طراحی وب سایت در کرج
026-34204893
09101013858

راهنمای دستیابی به یک جستجوگر اینترنتی

راهنمای دستیابی به یک جستجوگر اینترنتی

راهنمای دستیابی به یک جستجوگر اینترنتی

اگر کسب و کار شما دارای اجزای آنلاین (مانند وب سایت) باشد، پس از آن SEO به موفقیت مداوم کسب و کار شما بستگی دارد. شما ممکن است وب سایت گران ترین در صنعت خود داشته باشید، اما بدون ترافیک وب (بازدید کننده) آن وب سایت، اساسا بی فایده است.

این فقط ترافیک نیست که شما نیاز دارید، بلکه ترافیک هدف قرار دارد. سرویسی با کیفیت خوب خدمات جستجوگر وب می تواند وبسایت خود را به وب سایت های مرتبط مرتبط سازد.

این راهنما به شما اجازه می دهد تا به عنوان یک متخصص غیر متخصص برای تشخیص بین ارائه دهندگان خدمات خوب و بد در جستجوگرها. بسیاری از هر دو نوع وجود دارد، این راهنما باید به شما در پیدا کردن چیزهای خوب کمک کند.

SEO باید به نحوی اجرا شود که در دستیابی به اهداف SEO شما موثر واقع شود و همه ی اهمیت معنی دار مهم را در وب جهانی به وجود آورد.کیفیت جستجوگرها زمانی که برای توسعه راهبردهای موفقیت آمیز و رشد است، یک سرمایه گذاری حیاتی است.

پیاده سازی ناکارآمد در جستجوگرها، تلاش های SEO شما را کاملا ناکارآمد و هدر می دهد.

 

۶ چیزهایی که قبل از استخدام یک ارائه دهنده خدمات جستجوگر باید بدانید و درک کنید:

 

۱) استخدام یک ارائه دهنده خدمات جستجوگر باید به عنوان سرمایه گذاری در کسب و کار شما دیده شود. شما نباید این را به عنوان هزینه کسب و کار، بلکه یک استراتژی تجاری و یک راه موثر برای افزایش حضور تجاری خود در بخش کسب و کار خود مشاهده کنید. سعی نکنید جستجوی خود را با هدف «خرید برخی از جستجوگرها» آغاز کنید. استخدام یک ارائه دهنده خدمات جستجوگر باید به جای استخدام یک کارمند که در مورد کسب و کار شما و اهداف آنلاین آن درک و مورد توجه قرار گیرد مشاهده می شود.

 

۲) صفحه اول گوگل (یا هر موتور جستجو) همه چیز است. تعداد کمی از مردم دیگر به صفحه دوم نتایج جستجو می روند. گوگل به عنوان یک موتور جستجو بسیار خوب است که مردم کورکورانه توانایی گوگل برای ارائه نتایج مرتبط در صفحه اول را دارند. در مورد چگونگی کلیک از طریق صفحه دوم فکر کنید. این بدان معنی است که اگر کسب و کار شما در صفحه اول نیست، تقریبا همانطور که هیچ جا نیست. موقعیت های بالا در صفحه اول، بیشترین تعداد کلیک را دریافت می کنند که با کاهش میزان پیشرفت در صفحه کاهش می یابد.

 

۳) کلمات کلیدی “بزرگ” همه چیز نیستند. بهتر است که در چند صفحه اول چند كلمه كوچكتر داشته باشیم، و سعی كنیم رتبه بندی كلمات كلیدی بیشتری داشته باشیم و در صفحه اول قرار نگیریم. به عنوان مثال، یک حسابداری در Preston ممکن است برای حسابداری بسیار کلیدی کلمات کلیدی حساب کاربری (مگر اینکه آنها مقدار زیادی از بودجه SEO و زمان برای رتبه بندی صبر کنید) رتبه بندی؛ اما یک کسب و کار به احتمال زیاد می تواند به شدت برای کلمه کلیدی “حسابدار ارشد پرستون” رتبه بندی کند. یک ارائه دهنده خوب SEO باید کلمات کلیدی را که کسب و کار شما در واقع می تواند بر روی صفحه اول رتبه بندی کند و همچنین کلمات کلیدی که حجم جستجو را به اندازه کافی برای کسب و کار شما برای رتبه بندی رتبه بندی کرده اند، بررسی کند.

 

۴) SEO همه چیز در مورد ضرب و شتم رقابت شما است. هیچ تضمینی از موتورهای جستجو وجود ندارد تا بگویم اگر شما چیزهای خاصی را در صفحه اول گوگل داشته باشید. به سادگی، SEO کار می کند مانند این:موتورهای جستجو دارای کنوانسیون های خود هستند؛ وب سایت هایی که با دادن موتورهای جستجو به آنچه که می خواهند، مطابق با رتبه بندی موتورهای جستجو بهتر می شوند. تنها چیزی که بین شما و نقاط بالا در رتبه بندی جستجو قرار دارد رقابت شماست. رقبای واقعی کسب و کار شما، بلکه رقبای آنلاین شما نیست. وب سایت هایی که در حال حاضر دارای موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی دلخواه شما هستند، رقابت آنلاین شما هستند و شما باید از این نقاط برتر استفاده کنید. بعضی از کلمات کلیدی برای رتبه بندی آسان خواهد بود، دیگران دشوار خواهد بود. این فقط رقابت آنلاین شما است که دیکته می شود که برای هر کلمه کلیدی خاص باشد. یک ارائه دهنده خوب SEO، رقابت برای هر یک از کلمات کلیدی شما را بررسی خواهد کرد. پس از آنکه کلمات کلیدی موثر برای بخش کسب و کار شما شناسایی شده است، آنها باید مطابق با شماره شماره ۳ بالا ذکر شوند.

 

۵) SEO بر روی صفحه و آفلاین.

 

بهینه سازی موتور جستجو یک علم پیچیده و همیشه در حال تکامل است، اما برای هوشمندانه مصاحبه با یک ارائه دهندگان سئو موثر باید بدانید که دو نوع اصلی از جستجوگرها وجود دارد.

SEO بر روی صفحه به عوامل در وب سایت شما تاثیر می گذارد که بر SEO شما تاثیر می گذارد (کلمات کلیدی، قابلیت استفاده، عنوان های صفحه، لینک های خروجی، لینک های داخلی، و غیره).

 

SEO آفلاين عواملي هستند كه مستقیما به مسائل خارج از وب سایت شما بستگی دارند كه بر جستجوگرها از وب سایت تأثیر می گذارند، از قبیل لینک ها، نقل قول ها، اشتراك گذاری اجتماعی و …

 

ارائه دهندگان جستجوگرها می توانند نسبت به سادگی نسبت به جستجو در صفحه خود اقدام کنند، اما اگر شما مایل به تغییر صفحه جستجو در صفحه نیستید، با توجه به توصیه های آنها، شما نمی توانید آنها را برای عدم نتیجه سرزنش کنید. ارائه دهنده خدمات خوب SEO شما وب سایت شما را بررسی و گزارش در مورد خود را در صفحه جستجوگرها، و چگونه می توان آن را بهبود بخشد. شما باید طراح وب خود را تنظیم کنید (به یاد داشته باشید که متخصص در این زمینه است)

 

۶) افزایش رتبه بندی موتورهای جستجو لزوما افزایش در منجر و فروش نیست. تمام ارائه دهندگان SEO شما می توانند این کار را انجام دهند وب سایت، فیلم ها، Google Places، مقالات، پست های وبلاگ و غیره را به دست آورید و نتایج موتور جستجو را افزایش دهید. آنها نمی توانند افزایش فروش یا هدایت را تضمین کنند، زیرا این عامل توسط قیف فروش خود تعیین می شود. این شغل ارائه دهندگان خدمات SEO نیست که مطمئن شود که ترافیک وب اضافی که شما دریافت می کنید به منجر یا فروش بیشتر تبدیل می شود. وب سایت شما باید بازدیدکنندگان را با بازاریابی خوب تبدیل کند، که برای مشاوره بازاریابی شما برای مقابله با آن مشکل است.

 

تفاوت اصلی بین ارائه دهندگان “خوب” و “بد” در جستجوگرها:

 

ارائه دهندگان SEO خوب

 

ارائه دهندگان خدمات خوب می دانند و درک نکات ذکر شده در بالا. شما می توانید این را با پاسخ خود به سوالات ارائه شده در مقاله بعد من قضاوت کنید.ارائه دهندگان جستجوگر خوب می خواهند یک پایگاه جامع و یک طرح مناسب SEO برای کسب و کار شما، با تحقیق گسترده کلمات کلیدی اولیه و بازار (رقبا) ایجاد کنند. آنها اغلب بر آن اصرار می ورزند، حتی اگر مشتری آینده نگر نیاز به آن را نمی بیند. گاهی اوقات یک ارائه دهنده خوب SEO، حاضر به کار با یک مشتری نیست که کار اصلی مهم را انجام نمی دهد، زیرا آنها می دانند بدون آن آنها احتمالا مشتری را با نتایجی که می خواهند ارائه نمی دهند. ارائه دهنده SEO خوب می خواهد مشتری خود را با نتایج اولویت اول خود ارائه دهد. اغلب مشتری می گوید “اما من تحقیق کلمه کلیدی خودم را انجام داده ام”. بسیاری از مشتریان بالقوه برای ۵ یا ۱۰ دقیقه برای نوشتن کلیه کلمات کلیدی که فکر می کنند مربوط به کسب و کارشان هستند، می نشینند و سپس فکر می کنند که آنها اکنون تمام تحقیقات کلیدی مورد نیاز را انجام داده اند. تحقیق کلمه کلیدی واقعی یک فرایند تحقیق طولانی است.

 

ارائه دهندگان خدمات خوب SEO از روش های پاسخگو SEO استفاده می کنند، از قبیل توجه بیشتر به جستجوگرهای صفحه، حمایت از لینک های با کیفیت بالا، بهبود استناد، کمک به اشتراک گذاری اجتماعی، حصول اطمینان از تجربه کاربری خوب و غیره.

 

ارائه دهندگان جستجوگر بد

 

ارائه دهندگان وب کم به دنبال اولویت اول مشتریان خود هستند. آنها تحقیقات کلیدی و تحقیق بازار را انجام نخواهند داد، اما به عنوان مثال می گویند “سه کلمه کلیدی شما و URL شما که می خواهید رتبه بندی کنید.” اگر این اتفاق می افتد (همان طور که اغلب انجام می شود)، می توانید مطمئن باشید که آنها به سادگی وب سایت خود را به نرم افزار متصل می کنند تا لینک های نامناسب مربوط به اینترنت را با استفاده از نظرات اسپم بلاگ، مزرعه های لینک و سایر ابزارها پیوند دهند. در بسیاری از موارد این روش بی تاثیر است زیرا آدرس یا دامنه ممکن است با کلمات کلیدی مورد نظر مشتری مطابقت نداشته باشد. این نیز می تواند به شهرت آسیب برساند و، به طرز وحشیانه ای، جستجوگرها درازمدت و اعتبار این وب سایت را به خطر می اندازد.

 

ارائه دهندگان خدمات اینترنتی با کیفیت پایین از روش های SEO استفاده می کنند (بعضی اوقات به عنوان روش های کلاه سیاه شناخته می شوند)، استفاده از این روش ها می تواند تاثیر بسیار مخربی روی نحوه یابی وب سایت توسط موتورهای جستجو داشته باشد. این به نوبه خود ممکن است در وب سایت شما (Sand boxed) باشد. نیازی به گفتن این است که بسیار نامطلوب است، به عنوان آسیب مانند این بسیار دشوار است به معکوس.

 

اطمینان حاصل کنید که SEO متخصص شما می داند که چگونه بهترین ویژگی های شرکت شما را برجسته می کند و می تواند توجه خود را به محصولات و خدمات شما به گونه ای انجام دهد که به طور خاص باعث می شود که کسب و کار شما در وب جهانی بی نظیر باشد.

 

SEO و طراحی وب بسیار مهم است که یک وبسایت داشته باشید که اخلاقیات شرکت شما را نشان می دهد و بعد از همه، تا حد امکان از ویژگی های شرکت خود آگاه می شود. این در مورد شما، شرکت شما و محصولات و خدماتی است که می خواهید روی صفحه نمایش قرار دهید. با کیفیت خوب SEO تضمین یک تجربه کاربری خوب است.

 

 

 

 

 

پست مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید