید، تنها از یک پاراگراف تصویر و یک عنوان استفاده کنید.

برای یک تصویر چپ یا راست که در بالای یک پاراگراف قرار نگرفته، کد تصویر را در قسمت پاراگراف قرار دهید و پیشنمایش نتایج را مشاهده کنید. موقعیت کد را تغییر دهید تا تصویر نمایش داده شود که در آن شما آن را می خواهید.

شما ممکن است مجبور به تغییر مقادیر پلاگین برای نگاه شما می خواهید. در اینجا، یک ظاهر طراحی شده برای یک تصویر در زیر یک پاراگراف استفاده می شود (به صورت مناسب چپ یا راست استفاده کنید):

  • float: left or right;
  • padding-top:.5em;
  • padding-left:.5em;
  • padding-right:.5em;

برچسب ها SPAN

من قبلا توضیح دادم که چگونه محیط جهانی را برای یک مقاله طراحی کنیم. گاهی اوقات شما ممکن است بخواهید یک ظاهر خاص را به بخش بسیار کوچکتری از مقاله خود اعمال کنید.

در قالب مقاله من، من از تگ های شروع و پایان استفاده می کنم تا متن را برای ظاهر خاص مشخص کنم. سپس ویژگی های CSS و مقادیر مورد نیاز خود را با اضافه کردن آنها بین نقل قول های یک ویژگی سبک که در تگ start span کد گذاری شده است، اضافه کنم.

 

 

 

 

Tagged
css | طراحی سایت در کرج | طراحی وب سایت در کرج |هلدینگ کیان تجارت فاوا

چرا CSS برای وب سایت مناسب است

چرا CSS برای وب سایت مناسب است

Cascading Style Sheets (CSS) در HTML در پشت وب سایت شما به عنوان راهی برای کنترل نحوه قرار دادن هر صفحه و عناصر آن به نظر می رسد. به عنوان مثال، شما می توانید از CSS برای ایجاد عنوان در کپی خود یک اندازه استاندارد در کل سایت خود استفاده کنید.

CSS برای چندین سال به طول انجامیده است و توسط تمام مرورگرهای اصلی که امروزه در دسترس هستند، از جمله اینترنت اکسپلورر برای PC و Mac، Firefox، Safari و Opera پشتیبانی می کند.

با استفاده از CSS برای کنترل وب سایت شما مزایای متعددی به شما خواهد داد:

صفحات وب شما را سریعتر می کند

با استفاده از CSS و نوشتن کد HTML خود برای مطابقت با استانداردهای مانند “XHTML Transitional” یا “XHTML Strict” می توانید “زمان رندر” صفحات خود را کاهش دهید. این زمان بین دانلود صفحه و در واقع نمایش آن بر روی صفحه نمایش به بازدید کننده وب سایت شما طول می کشد.

هنگام استفاده از جداول برای طرح بندی – جایگزین سنتی استفاده از CSS – و تگ های فونت برای کنترل چگونگی ظاهر متن در صفحه، مرورگرها قبل از نمایش صفحات کار بیشتری انجام می دهند.

استفاده از CSS و DocType مناسب برای صفحات به این معنی است که مرورگر می داند چه چیزی از کد انتظار دارد و می تواند خیلی سریعتر آن را نمایش دهد.

در عمل، تبدیل به یک طرح CSS مبتنی بر استاندارد در وب سایت یک مشتری، زمان لازم برای نمایش صفحه را تقریبا یک چهارم یک ثانیه کاهش داد. اگر چه این مقدار بسیار کمی از زمان است، بیش از اندازه کافی است تا یک وب سایت احساس کند خیلی سریع و سریع پاسخگو است و به آن کمک می کند تا مشتریان بالقوه خود را به خوبی درک کنید.

باعث می شود وب سایت شما سریعتر به روز شود

به علاوه صفحات شما سریعتر نمایش داده می شوند، CSS باعث می شود تا به روز رسانی های جهانی به وب سایت شما آسان تر شود. بگو، شما یک تغییر جزئی در تصویر شرکت دارید و می خواهید همه عنوان های صفحه خود را از آبی به سبز تغییر دهید.

با استفاده از CSS کنترل عنوان خود را نگاه کنید، به این معنی تغییر رنگ در یک فایل است و کل سایت تغییر را نشان می دهد – یک کار دو دقیقه ای و نه نیاز به ویرایش هر صفحه ای در سایت.

این انعطاف پذیری به شما امکان می دهد تا بیشتر با وب سایت خود کار کنید. آیا می خواهید حمایت خود را از روز قرمز بینی نشان دهید؟ باز هم، یک تغییر فایل می تواند یک بینی قرمز کمی در کنار همه هدر ها قرار دهید، نوشتار قرمز را تغییر دهید و حتی آنها را در یک صورت احمقانه نمایش دهید.

تبدیل آنها به حالت عادی برای روز بعد، یک بار دیگر، تغییر یک فایل واحد است.

خوب برای بهینه سازی موتور جستجو

از آنجا که استفاده از CSS بسیاری از HTML را از صفحات شما حذف می کند به عنوان طرح و ظاهر متن از طریق فایل CSS کنترل می شود، محتوای متن شما بسیار بیشتر در HTML شما برجسته می شود.

به این معنی است که عنکبوت موتور جستجو می تواند به راحتی محتوای متنی شما را پیدا کند و محتوای شما به طور کلی در یک بلوک نمایش داده می شود، نه اینکه به صورت تکه های کمتر قابل خواندن از طریق HTML به کار برده شود.

با استفاده از XHTML صحیح معنایی – یعنی عنوان تگ ها در اطراف سرفصل ها و زیر شاخه ها در کپی خود، و برچسب های جسورانه یا قوی در اطراف محتوا که مایل به برجسته کردن است – به موتورهای جستجو اشاره می کند که کلمات مهم ترین در صفحه است.

این به صفحه کمک می کند تا جستجوهایی را که مطابق با کلمات است که به این ترتیب به عنوان مهم تر هستند مطابقت دهد.

در تصویب قانون تبعیض معلولان کمک می کند

با استفاده از CSS و XHTML خوب، افراد با معلولیت را آسان می کند تا صفحات خود را برای خواندن آسان تغییر دهند. این ممکن است از طریق افزایش یا کاهش اندازه فونت یا خواندن آنها از طریق یک خواننده صفحه باشد.

برنامه نویسی صفحه تمیز که همراه با استفاده از CSS به کار می رود، به این معنی است که خوانندگان روی صفحه به راحتی می توانند از طریق صفحه شما حرکت کنند و مطالب را پیدا کنند و تجربه خوبی برای کاربرانی که دارای آسیب دیدگی هستند را داشته باشند.

استفاده از CSS و XHTML نیز به شما در رعایت قانون قوانین تبعیض جنسیتی بریتانیا در مورد وب سایت های قابل دسترسی کمک می کند. این یک اثر جانبی با ارزش از استفاده از این نوع برنامه نویسی است و زمان توسعه اضافی برای سازگاری ندارد.

در حال دیدن سایت از دستگاه های مختلف کمک می کند

همچنین کمک به خوانندگان صفحه نمایش، استفاده از CSS به معنای دستگاه های جایگزین مانند تلفن های همراه و PDA ها می تواند مطالب شما را به طور موثر و راحت نشان دهد.

اگرچه بازار فعلی در غرب برای مرور وب از طریق تلفنهای همراه کوچک است، اما در حال رشد است و با استفاده از CSS شما می توانید یک وب سایت ایجاد کنید که به راحتی قابل مشاهده است بر روی این دستگاه ها با کمی تلاش بیشتر.

به طوری که بیشتر مردم از آنها استفاده می کنند، سایت خود را برای کار با دستگاه های جاری یا آینده تبدیل خواهد کرد.

 

HTML | طراحی سایت در کرج | طراحی وب سایت در کرج | هلدینگ کیان تجارت فاوا

معرفی به HTML

معرفی به HTML

زبان HTML یا Hypertext Markup Language زبان اصلی است که در ایجاد صفحات وب مورد استفاده قرار می گیرد. بیش از حد متن به متن ذخیره شده در قالب الکترونیکی است که می تواند متقاطع است، و زبان نشانه گذاری اشاره به مجموعه ای از دستورالعمل ها برای نمایش اطلاعات است.

وقتی HTML در ابتدا در اوایل دهه ۱۹۹۰ توسعه یافت، صفحات وب عمدتا از متن بودند و اولین نسخه HTML به طور عمده در نمایش متن بود.

با این حال، اچ تی ام الدر طول سالها تکامل یافته است و در حال حاضر اچ تی ام ال می تواند به مرورگر نه تنها نحوه نمایش اطلاعات متن، بلکه اجزای جزئی یک صفحه وب مانند: گرافیک، چندرسانه ای، اسکریپت و غیره را آموزش دهد.

در اولین روزهای طراحی وب، قوانین استاندارد برای اچ تی ام ال وجود نداشت و مرورگرهای مختلف صفحات وب را به صورت متفاوتی نمایش می دادند. علاوه بر این، Netscape و اکسپلورر، دو مرورگر وب محبوب در آن زمان، شروع به ایجاد نسخه های خود از اچ تی ام ال کردند، به این معنی که یک صفحه وب طراحی شده برای Netscape ممکن است در اکسپلورر به درستی نمایش داده نشود و برعکس.

برای حل این مشکلات، کنسرسیوم جهانی وب در سال ۱۹۹۴ تاسیس شد. هدف آن تنظیم استانداردها است که همه کسانی که در ایجاد وب سایت شرکت می کنند می توانند پیروی کنند و به همین ترتیب بدون توجه به مرورگر مورد استفاده قرار می گیرد.

کنسرسیوم جهانی وب در ایجاد و به روز رسانی نسخه های اچ تی ام ال کمک کرد، زیرا صفحات وب پیچیده تر شدند. نسخه های اچ تی ام ال با زمان تغییر کرده اند، با شروع از HTML 2.0 در سال ۱۹۹۵ (هیچ HTML 1.0 تعریف وجود ندارد حتی اگر HTML برای چندین سال قبل از HTML 2.0 استفاده شده بود) به آخرین نسخه در تولید: HTML 5.0

یکی دیگر از توسعه های کلیدی که HTML را تحت تأثیر قرار داد، ایجاد XML یا زبان نشانه گذاری Extensible Markup Language بود که اساسا یک استاندارد برای ایجاد زبانهای نشانه گذاری است که بیشتر از استانداردهای HTML دنبال می شود.

برای ایجاد یک نسخه از HMTL برای مطابقت با استانداردهای XML، کنسرسیوم جهانی وب توسعه XHTML، که اساسا HTML با دستورالعمل های سخت تر است.

HTML یک سری دستورالعمل های متن است که به مرورگر وب می گوید چگونه صفحه وب را نمایش دهد، همانطور که در بالا ذکر شد، بنابراین یک صفحه وب به طور نظری می تواند با یک ویرایشگر متن مانند Notepad یا Word طراحی شود.

با این حال، در عمل معمول است استفاده از نرم افزار طراحی شده به طور خاص برای ایجاد وب سایت، مانند Dreamweaver. با این نرم افزار، تئوری امکان طراحی یک وب سایت پیشرفته بدون آشنایی با HTML است.

پایه ساختمان HTML از برچسب است. برچسب یک دستور است که برای گفتن مرورگر نحوه نمایش یک قسمت از صفحه وب استفاده می شود. یک برچسب شامل یک کلمه یا عبارت است که درون براکت قرار دارد.

در حالی که به طور صریح صدها برچسب وجود دارد، هر صفحه وب معمولا شامل موارد زیر می باشد: html، head، title and body. علاوه بر این، بیشتر صفحات وب شامل حداقل یک پاراگراف یا تگ p هستند.

برخی از تگ های مشترک دیگر عبارتند از:

h

Heading

تگ های عنوان نمایش متن با حروف بزرگ با ضخامت ۱ تا ۶، با ۱ بزرگترین.

li

List Item

یک آیتم لیست می توان با برچسب ol یا ul برای یک لیست مرتب یا مرتب ترکیب کرد.

b

Bold

متن نمایش داده شده در داخل مهره های ضخیم را نمایش می دهد.

i

Italic

نمایش متن با حروف الفبا را نمایش می دهد.

img

Image

برای نشان دادن یک تصویر درون یک صفحه وب به عنوان یک برچسب مستقل استفاده می شود.

a

Anchor

استفاده کنید برای ایجاد لینک های به صفحات دیگر وب سایت در یک سایت یا سایت های دیگر.

br

Break

بر خلاف برچسب پاراگراف، یک فضای خط را بدون فضای ایجاد می کند.

div

Division

یک تگ عمومی برای قالب بندی با ورق های سبک مورد استفاده قرار می گیرد.تگ html دستور مرورگر را به انتظار یک سند HTML، به عبارت دیگر یک صفحه وب می دهد.

برچسب های سر و عنوان برای نشان دادن متن هایی که در بالای پنجره مرورگر نمایش داده می شوند، و برچسب بدن نشان دهنده متن است که در پنجره مرورگر اصلی نمایش داده می شود. برچسب پاراگراف برای جدا کردن متن به پاراگرافها استفاده می شود.

اکثر تگ های HTML متشکل از دو قسمت است: یک تگ باز و یک تگ بسته. برچسب ها با استفاده از براکت ها همانطور که در بالا ذکر شد محصور می شوند و براکت بسته شامل یک اسلش است؛ / پس از ایجاد صفحه وب، فایل با یک نام ذخیره می شود، با استفاده از برنامه افزودنی .htm یا html.

البته این فقط آغاز است. HTML می تواند مورد استفاده برای اصلاح فونت ها، ایجاد سرصفحه ها، قرار دادن تصاویر، ایجاد لینک ها و غیره باشد. متن، تصاویر و غیره را می توان با استفاده از Cascading Style Sheets قالب بندی کرد که صفحات جداگانه ای است که برای ذخیره اطلاعات قالب بندی استفاده می شوند و توسط کد HTML اشاره می شود.

HTML می تواند با جاوا اسکریپت ترکیب شود تا جلوه های متن پویا ایجاد شود. امکانات بی پایان هستند. وب سایت های جدیدتر به طور کلی با استانداردهای XHTML مطابقت دارند. XHTML در حالی که شبیه به HTML است، قواعد قاطعتری را اعمال می کند. چندین تفاوت اصلی عبارتند از:

در XHTML تمام تگ ها باید حروف کوچک باشند. در HTML مهم نیست.

برچسب های تعطیل در XHTML مورد نیاز است. آنها همچنین در  اچ تی ام ال استاندارد بودند، اما درصورتیکه برچسب های بسته شدن حذف شوند، صفحات اغلب به درستی نمایش داده می شوند.

با وجودی که XHTML استاندارد در حال حاضر است، هنوز تعداد زیادی از صفحات وب در HTML نوشته شده است. به عنوان نسخه های جدیدتر مرورگرها توسعه یافته است، نسخه های قدیمی تر از HTML دیگر پشتیبانی نمی شوند.

بنابراین مهم است که برای کسانی از ما که طراحی وب سایت با استفاده از HTML برای به روز رسانی مهارت های ما (و صفحات وب ما!)، و برای تازه واردان برای یادگیری XHTML از ابتدا مهم است.

Tagged
css | طراحی سایت در کرج | طراحی وب سایت در کرج |هلدینگ کیان تجارت فاوا

مبانی CSS

مبانی CSS

در مورد CSS فکر میکنید، اما میخواهید آنچه را که باید بدانید یاد بگیرید یا قبل از پریدن بر روی CSS، باید یاد بگیرید؟ اجازه بدهید شروع کنم با گفتن اینکه CSS می تواند وقت شما را در رایانه کاهش دهد.

اما دانش شما نیاز به یادگیری دارد و CSS سازگار با موتورهای جستجو و مرورگر شما است؟ اینها بعضی از سؤالاتی هستند که من سعی خواهم کرد پاسخ دهم، همچنین کمی توضیح خواهم داد که چه چیزی در مورد CSS وجود دارد.

 

CSS چیست؟

 

CSS برای Cascading Style Sheets است. CSS مجموعه ای از دستورالعمل های قالب بندی است که به نظر می رسد یک صفحه وب یا صفحات را کنترل می کند. برخی از مرورگرهایی که از CSS پشتیبانی می کنند عبارتند از: (فایرفاکس، IE3 یا بالاتر، NN4 یا بالاتر). شما ممکن است بگویید، عالی این قطعا برخی از زمان من را نجات دهد. نه خیلی سریع، شما همچنین باید بدانید که هر چند، اکثر مرورگرها CSS را درک می کنند، آنها به طور کامل از تمام قابلیت های آن پشتیبانی نمی کنند.

 

XHTML – XHTML زبان نشانه گذاری HyperText Extensible است. XHTML HTML با قواعد سختگیرانه تر است – که انطباق را اضافه می کند و ۱۰۰٪ XML سازگار است. بنابراین شما باید با HTML، XHTML و ویژگی های سبک CSS راحت تر آشنا شوید یا با آن راحت باشید.چه کاری می توانید با CSS انجام دهید؟

 

شما می توانید طرح خود را، تنظیم اندازه و رنگ عنوان یا متن بدن خود را، و همچنین موقعیت عکس های خود را. این به همان صفحه هایی که یک بار برنامه ریزی شده است، بدون انتخاب یک کدگذاری به صورت دستی در هر یک از صفحات وب خود را وارد می کند. ترجمه، حذف قالب بندی تکراری.

 

نحوه دریافت موتورهای جستجو برای دیدن کپی شما

 

 

گفته شده است که موتورهای جستجو هنوز با درک CSS مشکلاتی دارند. اما اگر میخواهید از CSS استفاده کنید، راهی برای به دست آوردن موتورهای جستجو برای دیدن آنچه شما می خواهید وجود دارد.

 

۱٫ متن خود را پاک کنید، اگر شما در صفحه وب خود مقدار زیادی زباله را نگه دارید، از عنکبوت زمان دشواری در تعیین آنچه مربوط است و چه چیزی نیست. بنابراین، سی اس اس صفحات وب شما را تمیز می کند، بدون کدگذاری بیش از حد لازم برای هر کدام از عناصر کد. در اینجا یک مثال از نحوه کد کردن یک عنوان است. با کد سی اس اس زیر.

 

 

مثال: “h1” عنوان “/ h1” (جایگزین شروع و پایان نقل قول با)

 

 

“کد CSS: H1 {فونت خانواده: اندازه Arial: 18 px؛ bold؛}” (نقل قول را ترک کنید)

 

سین تکس css

اول، سی اس اس را می توان در هر ویرایشگر متن نوشت. اما فایل متنی باید با یک پسوند CSS ذخیره شود.

 

سینتکس سی اس اس شامل انتخاب و اعلان است. انتخاب کننده شناسه درون صفحه وب شماست؛ اعلامیه کد است که سبک را مشخص می کند که می خواهید در مورد مالکیت و قاعده قرار دهید.

 

Tagged
الکسا | طراحی وب سایت در کرج | طراحی سایت در کرج | هلدینگ کیان تجارت فاوا

رتبه بندی ترافیک وب سایت و الکسا

رتبه بندی ترافیک وب سایت و الکسا

وب سایت “تماشاچیان”، افرادی که ادعا می کنند در مورد همه چیز در مورد اینترنت صحبت می کنند تمایل دارند به سایت رتبه بندی ترافیک به نام الکسا تکیه کنند.

این تماشاچیان به الکسا مراجعه خواهند کرد تا اطلاعاتی در مورد یک وب سایت مانند نوع سایت، پیوندهایی به سایت، تعداد افرادی که به سایت، نمایش صفحات و غیره اشاره می کنند مراجعه نمایند. در حالی که برخی از اطلاعات ارزشمند در Alexa ارائه شده است به طور جدی محدود است زیرا شما به زودی خواهید دید.

 

من در مورد Alexa و رتبه بندی ترافیک با تعدادی از مردم صحبت کرده ام و یک اطلاعات مهم بسیار مهم است که بسیاری از مردم به آسانی نمی دانند. به عنوان مثال، یاهو الکسا رتبه شماره ۱ را دارد یوتیوب شماره ۲ است و گوگل رتبه ۳ را دارد. این بدان معنی است که هر وب سایت دیگری که توسط آنها رتبه بندی شده است، تعداد بیشتری دارد. برای محبوب شدن در شبکه الکسا، باید کمترین تعداد ممکن را داشته باشید نه بیشترین. به نظر می رسد ساده است، اما به من اعتماد کن، برخی از مردم این را درک نمی کنند.

من برخی از پاراگراف ها را از وب سایت الکسا استخراج کردم. آنها را با دقت بخوانید و ببینید چه چیزی من در مورد محدودیت های آن خواهید دید. من بخش های مربوطه را برجسته کرده ام و اظهار نظر های خود را به صورت کتبی در زیر آنها قرار داده ام.

علاوه بر این در پایین، لیستی از سلب مسئولیتهای الکسا را ​​مشاهده خواهید کرد. آنها را نیز با دقت بخوانید. این باعث می شود تعجب کنید که آیا ارزش الکسا وجود دارد. عجیب و غریب، این یک کلاهبرداری درخشان از انواع است. مردم توسط توده ها، از جمله افرادی که گفته اند صنعت هوشمند هستند، به مزخرف الکسا خریداری شده است.

 

“درباره رتبه بندی ترافیک الکسا.”

فهرستی از همه سایت ها در وب، بر اساس ترافیک مرتب شده اند …

الکسا رتبه بندی ترافیک را با تجزیه و تحلیل استفاده از وب سایت های میلیون ها نفر از کاربران نوار ابزار ال سیا، محاسبه می کند. اطلاعات مرتب شده اند، نفوذ … تا، در نهایت، ما رتبه بندی ترافیک در سرویس الکسا نشان داده می شود.

نظرات من: افراد همیشه در اینترنت گشت و گذار می کنند و ممکن است هر روز در یک روز یا چندین سایت مختلف از سایت های مختلف بازدید کنند. الکسا می تواند بیننده و محبوبیت وب سایت را بر اساس فردی که قبلا نوار ابزار الکسا را ​​دانلود کرده است، اندازه گیری کند.

این به این معنی است که رتبه بندی ترافیک وب سایت فقط در «جامعه» الکسا، نه در کل فعالیت اینترنت استفاده می شود.

“رتبه ترافیک تلویزیون چیست؟

رتبه ترافیک بر اساس سه ماه از داده های ترافیکی تاریخی جمع آوری شده از میلیون ها نفر از کاربران نوار ابزار الکسا است و اندازه گیری ترکیبی از نمایش ها و کاربران (رسیدن) است. تغییر سه ماهه با مقایسه رتبه فعلی سایت با رتبه آن از سه ماه پیش تعیین شده است. ”

نظرات من: این کاملا واضح است. من نوار ابزار الکسا دارم و شخصی را دیده ام که رتبه بندی همان وب سایت را از ۱۴۰،۰۰۰ تا پایین به ۷۶،۰۰۰ در یک روز کاهش می دهد. روز بعد، در اواخر صبح، ۷۶،۰۰۰ نفر بود و در همان روز به ۱۸۸،۰۰۰ نفر رسیده بود.

روز بعد، روز بعد، رتبه بندی از ۱۸۸،۰۰۰ صبح تا ۱۹۷،۰۰۰ فقط چند ساعت بعد رفت. چند روز پس از آن از ۱۹۷،۰۰۰ به ۱۹۵،۰۰۰ رسید. حدود چهار روز بعد اعداد دوباره به ۱۹۹۰۰۰ رسیدند.

“برخی از سلب مسئولیت های مهم” (نظرات من: چند نفر واقعا قبل از اینکه به الکسا تعلق داشته باشند، قبل از اینکه به الکسا تعظیم کنند، این را بخوانند؟ این قطعنامه ها بسیار مهم هستند؛ در اینجا مثال خوبی است.

من با تلفن مشتری با یک مشتری احتمالی صحبت کردم که دقیقا یکی از کسانی بود که واقعا به هیچ وجه درباره محدودیت های الکسا چیزی نمی دانست، زیرا او حتی نگران نبود که صفحه ای را که من به آن اشاره می کردم، بخوانم.

در این مورد، هر یک از ما به رتبه بندی وب سایت خود در الکسا نگاه کرد و هر یک از ما یک عدد کاملا متفاوت را دیدیم واریانس بیش از ۱۰۰،۰۰۰!)

“داده های ترافیکی بر اساس مجموعه ای از نوار ابزار هایی هستند که از داده های الکسا استفاده می کنند که ممکن است نمونه نمونه ای از جمعیت اینترنت جهانی باشد. تعصبات شناخته شده عبارتند از (اما به احتمال زیاد به موارد زیر):

* کاربران ما احتمالا نسبت به بازدید از سایت هایی که در alexa.com برجسته هستند بازدید می کنند و ممکن است ترافیك این سایت ها بیش از حد باشد.

* میزان که نمونه ما ممکن است کاربران را از مرورگرهای مختلف بیش از حد مجاز شمردن یا ناچیز باشد، ناشناخته است. نمونه الکسا شامل کاربران مرورگر اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و موزیلا است. مرورگر AOL / Netscape و Opera پشتیبانی نمی شود، بدین معنی است که سایت هایی که توسط این شرکت ها اداره می شوند ممکن است زیر قیمت داشته باشند. TV

* میزان که نمونه ما ممکن است کاربران را از سیستم عامل های مختلف بیش از حد شمردن یا کم هزینه کند، ناشناخته است. TV

* میزان پذیرش نرم افزار الکسا در نقاط مختلف جهان به علت محل تبلیغ، زبان و سایر عوامل جغرافیایی و فرهنگی متفاوت است. تلویزیون

* در بعضی موارد ممکن است اطلاعات ترافیکی نیز توسط تعاریف “سایت” ما تحت تاثیر قرار گیرد … ممکن است تغییرات ناگهانی مصنوعی در رتبه بندی ترافیک Alexa برای برخی از سایت ها به عنوان یک نتیجه وجود داشته باشد.TV

* نوار ابزار الکسا در صفحات امن (https 🙂 خود را خاموش می کند. سایت هایی با نمایش صفحات امن زیر اطلاعات ترافیکی الکسا نمایش داده می شوند.علاوه بر موارد پیش فرض بالا، پایگاه کاربر الکسا تنها یک نمونه از جمعیت اینترنت است و سایت های با ترافیک نسبتا کم به علت محدودیت های آماری نمونه، توسط الکسا رتبه بندی نمی شوند.

داده های الکسا از نمونه بزرگی از چندین میلیون کاربر الکسا نواراب می آیند؛ با این حال، این به اندازه کافی بزرگ نیست که بتواند به طور دقیق رتبه بندی سایت ها را با کمتر از ۱۰۰۰ بازدید کننده ماهانه تعیین کند.

به طور کلی، رتبه بندی ترافیک ۱۰۰،۰۰۰+ باید به عنوان قابل اعتماد در نظر گرفته شود چرا که مقدار اطلاعاتی که دریافت می کنیم از لحاظ آماری قابل توجه نیست. برعکس، ترافیک بیشتری که سایت دریافت می کند (نزدیک تر به موقعیت شماره ۱ می رسد)، رتبه بندی ترافیکی آن قابل اعتماد تر می شود. ”

نظرات من: Alexa به شما یک عکس فوری از آنچه که وب سایت به نظر می رسد و برخی دیگر اطلاعات مربوطه به شما ارائه می دهد، اما اگر شما از رتبه بندی ترافیک خود استفاده می کنید به عنوان نوعی اندازه واقعی از ارزش وب سایت، شما فریب خورده یا شما سعی میکنم شخص دیگری را گول بزنم پیشنهاد من این است که یک برنامه آمار واقعا خوب را در سایت خود نصب کرده و به فروش و درآمد خود و حتی تعداد افراد موجود در فهرست ایمیل خود اعتماد کنید.

این تعیین خواهد کرد که چقدر شما محبوب هستید و برای واقعی خواهد بود!

 

Tagged