طراحی وب سایت در کرج
026-34204893
09101013858

HTML در CSS

HTML در CSS

HTML در CSS

متن بیش از حد متناسب با زبان کلاسیک به سبک، دوم، قطعا به نظر می رسد بسیار با شکوه. اما کدام یک باید به شما کمک کند وب سایت خود را ایجاد کنید؟ همانطور که مرورگرهای وب توسعه داده اند، HTML در داخل وب سایت ها سخت تر شده است تا از کد استفاده شده توسط مرورگر خود جدا شود.

این است که چگونه CSS به عنوان یک پاسخ به یک مشکل ناشی از پیشرفت فن آوری متولد شد. هرکسی که دارای سطح صلاحیت منطقی در یک رایانه است، می تواند به راحتی اصول اولیه HTML را تدریس کند اما CSS آسان است که انتخاب شود؟

اگر فکر میکنید می توانید از HTML کنار بگذارید و بدانید که چگونه از CSS استفاده کنید، اشتباه می کنید. فکر می کنید از این به نظر می رسد، شما می خواهید یک پاراگراف بنویسید.

HTML کلمات است، در حالی که CSS نقطه گذاری است. به عبارت دیگر، به شما کمک می کند که آنچه را که در حال حاضر وجود دارد فرمت کنید تا بتوانید خواندن، نگاه کردن و سازماندهی آن را آسان تر کنید.

همانطور که از نوع جدیدی از زبان کامپیوتری انتظار می رود، CSS به شما گزینه های بیشتری و فرصت های پیشرفته تر برای طراحی طرح سایت شما می دهد. در حالی که شما می توانید به طور کامل به درستی با HTML تنها عملکرد، شما انتخاب بیشتر از مزایای پیدا کردن با تلاش برای یادگیری CSS نیز هست.

اگر میخواهید شروع به کاوش در دنیای CSS کنید، لازم است دانش خود را از برچسب ها و ویژگی ها گسترش دهید، مزیت واقعی در استفاده از صفحات سبک است. اینها از هر سندی که در فرمت HTML کار می کنند مرتبط هستند.

هنگامی که با چگونگی کار آمدن صفحات سبک cascaded آشنا خواهید شد، شما تعجب خواهید کرد که چطور بدون اینکه آنها را داشته باشید. اساسا، آنها وب سایت شما را برطرف می کنند و تغییرات لازم را به مراتب ساده تر می کنند.

هر یك از ابزارهای مبتنی بر وب زمان لازم است تا بدانند، اما این یكی است كه باید قطعا وقت آن را داشته باشید.

Tagged

چرا کد HTML را باید یاد بگیرید؟

چرا کد HTML را باید یاد بگیرید؟

در دنیای امروز، تحت مدیریت اینترنت، همه می خواهند یک وبسایت را ایجاد کنند، و سوال اصلی این است: چگونه؟ این تحقیق اغلب در همان رسانه هایی که شما در تلاش برای شکستن آن هستید شروع می شود و شما با پرسش های بیشتری از پاسخ پاسخ می دهید.

چگونه باید این مقدار اطلاعات را مدیریت کنید؟ نظرات کسانی که در حال حاضر هستند همیشه متفاوت است و شما در نهایت از دست رفته مانند در ابتدا.

این ممکن است اتفاق بیفتد زیرا پاسخ به سوالات “آیا باید کد HTML یاد بگیرم یا فقط از یک ویرایشگر WYSIWYG استفاده کنم؟ برای من بهتر است؟” بیشتر به انتظارات، نیازها و اهداف شما بستگی دارد و نه تنها به ویژگی های ابزار موجود.

در حالی که برخی افراد ترجیح می دهند چیزهایی را با استفاده از قاعده مربع اندازه گیری کنند، زیرا آنها بیشتر استفاده می کنند، برخی دیگر قوانین استاندارد را ترجیح می دهند، زیرا قابل حمل تر است.

هر جسم دارای مزایا و معایب است و نمی توانید دقیقا بگویید کدام یک از آنها بهتر است. بنابراین، برای تمیز کردن چیزها، بیایید به تفاوت بین ویرایشگرهای HTML و WYSIWYG نگاه کنیم.

زمان یادگیری

این بزرگترین مزیت ویرایشگرهای WYSIWYG است، زیرا ساخت یک وبسایت با آنها راحت تر و بصری تر است. چه کسی تا به حال یک نامه در یک ویرایشگر متن یا یک تصویر در یک ویرایشگر تصویر کشیده است می داند که این به این معنی است.

برای کسانی که هرگز از آنها استفاده نکرده است، مانند باز کردن یک وبسایت در ناوبر خود، قادر به کلیک بر روی متن و شروع به ویرایش آن، تغییر اندازه، رنگ، تصاویر متحرک، تغییر آنها و غیره، همه از طریق کلیک، نوار ابزار و منوها.

از سوی دیگر، نوشتن HTML تمایل به پیچیده تر شدن دارد، حتی زمانی که زبان آسان است. HTML یک زبان نشانه گذاری است و دلیل آن ساده تر از زبان های دیگر این است که صفحه وب حاصل شده توسط یک کد (بدون چرخه، هیچ توابع، بدون تغییر متغیر) تفسیر می شود.

به هر حال، یادگیری HTML ممکن است پس از گذر از تجربه یادگیری، مزایای طولانی مدت را به شما بدهد.

زمان ساخت

این یک نقطه پراکنده است، زیرا بسیاری از مردم فکر می کنند که روش استفاده شده بهتر و سریع تر است. حقیقت این است که این زمان به مقدار زیادی بر روی سطح تخصص طراح بستگی دارد، اما حتی اگر این تفاوت می تواند انحرافی باشد، ممکن است یک صفحه وب با استفاده از ویرایشگر WYSIWYG سریع تر به پایان برسد.

دانش

حتی زمانی که دانش در هر جایی بدست می آید (اگر بدانید چطور)، در این مورد HTML بیشتر شانس گسترش ذهن شما را افزایش می دهد و ضریب فکری شما را افزایش می دهد.

اگر نتوانستید فراتر از آن یاد بگیرید، نکته خوبی است. برنامه نویسی HTML به شما عمل می کند در حالی که، به عنوان یک زبان آسان، شما را به جهان برنامه نویسی (همچنین بخشی از طراحی وب و توسعه) معرفی می کند.

قابل حمل بودن

اگر کد HTML را می توان در هر ویرایشگر متن، حتی ساده ترین، نوشت، نمی توانید یک وب سایت را در ویرایشگر WYSIWYG بسازید اگر ویرایشگر را ندارید.

این ممکن است یک مشکل حمل و نقل برای کسانی که HTML را نمی شناسند تبدیل شود زیرا آنها باید ویرایشگر را در رایانه ای که میخواهند از آن برای ساخت، تغییر یا به روز رسانی یک صفحه وب استفاده کنند (مهم نیست که چه مقدار و چه کوچک است) .

مناسب بودن کد

هنگام استفاده از یک ویرایشگر WYSIWYG، صفحه وب توسط کاربر به شیوه بصری ساخته شده است که توسط موتور ویرایشگر به کد HTML ترجمه شده است.

این به این معنی است که مسئولیت مستقیم نوشتن کد HTML، ویرایشگر است، حتی زمانی که دستورالعمل ها توسط طراح به اجرا درآید. این چندین بار باعث می شود که صفحات وب کد نادرست، ناقص و یا غیر استاندارد و اغلب موارد اضافی (غیر مورد نظر) کد متا تگ داشته باشند.

هنگام استفاده از HTML، تنها فردی که تصمیم می گیرد که چه کدی می رود کدام کد نباشد، طراح است. شما دارای آزادی و اقتدار برای انتخاب نحوه کد در سند HTML خود، اگر آن را به استانداردها، در صورت دسترسی و بسیاری موارد دیگر احترام بگذارید.

رسیدن

تا چه حد می توانید وب سایت های خود را از طریق ویراستاران WYSIWYG بسازید؟

خوب، تا آنجا که برنامه به شما اجازه می دهد. ویراستاران WYSIWYG امروز، راه حل های آسان و پیشرفته ای را برای طراحان با استفاده از زبان های نشانه گذاری، زبان های سمت سرور، زبان های مشتری، افزونه ها و موارد دیگر ارائه می دهند.

این به طراحان کمک می کند تا صفحات وب را بسازند و آنها را با اثرات، قابلیت ها و تعاملی پر کند. این خوب است و اگر شما قصد ندارید به یک سطح بالاتری برسید، بسیار خوب است، با توجه به این که توابع ارائه شده توسط ویرایشگر (یا سایر منابع) با انتظارات شما کار خوبی خواهند داشت.

از سوی دیگر، HTML فقط HTML است، اما اگر شما فریبنده باشید، می بینید که HTML، دروازه ای برای یادگیری بیشتر است که همانطور که قبلا اشاره کردیم، یک مزیت بلند مدت است.

بهترین چیز برای دانستن HTML، به عنوان زبان دیگر، این است که شما به تعداد تابع هایی که ویرایشگر ارائه می دهیم محدود نمی شود. شما همیشه می توانید توابع و کد های قابل تنظیم خود را ایجاد کنید که دقیقا همانطور که می خواهید آنها را نگاه کنید و احساس کنید.

اعتبار

اگر شما در حال کار کردن یا تلاش برای گرفتن یک مشتری هستید، این همان چیزی نیست که می گوئید که شما می شناسید و اداره می کنید که می گوید فقط می توانید از یک ویرایشگر WYSIWYG استفاده کنید. دانستن HTML به شما یک نقطه اضافی میدهد: اعتبار.

گزینه سوم اگر می خواهید هر دو آنها را بیاموزید. اکثر ویراستاران WYSIWYG گزینه نسخه موازی کد HTML دارند که امکان جدیدی را باز می کند. به هر حال، شما همیشه می توانید فایل های HTML تولید شده توسط ویرایشگر را تغییر دهید. به این ترتیب می توانید مزایای هر دو را بدست آورید.

در نتیجه، بهترین راه برای پیگیری بستگی به اهداف شما دارد. HTML، سخت تر برای یادگیری اما بیشتر قابل تنظیم و مستقل، و یا ویراستاران WYSIWYG، آسان تر اما وابسته به ویرایشگر بیشتر است.

اگر قصد دارید «فقط یک وب سایت را طراحی کنید»، ممکن است یک ویرایشگر WYSIWYG را به اندازه کافی خوب پیدا کنید، اما اگر به طراحی وب بپردازید، باید HTML باشد.

 

Tagged
جاوا اسکریپت | طراحی سایت کرج | طراحیوب سایت در کرج | هلدینگ کیا تجارت فاوا

نرم افزار جاوا اسکریپت – IDEs

نرم افزار جاوا اسکریپت – IDEs

 

جاوا اسکریپت در پنج سال گذشته افزایش محبوبیت داشته است، از تقریبا مرگ از نسخه های مرورگر ناسازگار. در عوض، توسعه دهندگان وب مدرن یک زرادخانه بزرگ ابزار دارند تا به آنها کمک کند جاوا اسکریپت با کیفیت برای هر برنامه وب ایجاد کنند.

 

IDE ها

توسعه دهندگان سمت سرور مدتهاست که از مجموعه وسیعی از ابزارها استفاده میکنند که هر ساله بهتر میشوند.

انتظار میرود که برنامهنویسان جاوا اسکریپت به طور سنتی به صورت دستی کدگذاری کنند یا شاید (اگر آنها خوش شانس بودند) دارای نحو برجسته (که اغلب به درستی کار نکند).

این در چند سال گذشته با تعدادی از محیط های تکاملی توسعه (IDEs) با کیفیت بالا یا حداقل پشتیبانی از جاوا اسکریپت تغییر کرده است.

 

Aptana

شاید نخستین IDE بزرگ که به طور خاص برای توسعه دهندگان جاوا اسکریپت طراحی شده باشد، Aptana تبدیل به یک عنصر با بسیاری از توسعه دهندگان تمام نوارها شده است. پشتیبانی جاوا اسکریپت Aptana فراتر از رنگ آمیزی نحو است و شامل پشتیبانی چندین یا چند چارچوب جاوا اسکریپت (از جمله Dojo، jQuery، YUI، MochiKit و بسیاری دیگر) است.

Aptana یکی از IDE های قبلی بود که برای «تکمیل کد» برای کتابخانه های جاوا اسکریپت پشتیبانی می شد.

با تایپ کردن فقط بخشی از عملیات جاوا اسکریپت و ضربه زدن به کلید، IDE به شما گزینه های مختلفی را در مورد چگونگی تکمیل کد نشان می دهد (صرفه جویی در تایپ کردن و به طور بالقوه ساعت های اشکال زدایی به دلیل یک اشتباه کلید اشتباه!)

 

گرفتگی

 

Eclipse پدربزرگ IDE های قابل ارتقا است. فقط برای پلتفرم جاوا، Eclipse برای پشتیبانی از چندین زبان اصلی، از جمله جاوا اسکریپت، از طریق سفارشی سازی و پلاگین گسترش یافته است.

Aptana خود یک نسخه بسیار متداول و متمرکز از Eclipse است، اما Eclipse هم همین طور است. برای کسانی که از Eclipse برای توسعه وب استفاده می کنند، اضافه کردن یک پلاگین جاوا اسکریپت، برخی از مزایای Aptana را با هیچ یک از منحنی یادگیری خالی نمی کند.

 

NetBeans NetBeans در سالهای اخیر با بازسازی در پلتفرم اصلی و حمایت فراوان از زبانهایی مانند PHP، Ruby و دیگران علاوه بر جاوا نیز از گذشته گذشته بوده است.

(توجه داشته باشید Aptana و Eclipse همچنین پشتیبانی از زبانهای چندگانه سرور را پشتیبانی می کنند، اگر چه تنها Aptana و NetBeans تجربه هایی را برای خارج از جاوا تجربه می کنند.

NetBeans مبتنی بر Eclipse نیست، بلکه برنامه خاص خودش است. برای کسانی که سبک های بصری Eclipse را دوست ندارند، ممکن است NetBeans یک تغییر خوشایند باشد.

 

مایکروسافت ویژوال استودیو

 

پیش از این مایکروسافت اعلام کرده است که در خطوط ویژوال استودیو آن را بسته و جی کوئری را پشتیبانی می کند.

در حالی که پشتیبانی گسترده ای برای زبان های دیگر مانند PHP هنوز ارائه نمی دهد، توسعه دهندگان که در حال حاضر در محیط MS کار می کنند، به دنبال آن هستند تا امکان پشتیبانی جی کوئری در ویژوال استودیو را برای تکمیل کد و در حین توسعه مستندات درون خطی کمک کنند.

 

 

Tagged

راهنمای دستیابی به یک جستجوگر اینترنتی

راهنمای دستیابی به یک جستجوگر اینترنتی

اگر کسب و کار شما دارای اجزای آنلاین (مانند وب سایت) باشد، پس از آن SEO به موفقیت مداوم کسب و کار شما بستگی دارد. شما ممکن است وب سایت گران ترین در صنعت خود داشته باشید، اما بدون ترافیک وب (بازدید کننده) آن وب سایت، اساسا بی فایده است.

این فقط ترافیک نیست که شما نیاز دارید، بلکه ترافیک هدف قرار دارد. سرویسی با کیفیت خوب خدمات جستجوگر وب می تواند وبسایت خود را به وب سایت های مرتبط مرتبط سازد.

این راهنما به شما اجازه می دهد تا به عنوان یک متخصص غیر متخصص برای تشخیص بین ارائه دهندگان خدمات خوب و بد در جستجوگرها. بسیاری از هر دو نوع وجود دارد، این راهنما باید به شما در پیدا کردن چیزهای خوب کمک کند.

SEO باید به نحوی اجرا شود که در دستیابی به اهداف SEO شما موثر واقع شود و همه ی اهمیت معنی دار مهم را در وب جهانی به وجود آورد.کیفیت جستجوگرها زمانی که برای توسعه راهبردهای موفقیت آمیز و رشد است، یک سرمایه گذاری حیاتی است.

پیاده سازی ناکارآمد در جستجوگرها، تلاش های SEO شما را کاملا ناکارآمد و هدر می دهد.

 

۶ چیزهایی که قبل از استخدام یک ارائه دهنده خدمات جستجوگر باید بدانید و درک کنید:

 

۱) استخدام یک ارائه دهنده خدمات جستجوگر باید به عنوان سرمایه گذاری در کسب و کار شما دیده شود. شما نباید این را به عنوان هزینه کسب و کار، بلکه یک استراتژی تجاری و یک راه موثر برای افزایش حضور تجاری خود در بخش کسب و کار خود مشاهده کنید. سعی نکنید جستجوی خود را با هدف «خرید برخی از جستجوگرها» آغاز کنید. استخدام یک ارائه دهنده خدمات جستجوگر باید به جای استخدام یک کارمند که در مورد کسب و کار شما و اهداف آنلاین آن درک و مورد توجه قرار گیرد مشاهده می شود.

 

۲) صفحه اول گوگل (یا هر موتور جستجو) همه چیز است. تعداد کمی از مردم دیگر به صفحه دوم نتایج جستجو می روند. گوگل به عنوان یک موتور جستجو بسیار خوب است که مردم کورکورانه توانایی گوگل برای ارائه نتایج مرتبط در صفحه اول را دارند. در مورد چگونگی کلیک از طریق صفحه دوم فکر کنید. این بدان معنی است که اگر کسب و کار شما در صفحه اول نیست، تقریبا همانطور که هیچ جا نیست. موقعیت های بالا در صفحه اول، بیشترین تعداد کلیک را دریافت می کنند که با کاهش میزان پیشرفت در صفحه کاهش می یابد.

 

۳) کلمات کلیدی “بزرگ” همه چیز نیستند. بهتر است که در چند صفحه اول چند كلمه كوچكتر داشته باشیم، و سعی كنیم رتبه بندی كلمات كلیدی بیشتری داشته باشیم و در صفحه اول قرار نگیریم. به عنوان مثال، یک حسابداری در Preston ممکن است برای حسابداری بسیار کلیدی کلمات کلیدی حساب کاربری (مگر اینکه آنها مقدار زیادی از بودجه SEO و زمان برای رتبه بندی صبر کنید) رتبه بندی؛ اما یک کسب و کار به احتمال زیاد می تواند به شدت برای کلمه کلیدی “حسابدار ارشد پرستون” رتبه بندی کند. یک ارائه دهنده خوب SEO باید کلمات کلیدی را که کسب و کار شما در واقع می تواند بر روی صفحه اول رتبه بندی کند و همچنین کلمات کلیدی که حجم جستجو را به اندازه کافی برای کسب و کار شما برای رتبه بندی رتبه بندی کرده اند، بررسی کند.

 

۴) SEO همه چیز در مورد ضرب و شتم رقابت شما است. هیچ تضمینی از موتورهای جستجو وجود ندارد تا بگویم اگر شما چیزهای خاصی را در صفحه اول گوگل داشته باشید. به سادگی، SEO کار می کند مانند این:موتورهای جستجو دارای کنوانسیون های خود هستند؛ وب سایت هایی که با دادن موتورهای جستجو به آنچه که می خواهند، مطابق با رتبه بندی موتورهای جستجو بهتر می شوند. تنها چیزی که بین شما و نقاط بالا در رتبه بندی جستجو قرار دارد رقابت شماست. رقبای واقعی کسب و کار شما، بلکه رقبای آنلاین شما نیست. وب سایت هایی که در حال حاضر دارای موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی دلخواه شما هستند، رقابت آنلاین شما هستند و شما باید از این نقاط برتر استفاده کنید. بعضی از کلمات کلیدی برای رتبه بندی آسان خواهد بود، دیگران دشوار خواهد بود. این فقط رقابت آنلاین شما است که دیکته می شود که برای هر کلمه کلیدی خاص باشد. یک ارائه دهنده خوب SEO، رقابت برای هر یک از کلمات کلیدی شما را بررسی خواهد کرد. پس از آنکه کلمات کلیدی موثر برای بخش کسب و کار شما شناسایی شده است، آنها باید مطابق با شماره شماره ۳ بالا ذکر شوند.

 

۵) SEO بر روی صفحه و آفلاین.

 

بهینه سازی موتور جستجو یک علم پیچیده و همیشه در حال تکامل است، اما برای هوشمندانه مصاحبه با یک ارائه دهندگان سئو موثر باید بدانید که دو نوع اصلی از جستجوگرها وجود دارد.

SEO بر روی صفحه به عوامل در وب سایت شما تاثیر می گذارد که بر SEO شما تاثیر می گذارد (کلمات کلیدی، قابلیت استفاده، عنوان های صفحه، لینک های خروجی، لینک های داخلی، و غیره).

 

SEO آفلاين عواملي هستند كه مستقیما به مسائل خارج از وب سایت شما بستگی دارند كه بر جستجوگرها از وب سایت تأثیر می گذارند، از قبیل لینک ها، نقل قول ها، اشتراك گذاری اجتماعی و …

 

ارائه دهندگان جستجوگرها می توانند نسبت به سادگی نسبت به جستجو در صفحه خود اقدام کنند، اما اگر شما مایل به تغییر صفحه جستجو در صفحه نیستید، با توجه به توصیه های آنها، شما نمی توانید آنها را برای عدم نتیجه سرزنش کنید. ارائه دهنده خدمات خوب SEO شما وب سایت شما را بررسی و گزارش در مورد خود را در صفحه جستجوگرها، و چگونه می توان آن را بهبود بخشد. شما باید طراح وب خود را تنظیم کنید (به یاد داشته باشید که متخصص در این زمینه است)

 

۶) افزایش رتبه بندی موتورهای جستجو لزوما افزایش در منجر و فروش نیست. تمام ارائه دهندگان SEO شما می توانند این کار را انجام دهند وب سایت، فیلم ها، Google Places، مقالات، پست های وبلاگ و غیره را به دست آورید و نتایج موتور جستجو را افزایش دهید. آنها نمی توانند افزایش فروش یا هدایت را تضمین کنند، زیرا این عامل توسط قیف فروش خود تعیین می شود. این شغل ارائه دهندگان خدمات SEO نیست که مطمئن شود که ترافیک وب اضافی که شما دریافت می کنید به منجر یا فروش بیشتر تبدیل می شود. وب سایت شما باید بازدیدکنندگان را با بازاریابی خوب تبدیل کند، که برای مشاوره بازاریابی شما برای مقابله با آن مشکل است.

 

تفاوت اصلی بین ارائه دهندگان “خوب” و “بد” در جستجوگرها:

 

ارائه دهندگان SEO خوب

 

ارائه دهندگان خدمات خوب می دانند و درک نکات ذکر شده در بالا. شما می توانید این را با پاسخ خود به سوالات ارائه شده در مقاله بعد من قضاوت کنید.ارائه دهندگان جستجوگر خوب می خواهند یک پایگاه جامع و یک طرح مناسب SEO برای کسب و کار شما، با تحقیق گسترده کلمات کلیدی اولیه و بازار (رقبا) ایجاد کنند. آنها اغلب بر آن اصرار می ورزند، حتی اگر مشتری آینده نگر نیاز به آن را نمی بیند. گاهی اوقات یک ارائه دهنده خوب SEO، حاضر به کار با یک مشتری نیست که کار اصلی مهم را انجام نمی دهد، زیرا آنها می دانند بدون آن آنها احتمالا مشتری را با نتایجی که می خواهند ارائه نمی دهند. ارائه دهنده SEO خوب می خواهد مشتری خود را با نتایج اولویت اول خود ارائه دهد. اغلب مشتری می گوید “اما من تحقیق کلمه کلیدی خودم را انجام داده ام”. بسیاری از مشتریان بالقوه برای ۵ یا ۱۰ دقیقه برای نوشتن کلیه کلمات کلیدی که فکر می کنند مربوط به کسب و کارشان هستند، می نشینند و سپس فکر می کنند که آنها اکنون تمام تحقیقات کلیدی مورد نیاز را انجام داده اند. تحقیق کلمه کلیدی واقعی یک فرایند تحقیق طولانی است.

 

ارائه دهندگان خدمات خوب SEO از روش های پاسخگو SEO استفاده می کنند، از قبیل توجه بیشتر به جستجوگرهای صفحه، حمایت از لینک های با کیفیت بالا، بهبود استناد، کمک به اشتراک گذاری اجتماعی، حصول اطمینان از تجربه کاربری خوب و غیره.

 

ارائه دهندگان جستجوگر بد

 

ارائه دهندگان وب کم به دنبال اولویت اول مشتریان خود هستند. آنها تحقیقات کلیدی و تحقیق بازار را انجام نخواهند داد، اما به عنوان مثال می گویند “سه کلمه کلیدی شما و URL شما که می خواهید رتبه بندی کنید.” اگر این اتفاق می افتد (همان طور که اغلب انجام می شود)، می توانید مطمئن باشید که آنها به سادگی وب سایت خود را به نرم افزار متصل می کنند تا لینک های نامناسب مربوط به اینترنت را با استفاده از نظرات اسپم بلاگ، مزرعه های لینک و سایر ابزارها پیوند دهند. در بسیاری از موارد این روش بی تاثیر است زیرا آدرس یا دامنه ممکن است با کلمات کلیدی مورد نظر مشتری مطابقت نداشته باشد. این نیز می تواند به شهرت آسیب برساند و، به طرز وحشیانه ای، جستجوگرها درازمدت و اعتبار این وب سایت را به خطر می اندازد.

 

ارائه دهندگان خدمات اینترنتی با کیفیت پایین از روش های SEO استفاده می کنند (بعضی اوقات به عنوان روش های کلاه سیاه شناخته می شوند)، استفاده از این روش ها می تواند تاثیر بسیار مخربی روی نحوه یابی وب سایت توسط موتورهای جستجو داشته باشد. این به نوبه خود ممکن است در وب سایت شما (Sand boxed) باشد. نیازی به گفتن این است که بسیار نامطلوب است، به عنوان آسیب مانند این بسیار دشوار است به معکوس.

 

اطمینان حاصل کنید که SEO متخصص شما می داند که چگونه بهترین ویژگی های شرکت شما را برجسته می کند و می تواند توجه خود را به محصولات و خدمات شما به گونه ای انجام دهد که به طور خاص باعث می شود که کسب و کار شما در وب جهانی بی نظیر باشد.

 

SEO و طراحی وب بسیار مهم است که یک وبسایت داشته باشید که اخلاقیات شرکت شما را نشان می دهد و بعد از همه، تا حد امکان از ویژگی های شرکت خود آگاه می شود. این در مورد شما، شرکت شما و محصولات و خدماتی است که می خواهید روی صفحه نمایش قرار دهید. با کیفیت خوب SEO تضمین یک تجربه کاربری خوب است.

 

 

 

 

 

SEO – فلش، جی کوئری و فریم ها، مشکل چیست؟

SEO – فلش، جی کوئری و فریم ها، مشکل چیست؟

فلش برای بهینه سازی موتورهای جستجو نامی بد است. مطمئنا، بسیاری از وبسایت هایی وجود دارند که با فلش ساخته شده اند و رتبه خوبی دارند. مشکل اینجاست که شما اغلب مجبورید کار را دو بار انجام دهید – یک بار در فلش، و سپس دوباره در HTML.

موتورهای جستجو تصاویر را نمی خوانند (فلش راهی برای ارائه تصاویر / ویدئو در وب سایت است) و نیاز به متن برای تصمیم گیری در مورد آنچه که وب سایت شما در مورد آن است.

و HTML در حال حاضر پادشاه محتوای متن در بلوک است. از آنجایی که فلش عمدتا در اطراف یک تجربه بصری قرار دارد، چه ویدئویی، چه ویدیویی و صوتی، این ذاتا موتور جستجوگر را دوستانه تر می کند.

وب سایت بهینه سازی موتور بهینه را می توان با استفاده از فلش بدست آورد – در مقایسه با یک وب سایت html / xhtml / css آن معمولا ارزان نیست.

البته، فلش محل آن است – به دلایلی است که معمولا انتخاب اولیه زمانی است که طراحان می خواهند تعامل با یک وب سایت را به صورت صوتی / تصویری اضافه کنند.

هرچند که چشم اندازهای خود را بر روی آخرین پیشنهادات و ویژگی های CSS شسته اید – ما شاهد پیشرفت زیادی در زمینه گرافیک هستیم و احتمالا ویدیویی هم با استانداردهای xhtml / css سازگار است.

اگر از فریم ها استفاده می کنید (که یک راه معمولی است که Frontpage به شما اجازه ایجاد صفحات وب را داد)، این می تواند برای موتورهای جستجو نیز برای تصمیم گیری در مورد صفحات شخصی خود دشوار باشد و برای عنکبوت موتور جستجو در واقع به دنبال آن است لینک در وب سایت شما.

سعی کنید صفحات خود را بدون استفاده از قاب ها در هر جای ممکن ایجاد کنید، برای بسیاری از عنکبوت های موتور جستجو وجود دارد تا وب سایت خود را فهرست کنید.

اگر قصد استفاده از جاوا اسکریپت را در وب سایت خود دارید و با برنامه نویسی جاوا اسکریپت تجربه نکرده اید، پس از آن چیزی شبیه به وب سایت جی کوئری را امتحان کنید – این پیش ساخته شده است و در مرورگرهای اصلی مورد آزمایش قرار گرفته و رایگان است.

شما می توانید تم ها یا حتی طراحی سفارشی خودتان را با توجه به طرح رنگی که در سایت موجود خود دارید مطابقت دهید. در کل منحنی یادگیری کم است.

 

Tagged